צריך שינוי יסודי !

מצב
הנושא נעול.
צריך שינוי יסודי !

צריך שינוי יסודי !
אני נוסע מטעמי נחות בתחבורה הציבורית. שמתי לב שההתעסקות של הנהג עם כסף, ניקוב כרטיסים וכו´.. גוזל זמן יקר, ומסיח את דעתו של הנהג מהעיסוק העיקרי שלו - נהיגה בטוחה. צריך לשנות את הגישה. לאפשר לקיוסקים (פיצוציות), דוכנים יעודיים של פנסיונרים של אגד/רן, למכור כרטיסיות: יומיות, חודשיות וכו´. אפשר גם מדחנים אוטומטיים. אפשר לחייב בכרטיסי אשראי במדחנים מיוחדים בתוך האוטובוס. העיקר להוציא מהנהג את הצורך להתעסק עם כסף וכרטיסנות. העיסוק במתן עודף תוך כדי נסיעה מסכן את הנוסעים. איזה שיפור עצום יש בעליית החיילים לאוטובוס עם הצגת תעודה בלבד!
 

oren*

New member
מסכים איתך במאה אחוז, למרות שבתקופה

צריך שינוי יסודי !
אני נוסע מטעמי נחות בתחבורה הציבורית. שמתי לב שההתעסקות של הנהג עם כסף, ניקוב כרטיסים וכו´.. גוזל זמן יקר, ומסיח את דעתו של הנהג מהעיסוק העיקרי שלו - נהיגה בטוחה. צריך לשנות את הגישה. לאפשר לקיוסקים (פיצוציות), דוכנים יעודיים של פנסיונרים של אגד/רן, למכור כרטיסיות: יומיות, חודשיות וכו´. אפשר גם מדחנים אוטומטיים. אפשר לחייב בכרטיסי אשראי במדחנים מיוחדים בתוך האוטובוס. העיקר להוציא מהנהג את הצורך להתעסק עם כסף וכרטיסנות. העיסוק במתן עודף תוך כדי נסיעה מסכן את הנוסעים. איזה שיפור עצום יש בעליית החיילים לאוטובוס עם הצגת תעודה בלבד!
מסכים איתך במאה אחוז, למרות שבתקופה
הזו בה מחבלים משתמשים באוטובוסים בכדי לפגוע באזרחים, הקשר היחיד של הנהג עם נוסע שעולה לאוטובוס הוא ברגע התשלום על הנסיעה. בתקופת שלום, בהחלט היה מתאים לבנות מערכת של "טלכרדים" לאוטובוסים. בניו יורק למשל, מערכת התחבורה משלבת בין הרכבות התחתיות והאוטובוסים כך שאפשר להשתמש באסימונים ובכרטיסיות גם באוטובוסים וגם ברכבות.
 
שינוי יסודי

מסכים איתך במאה אחוז, למרות שבתקופה
הזו בה מחבלים משתמשים באוטובוסים בכדי לפגוע באזרחים, הקשר היחיד של הנהג עם נוסע שעולה לאוטובוס הוא ברגע התשלום על הנסיעה. בתקופת שלום, בהחלט היה מתאים לבנות מערכת של "טלכרדים" לאוטובוסים. בניו יורק למשל, מערכת התחבורה משלבת בין הרכבות התחתיות והאוטובוסים כך שאפשר להשתמש באסימונים ובכרטיסיות גם באוטובוסים וגם ברכבות.
שינוי יסודי
בעצם זה מה שחשבתי: מערכת הסעה המונית שתשלב אוטובוסים (קטנים גדולים) ורכבות. משהו בסגנון חברה ממשלתית עם מודל עיסקי שיעבוד על בסיס של רווח והפסד, וגם איפה שצריך יקבל סובסידיה מהממשלה. שלא יקרה מצב של שביתה במערכת הזאת שתמנע שירות מהציבור.
 

