צריכה יעוץ...

צריכה יעוץ...

יש אדם שאני מאוד אוהבת (מאוהבת בו) הוא חלק בלתי ניפרד מחיי, והוא בעצם, חלק ממני.מאוד מאוד חשוב לי. הוא גם אוהב אותי, מאוהב בי וכו' בעבר היינו ביחד אבל ניפרדנו (היינו תקופה ארוכה של כשנתיים).. בכל מקרה, עכשיו אנחנו לא ביחד, אנחנו גם לא בידיוק ידידים כי אנחנו מאוהבים..אבל לא נוכל להיות ביחד כנראה מכל מני סיבות שלא מאפשרות לנו. בעוד כמה ימים אנחנו נפגשים אחרי תקופה ארוכה (גרים רחוק אחד מהשני), ו...יכול להיות שזו תיהיה אחת הפגישות היחידות שלנו בזמן הקרוב. אני רוצה...לקנות\להכין לו משהו. משהו קטן ככה, אולי מכתב, לא יודעת. אני צריכה רעיונות... משהו קטן וחמוד שאני יכולה להביא לו, שיזכיר לו אותי (ולא תמונה, כי אין לי תמונות עדכניות ונורמליות שלי)... לא מדובר על מתנה של ממש, או משהו ממש מושקע ומפוצץ, אלא משהו קטן ונחמדץ האמת שקשה לי קצת לתאר כי אני עצמי לא יודעת בידיוק מה אני רוצה, אבל אני רק יודעת שאני רוצה להכין\להביא לו משהו שישמח אותו, יזכיר לו אותי וכו'.. יש רעיונות?
 

ShirShir

New member
משהו למזכרת ולהביע אהבתך../images/Emo23.gif

-תמונה שלכם (תמונה קטנה לארנק, או יותר גדולה ממוסגרת) -בוקסר/גרביים עם כיתוב אישי (יש כל מיני מסרים יפים) -ספרון מתנה בנושאי אהבה (תוכלי לכתוב כמה מילים בפנים) מה נראה לך מתאים? או שאלו מתנות "מוגזמות" מידי? את רוצה לקנות משהו או להכין?
 
אמ..

אני לא יודעת אם לקנות או להכין, זה תלוי יותר באיזה רעיון יעלה לי לראש כי אני פתוחה להצעות:) ו...אלו לא מתנות מוגזמות מדיי, אבל אולי מצד שני קצת "לא מתאימות" חשבתי לכתוב לו מכתב ולשים אותו בבקבוקון עם עלים\פרחים יבשים בפנים ולזה לצרף איזו מתנה קטנה..משהו שיזכיר לו אותי..לא יודעת...
 
למעלה