צריכה הרגעה...

שושנית23

New member
צריכה הרגעה...

קודם כל תודה על כל התגובות והתמיכה... לא סיפרתי לאף אחד (חוץ מבעלי היקר, כמובן..) כך שכמעט אין עם מי לדבר.... וזה כל כך עוזר שיש מי שמבין ותומך. בימים האחרונים אני קצת נלחצת כשיש לי התכווצויות ברחם - כמה זה נורמאלי להרגיש את זה? כי זה מרגיש כל כך דומה למחזור שזה מלחיץ אותי שאולי זו התחלה של דימום או משהו... בהריונות הקודמים היו לי התכווצויות ולא נלחצתי, אבל אז גם היה דימום וההריון לא המשיך... לא שההתכווצויות היו קשורות ישירות, אבל זה פשוט כל כך מזכיר לי מחזור שזה ישר גורם לי לחשוב שאולי יבוא דימום... בקיצור - כמה זה נורמאלי שיש התכווצויות? תודה מראש וסליחה על ההסטריה...
 

ספרקית

New member
מאוד נורמלי

לי היו התכווצויות שמזכירות כאבים לפני מחזור בכל ההריונות שלי ואני יודעת שיש את זה לעוד המון בנות אחרות. את יכולה להירגע
זה גם נורמלי מאוד שאת היסטרית. אני חושבת שכל דבר שמזכיר הריון שהסתיים בהפלה יכול לגרום להיסטריה. זה בסדר גמור. תשתדלי לנשום עמוק ולעבור את התקופה הזו מיום ליום. מאחלת לך הריון קליל ותקין
 

שושנית23

New member
תודה..

זה לא שאני לא יודעת את זה בשכל... אבל זה כל כך מרגיע לשמוע את זה גם מבחוץ...
 

פושטקי

New member
היי

היי שושנית. אני לא יודעת להגיד לך אם זה תקיןאו לא כי אני לא מרגישה התכווצויות בכלל- גם לפני מחזור, אז אין לי מושג בעניין. רק רציתי להגיד שאני מקווה שזה לא אומר כלום ושהכל תקין ונורמאלי. זה בסדר גמור להיות היסטרית. זה נורמאלי בהריון בכלל ועל אחת כמה וכמה כשהיו אובדנים- אפילו אם זה לא בדיוק אותו הדבר, ואם זה הרגשה דומה זה בכלל מובן שזה יכניס ללחץ... נראה לי שהגעת לפורום הנכון להיות בו בלחץ- ברוכה הבאה למשפחה :) מקווה שהכל יהיה בסדר.
 

papela1

New member
היי שושנית

ברוכה הבאה, מאוד מבינה את הלחצים, כל דבר עכשיו מקפיץ. אני יכולה לספר לך שחוץ מההריון הזה, שני ההריונות האחרונים שלי לווה בכאבים כמו במחזור,עד כדי כך שגם אני הייתי בטוחה שכל רגע אני צריכה לקבל.. - הרחם מתרחבת ואת מרגישה את זה. זה נורמלי לחלוטין. (אם יש דימום זה כבר משהו אחר, אבל אם אין אז זה ממש ממש ממש נורמאלי) גם הלחץ והבהלה הם נורמאלים לחלוטין - רק כשהגעתי הנה הבנתי שאני לא לבד ברמת הפאניקה שאני נמצאת בה בהריון הזה.נחזיק ידים ביחד ונעבור את ההריון הזה. את לא לבד!!!!
 

inb10

New member
התכווצויות

ההתכווצויות תקינות בד"כ וגם ההיסטריה... אבל אם את מרגישה שאת לא נרגעת תיגשי לרופא שיבדוק אותך, זה שווה את השקט הנפשי... בהריון הזה אני מתייצבת אצל הרופאה של על כל פיפסון הכי קטנטן...והיא מקבלת את זה בהבנה... מאחלת לך המשך הריון תקין ושקט ורגוע עד כמה שאפשר (אותי, בהריון הזה, בהתחלה לפני התנועות גם ה"רגוע" הפחיד - כמו שאמרתי, גם ההסטריה תקינה)
 
למעלה