totsade20011
New member
צריכה דחוף חיבוקים - ארוך....
נמאס לי. לא הייתי פה קצת כי היו לי צירים מוקדמים לפני שבועיים ומאז אני און/אוף בעבודה כי הרי מהבית אין סיכוי להגיע למחשב. לפני שבועיים ניסו לעצור את הלידה כי היה מוקדם מידי והצליח להם יותר מידי טוב. מחר אני נכנסת לשבוע 38 וכבד לי מאוד. הבייבי כבר 3800 לפי הערכת משקל של לפני יותר משבוע וגם אני בעצמי לא קטנה, בלשון מעטה, ואין לי אויר כבר. לפחות בשבועיים שהיו, ממש הכנתי את כל מה שהיה צריך לתינוקת, רחצתי את הדברים והבגדים והבית ממש מוכן לקראתה וגם עדן שלי. הספקתי לעשות לה מסיבה לכבוד יום ההולדת 4 שלה כמו שהבטחתי לה וכעקרון אנחנו פשוט יושבים ומחכים, אבל מה..... הלחץ הכי גדול שלי, מעבר לאיך אני הולכת להוציא 4 קילו מה יהיה עם עדן??!! נכון לרגע זה, מחר יש לי הערכת משקל ומהרופא שלי הבנתי שכנראה אני אכנס להתחלת זירוז ביום חמישי. אבא שלי במצב גרוע, סרטן ריאות עם גרורות בצוואר, צריך להתחיל טיפולים ביום רביעי הזה - ככה שאמא שלי לא תהיה לי לעזר רב בכלל. דיברתי עם חמותי שאני אצטרך עזרה והיא נכנסה לי לפאניקה היסטרית, היא לא יודעת איך היא תסתדר, אמבטיה, אוכל וכולי. אף פעם לא טרחה לקלוט את הדברים האלה, היא אחלה בשביל שעתיים-שלוש אבל לא בשביל להעביר לילה. דיברתי עם האשה שמוציא האת עדן מהגן אליה בצהריים, ועדן מאוד קשורה אליה ואל ביתה, והיא הסכימה בלי בעיה שאם נצטרך לילה אז עדן תהיה שם. אני מנסה להוריד מאמא שלי לחץ ואז היא מתקשרת אלי קודם ואומרת לי: "לא מתאים לי שתלדי ביום שישי, יש לי טיול עד הערב מאוחר". שאני לא אקבל עצבים, לחץ וחום????!!!! יש לה איזה חוג טיולים ויש טיול ביום שישי, ולא מתאים לה?? שתבינו שלהתחיל זירוז גם יכול לקחת שבוע כמו שהיה לי עם עדן פלוס עוד שלוש עד חמישה ימים בבית חולים אחרי שהתינוקת יוצאת. השארתי הודעה לאחותי הגדולה, ואני אומר לה שאני צריכה עזרה עם עדן בסופ,ש ואח"כ מה?
נמאס לי. לא הייתי פה קצת כי היו לי צירים מוקדמים לפני שבועיים ומאז אני און/אוף בעבודה כי הרי מהבית אין סיכוי להגיע למחשב. לפני שבועיים ניסו לעצור את הלידה כי היה מוקדם מידי והצליח להם יותר מידי טוב. מחר אני נכנסת לשבוע 38 וכבד לי מאוד. הבייבי כבר 3800 לפי הערכת משקל של לפני יותר משבוע וגם אני בעצמי לא קטנה, בלשון מעטה, ואין לי אויר כבר. לפחות בשבועיים שהיו, ממש הכנתי את כל מה שהיה צריך לתינוקת, רחצתי את הדברים והבגדים והבית ממש מוכן לקראתה וגם עדן שלי. הספקתי לעשות לה מסיבה לכבוד יום ההולדת 4 שלה כמו שהבטחתי לה וכעקרון אנחנו פשוט יושבים ומחכים, אבל מה..... הלחץ הכי גדול שלי, מעבר לאיך אני הולכת להוציא 4 קילו מה יהיה עם עדן??!! נכון לרגע זה, מחר יש לי הערכת משקל ומהרופא שלי הבנתי שכנראה אני אכנס להתחלת זירוז ביום חמישי. אבא שלי במצב גרוע, סרטן ריאות עם גרורות בצוואר, צריך להתחיל טיפולים ביום רביעי הזה - ככה שאמא שלי לא תהיה לי לעזר רב בכלל. דיברתי עם חמותי שאני אצטרך עזרה והיא נכנסה לי לפאניקה היסטרית, היא לא יודעת איך היא תסתדר, אמבטיה, אוכל וכולי. אף פעם לא טרחה לקלוט את הדברים האלה, היא אחלה בשביל שעתיים-שלוש אבל לא בשביל להעביר לילה. דיברתי עם האשה שמוציא האת עדן מהגן אליה בצהריים, ועדן מאוד קשורה אליה ואל ביתה, והיא הסכימה בלי בעיה שאם נצטרך לילה אז עדן תהיה שם. אני מנסה להוריד מאמא שלי לחץ ואז היא מתקשרת אלי קודם ואומרת לי: "לא מתאים לי שתלדי ביום שישי, יש לי טיול עד הערב מאוחר". שאני לא אקבל עצבים, לחץ וחום????!!!! יש לה איזה חוג טיולים ויש טיול ביום שישי, ולא מתאים לה?? שתבינו שלהתחיל זירוז גם יכול לקחת שבוע כמו שהיה לי עם עדן פלוס עוד שלוש עד חמישה ימים בבית חולים אחרי שהתינוקת יוצאת. השארתי הודעה לאחותי הגדולה, ואני אומר לה שאני צריכה עזרה עם עדן בסופ,ש ואח"כ מה?