שרלילית החורש
New member
צריכה ייעוץ פסיכולוגי דחוףףףףף
מקווה שאני בפורום הנכון....... אני חסרת אונים עם ילדה פיצית ועקשנית נוראאאאאאא כמעט בת 4. הנושא הוא גמילה מחיתולים-הילדה גמולה כבר שנה וחצי אבל הבעיה עם הצואה. הגמילה התחילה יפה עשתה הכל בסיר לאחר כמה חודשים הגיעה למצב של לחכות לחיתול של הלילה כדי לעשות צואה. פיפי עושה באופן עצמאי . לפני כשבועיים החלטתי להוריד את החיתול בלילה ואולי זה ימנע ממנה מלעשות בחיתול אבל לא עוזרררררר היאא ממשיכה לעשות צואה בתחתונים .מתחבאת בפינה וככה אני יודעת שהיא עם צואה בתחתונים . אני מחליפה לה ולא מעירה כלום.יש לציין שלפני שבוע היא עשתה בסיר אבל זה קרה פעם אחת . לא יודעת איך להלחם בזה. מנסה להסביר לה שזה לא בסדר שהיא כבר גדולה ונמצאת בגן של גדולים. הציילללוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו עזרההההההההההההההההההה ייעוץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ אני חסרת אונים
מקווה שאני בפורום הנכון....... אני חסרת אונים עם ילדה פיצית ועקשנית נוראאאאאאא כמעט בת 4. הנושא הוא גמילה מחיתולים-הילדה גמולה כבר שנה וחצי אבל הבעיה עם הצואה. הגמילה התחילה יפה עשתה הכל בסיר לאחר כמה חודשים הגיעה למצב של לחכות לחיתול של הלילה כדי לעשות צואה. פיפי עושה באופן עצמאי . לפני כשבועיים החלטתי להוריד את החיתול בלילה ואולי זה ימנע ממנה מלעשות בחיתול אבל לא עוזרררררר היאא ממשיכה לעשות צואה בתחתונים .מתחבאת בפינה וככה אני יודעת שהיא עם צואה בתחתונים . אני מחליפה לה ולא מעירה כלום.יש לציין שלפני שבוע היא עשתה בסיר אבל זה קרה פעם אחת . לא יודעת איך להלחם בזה. מנסה להסביר לה שזה לא בסדר שהיא כבר גדולה ונמצאת בגן של גדולים. הציילללוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו עזרההההההההההההההההההה ייעוץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ אני חסרת אונים