צריכה את עזרתכם ברכישת מצלמה

צריכה את עזרתכם ברכישת מצלמה


היי לכם, אני רוצה לקנות מצלמה, אבל ממש לא מתמצאת בתחום. באופן כללי, כשצילמתי תמונות במצלמות של אחרים, יצאו תמונות נורא יפות (מקווה שיש לי פוטנציאל !) אני מחפשת מצלמה קטנה ונוחה, שאוכל לצלם בה גם בלילה (למשל, כשאני יוצאת למסיבה והפלאש לא ילבין את פני המצולמים). מאוד חשובה לי איכות התמונה, אני יודעת שיש מצלמות שהאיכות היא כמעט ציורית וזה נורא יפה (ללא קשר לאביזרים משלימים). התקציב שלי הוא בסביבות ה2000 שקלים, מקווה שאני ריאלית (ואם יש מצלמות שמספקות את העבודה במחיר נמוך יותר- אשמח לשמוע). זהו פחות או יותר, אשמח לשמוע על מצלמות ספציפיות, חברות טובות יותר וכאלה שצריך להתרחק מהן וכו'. דבר נוסף, האם כדאי לקנות מצלמה יד שניה או שממש לא מומלץ? תודה רבה רבה לעונים, מיאו.
 

egurevitch

New member
S100

אם את הולכת על קומפקטיות, בתקציב שלך אין צורך לקנות יד שניה. הראשונה שעולה לי בראש היא ה-S100 של קנון, קומפקטית ואיכותית, בעיקר בתאורה נמוכה, אבל עולה יותר מ-2000 שקל. אפשרות נוספת היא ה-LX5 של פנסוניק - גם היא מצויינת ונכנסת בתקציב שלך. ה-G12 של קנון היא גם אפשרות לא רעה בכלל, היא פחות קומפקטית, אבל נותנת הרגשה מאוד טובה ביד, לדעתי - מאוד כיף לצלם איתה.
 

eliyaho555

New member
ואם משהוא מוכר G12 בייד 2 ב1400שקל


הייתי קונה ,בודק טוב טוב את המוכר ,וכמובן המצלמה ,כנ"ל G11 במחיר טוב ,מהוא מחיר טוב ,זאת השאלה ,להחליט מתיי זה מחיר טוב ,ומתי לא ,באופן כללי קניתי יד שניה רק המחיר צריך להיות כדאי , 1400שקל לעומת חדש 2400 שקל הייתי מציע 1200 שקלים כך או להתראות ,ולעתים עם אחריות בתוקף ,בהצלחה .
 

chingoya

New member
שאלת תם

איך המצלמה הזו ביחס לסדרת הSX שלהם? לפני שלוש שנים קניתי SX10, מאז יצאו דגמים חדשים. זה דגם שאפשר לחבר לו עדשה?
 

sagiKor

New member
---->

פלאש במצלמות קומפקטיות ובכלל פלאש מובנה במצלמה לא עושה טוב למצולמים... בתקציב שלך הייתי הולך על קומפקטית מתקדמת שיש לה חיישן גדול יחסית וצמצם פתוח מה שיתן ביצועי תמונה טובים. כמה דגמים שעל פי זאת נכנסים ב 2000 ש"ח: Canon G12 Canon S95 - הוחלפה ע"י ה S100 אבל זאת עוברת את התקציב Panasonic LX5 Olympus XZ1
 
תודה על התגובות המהירות :) ושאלה נוספת..

נתתם לי כאן מבחר לא רע בכלל, מבין כל המצלמות שהצעתם, איזה מצלמה מצלמת הכי טוב באור יום (בהנחה שבלילה הן דיי זהות)? כנ"ל לגבי וידאו.. האם ההבדל ביניהן לבין מצלמות רפלקס גדול מאוד לעין חובבנית שכמותי? (אני משערת לעצמי שכן, ובכל זאת..)
 

sagiKor

New member
---->

האולימפוס תפיק את התמונה הכי טובה ב JPG ישירות מהמצלמה ללא עיבוד נוסף בתוכנה. ה G12/S95 יתנו את הביצועים הכי טובים הערכי ISO גבוהים אבל הצמצם הפתוח יותר של האולימפוס יאפשר צילום ב ISO טיפה נמוך יותר כך שזה יתקזז. ה S95 הכי קטנה והיחידה שתכנס בנוחות לכיס של מכנס. לא כל כך בקיא בוידאו.... תלוי בתנאי התאורה ובגודל התמונה שבוחנים, עקרונית אי אפשר להשוות ל DSLR, זה עולם אחר לגמרי
 
מכיון שאני דיי בוסרית בתחום..

יש איזושהי תוכנה חינמית שאתה יכול להמליץ לי עליה.? לחלופין, תוכנה זולה שתעבד את התמונה בצורה עדינה? לגבי המצלמות, הפיינליסטיות שלי הן הG12 (אני לא בטוחה עד כמה היא גדולה ביחס למצלמות האחרות , אבדוק באחת החנויות), s95 והXZ1. כנראה, שאצטרך לראותן ולהחליט ..את השוואת המחירים אני עושה בזאפ, מקוווה שזו הדרך הכי נכונה. ושוב, המון תודה.
 
למעלה