צריכה את עזרתכן - מחסור חמור בברזל
אחרי שהתלוננתי קלות על עייפות ודפיקות לב וחולשה אצל הרופאה שלי, נשלחתי לבדיקות מקיפות, ומסתבר שזה לא סתם ההריון - אני אנמית (=המוגלובין של דג), הברזל שלי נמוך ברמה מסוכנת והגוף שלי לא מסוגל לייצר יותר ברזל בגלל זה, ולקינוח - יש לי איוושה בלב, שכנראה קשורה לשני הנ"ל. מה אני צריכה? ברזל. אז כדורים אני לוקחת, אבל רציתי רעיונות לאיך לקבל ברזל מאוכל ולא רק מכדורים, כי אני מעדיפה לאכול יותר נכון מאשר לבלוע כל ההריון. עזרה מישהי?
אחרי שהתלוננתי קלות על עייפות ודפיקות לב וחולשה אצל הרופאה שלי, נשלחתי לבדיקות מקיפות, ומסתבר שזה לא סתם ההריון - אני אנמית (=המוגלובין של דג), הברזל שלי נמוך ברמה מסוכנת והגוף שלי לא מסוגל לייצר יותר ברזל בגלל זה, ולקינוח - יש לי איוושה בלב, שכנראה קשורה לשני הנ"ל. מה אני צריכה? ברזל. אז כדורים אני לוקחת, אבל רציתי רעיונות לאיך לקבל ברזל מאוכל ולא רק מכדורים, כי אני מעדיפה לאכול יותר נכון מאשר לבלוע כל ההריון. עזרה מישהי?