צריכה המצלצות

milka18

New member
צריכה המצלצות

למייקאפ שמכסה טוב בל נראה הכי טבעי שיש לעור שמן מעורבץ במחיר ממש לא משנה. ועיפרון עיניים שמתחדד עמיד!. המחיר שוב לא משנה עדיף מהסופרפארם/ ניו פארם וכו'.... תודה!!!
 

Jazz Singer

New member
והנה הקישור

לכל ההמלצות
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/links.asp?id=413&catId=11668
 

hilala20

New member
../images/Emo207.gif טיפוח בדבש

לא, אין לי שגיאות כתיב, זו הכותרת של כתבה נחמדה בYNET על הכנת מוצרי טיפוח בבית (ויש אפילו גלוס) שמבוססים על דבש. נשמע נחמד. אגב, מוצרי טיפוח ביתיים, אתמול נקלעתי לתוכנית "סומק" (שכחתי באיזה ערוץ היא משודרת), שהיא אגב נותנת הרבה פעמים טיפים נחמדים, ונפלתי על תוכנית "חסכונית". ה-10 דקות שראיתי גם כן דיברו על מוצרי טיפוח ביתיים במקום לשלם על מוצרים יקרים בפארמים. אז הנה שניים שאני זוכרת: מי פנים: לפרוס כמה פרוסות מלפפון, להשרות אותן מס' דקות במים עם כמה טיפות לימון, ואז להעביר פרוסות מלפפון על הפנים. הם טענו שזה טוב לכל סוגי העור ואני לא רואה סיבה למה לא. קרם ניקוי ולחות: 6 תותים טחונים + 3 כפות יוגורט - למרוח על הפנים ולהסיר עם מים פושרים אחרי כמה דקות. טוב לניקוי הנקבוביות ולהזנת העור בלחות. ציינו שם שאפשר להחזיק את התערובת עד שבוע במקרר ולאחר מכן לזרוק. היה שם גם מתכון לפילינג ביתי עם פסיפלורה ולצערי אני לא זוכרת מה היה המרכיב השני בעסק
 

muesli

New member
הכתבה

מ YNET עתיקה, כל כמה חודשים הם "מקפיצים" אותה.
 

hilala20

New member
וואלה נכון, אפילו לא הסתכלתי על

התאריך. האמת, שאני רואה אותה פעם ראשונה. וזה גם לא קריטי, אם זה הוסיף לי, אני בטח לא היחידה שרואה אותה פעם ראשונה. העיקר ללמוד. לא משנה ממתי...
 

muesli

New member
אם נהנית מהכתבה, אז סבבה

אגב, דבש עלול לגרום גם לזיהום. ואסור לתת אותו לתינוקות מתחת לגיל שנה.
 
יש 2 כתבות כאלו בנענע

למרות שאסור לי לפרסם... מי שמעוניינת שתחפש במאמרי קהילת ביוטי
 

hilala20

New member
אהההההה תודה על התיקון

ועל התוספת. את זוכרת כמויות במקרה? על זה הסבירו בדיוק כשקמתי לחפש דף ועט, וכשחזרתי להתיישב הפפאיה נראתה לי כמו פסיפלורה... אשמתם שהם דומים!
 

popolina

New member
:)

נראה לי פחות או יותר פיפטי פיפטי...או בעצם, טיפונת יותר פפאיה מאשר שיבולת שועל, כמו כל פילינג- שם יש תמיד מעט יותר קרם מאשר גרגירים.
 
למעלה