צריכה את עזרתכם!

hadaroosh180

New member
צריכה את עזרתכם!

אני הולכת לעשות קלסר שמוקדש כולו לדבר המשותף לכולנו חברי הפורום DM כמובן. אף אחד מהאנשים שקרובים אליי לא מעריצים שלהם ואין לי את העזרה מבחוץ לכן אני הולכ למקום בו ייתנו לי את העזרה הטובה ביותר: אתם- מעריצי השילוש הקדוש. יש לי מן תיקייה שיש בה שני צדדים לתפיסת דפים צד אחד (שמאל) תפיסת הדפים מלמעלה - שם אני חשבתי לשים תמונות של דפש מוד (גם כאן יש התלבטות- אם לפתח תמונות או להדפיס, מה גם שלפתח עולה הרבה יותר) ובצד ימין התפיסה היא מהצד(כמו בקלסר רק בלי צורך בחירור הדפים) על דף אחד כתבתי את הדיסקוגרפיה שלי ל- DM שבעבר גם פירסמתי פה ואני שמחה להודיע ששני דיסקים הצטרפו לרשימה והבא הולך להיות DVD דבושיונל או SOTU מה שיבוא ראשון.. לקחתי את כל הדפים שעליהם כתבתי כל מיני דברים שקשורים לדפש משהו בסגנון: מסמכים דוקומנטריים כאלה, שנאספו במשך ההתאהבות, כמו למשל הדף עליו אבא שלי היה אמור לחתום ואז הייתי נוסעת לראות את המלכים בפראג מה שלא קרה
אגב לפני כמה ימים הלכתי לבדוק בצליל אחת מתוך שני חנויות הדיסקים שלנו בעיר (פ"ת- צליל ו- טוואר רקורד) אם הם מחפשים עובדים וגיליתי שהיא נסגרה! פשוט נוראי, הלכתי ואמרתי לאבא שלי והוא אמר "נו ברור, כולם מורידים היום מהאינטרנט מי קונה היום דיסקים?" אמרתי לו:"אני" והוא אמר לי:"אני באמת לא מבין למה, הרי הכל אפשר להשיג גם מהאינטרנט" חבל, פשוט חבל שהקבוצה שעדיין קונה דיסקים ונותנת לאמנים שהיא אוהבת את האמצעים להמשיך וליצור נהיית קטנה יותר ויותר..
 

hadaroosh180

New member
מזה חששתי..

טוב אז השאלה שלי היא כזאת.. מה אתם חושבים שצריך להיות בקלסר כזה שמוקדש בעצם ללהקה ששינתה את החיים שלי אפשר להגיד.. איך אני נותנת להם את הכבוד הראוי ומסכמת את כל מה שעברתי איתם עד עכשיו?
 

westend girl

New member
אני חושבת

שרק את יכולה לדעת מה צריך להיות שם. הרי לא מדובר בעבודה להגשה, אלא במשהו שהוא רק בשבילך. אני מניחה שאת אוספת לשם כל איזכור בתקשורת, את הדיסקוגרפיה המלאה ואת זו הפרטית שלך, ניירת רלוונטית (שהזכרת)... הייתי מציעה לך לא להתייחס לזה כאל מירוץ להשלמת הפרויקט, אלא ליהנות מהדרך עצמה ולעדכן אותו לא "כי צריך", אלא כי יש במה - במה ש*את* מרגישה.
 
למעלה