נויה 1

New member
היה בעבר בקווים מסויימים

צריך שינוי יסודי !
אני נוסע מטעמי נחות בתחבורה הציבורית. שמתי לב שההתעסקות של הנהג עם כסף, ניקוב כרטיסים וכו´.. גוזל זמן יקר, ומסיח את דעתו של הנהג מהעיסוק העיקרי שלו - נהיגה בטוחה. צריך לשנות את הגישה. לאפשר לקיוסקים (פיצוציות), דוכנים יעודיים של פנסיונרים של אגד/רן, למכור כרטיסיות: יומיות, חודשיות וכו´. אפשר גם מדחנים אוטומטיים. אפשר לחייב בכרטיסי אשראי במדחנים מיוחדים בתוך האוטובוס. העיקר להוציא מהנהג את הצורך להתעסק עם כסף וכרטיסנות. העיסוק במתן עודף תוך כדי נסיעה מסכן את הנוסעים. איזה שיפור עצום יש בעליית החיילים לאוטובוס עם הצגת תעודה בלבד!
היה בעבר בקווים מסויימים
נסיון להעלאת נוסעים כמו בחו"ל. כלומר, אדם עולה לתחבורה הציבורית, משלם את כרטיס הנסיעה שלו עבור היעד אליו ברצונו להגיע, מקבל כרטיס / אישור מהמכונה ומתיישב לו להנאתו במהלך זמן הנסיעה. אכן, הדבר אמור היה לחסוך מן הנהג את עניין ההתעסקות עם כרטיסים, וסלח לי אבל גם ההתעסקות עם ה"קהל" שלא תמיד נעימה.. א-ב-ל התברר בדיעבד שהדבר לא צלח וזאת למה ? משום שאנשים פשוט רכשו את הכרטיס הזול ביותר, ונשארו לנסיעה הארוכה יותר. אם התמזל מזלם - ולא עלה כרטיסן / מבקר לקו במהלך זמן הנסיעה, אכן הם "הרוויחו" את השקל וחצי או שניים. ואם לא התמזל מזלם ועלה כרטיסן / מבקר לקו במהלך הנסיעה, היה עליהם לשלם כרטיס מלא עבור היעד אליו הם אמורים היו להגיע. התעסקות הזו עם הקהל וה"ריב" שהיה מתפתח עם הנוסע המסויים שלא שילם את הסכום הנכון ליעד המבוקש גרם לחברה המסויימת שניסתה את השיטה, להפסיקה אחרי זמן קצר מאוד. אתה אמנם צודק שהנהג אמור להעסק ולהתמקד אך ורק בנסיעה, שהרי נסיעה בטוחה היא נסיעה שכל כולו של הנהג עסוק במצב הכביש ותו לא, אך לצערנו הנסיון שכשל לימד אותנו כי "יהודים" לעולם היו ויהיו "יהודים".. להזכירך, היום השיטה אמנם משופרת הרבה יותר עם הכנסם של כרטיסי החופשי חודשי, והחופשי יומי. הדבר אכן גוזל פחות זמן התעסקות עם כספים של הנהג. אך, לומר לך שכאן אין נסיונות מנסיונות שונים ומשונים לזיופים ?? יש ויש. ברגע שכל אחד ואחת, הזקוקים לתחבורה הציבורית ומשתמשים בה באופן סדיר יום יום, יבינו שתחבורה ציבורית (מה לעשות) עולה כסף, וברגע שכל נוסע או נוסעת יבינו שעל שירות (ותסכים איתי שזה מתן שירות לאזרח) צריך לשלם. וברגע שכל נוסע או נוסעת יהיו כנים, קודם כל עם עצמם ואחר כך עם העולם כולו, אז אולי אפשר יהיה לחזור לנסיון הכושל של השיטה שעליה אתה מדבר. אם תשאל אותי, אם כל הדברים האלה אכן יתגשמו, אני רואה בזה... ימות המשיח.. ועד שיגיעו ימים אלה, סע בביטחה בתחבורה הציבורית, ותהנה ממנה עד כמה שניתן.
 

דא

New member
אולי מה שמונע זה הבונוס לנהגים?

היה בעבר בקווים מסויימים
נסיון להעלאת נוסעים כמו בחו"ל. כלומר, אדם עולה לתחבורה הציבורית, משלם את כרטיס הנסיעה שלו עבור היעד אליו ברצונו להגיע, מקבל כרטיס / אישור מהמכונה ומתיישב לו להנאתו במהלך זמן הנסיעה. אכן, הדבר אמור היה לחסוך מן הנהג את עניין ההתעסקות עם כרטיסים, וסלח לי אבל גם ההתעסקות עם ה"קהל" שלא תמיד נעימה.. א-ב-ל התברר בדיעבד שהדבר לא צלח וזאת למה ? משום שאנשים פשוט רכשו את הכרטיס הזול ביותר, ונשארו לנסיעה הארוכה יותר. אם התמזל מזלם - ולא עלה כרטיסן / מבקר לקו במהלך זמן הנסיעה, אכן הם "הרוויחו" את השקל וחצי או שניים. ואם לא התמזל מזלם ועלה כרטיסן / מבקר לקו במהלך הנסיעה, היה עליהם לשלם כרטיס מלא עבור היעד אליו הם אמורים היו להגיע. התעסקות הזו עם הקהל וה"ריב" שהיה מתפתח עם הנוסע המסויים שלא שילם את הסכום הנכון ליעד המבוקש גרם לחברה המסויימת שניסתה את השיטה, להפסיקה אחרי זמן קצר מאוד. אתה אמנם צודק שהנהג אמור להעסק ולהתמקד אך ורק בנסיעה, שהרי נסיעה בטוחה היא נסיעה שכל כולו של הנהג עסוק במצב הכביש ותו לא, אך לצערנו הנסיון שכשל לימד אותנו כי "יהודים" לעולם היו ויהיו "יהודים".. להזכירך, היום השיטה אמנם משופרת הרבה יותר עם הכנסם של כרטיסי החופשי חודשי, והחופשי יומי. הדבר אכן גוזל פחות זמן התעסקות עם כספים של הנהג. אך, לומר לך שכאן אין נסיונות מנסיונות שונים ומשונים לזיופים ?? יש ויש. ברגע שכל אחד ואחת, הזקוקים לתחבורה הציבורית ומשתמשים בה באופן סדיר יום יום, יבינו שתחבורה ציבורית (מה לעשות) עולה כסף, וברגע שכל נוסע או נוסעת יבינו שעל שירות (ותסכים איתי שזה מתן שירות לאזרח) צריך לשלם. וברגע שכל נוסע או נוסעת יהיו כנים, קודם כל עם עצמם ואחר כך עם העולם כולו, אז אולי אפשר יהיה לחזור לנסיון הכושל של השיטה שעליה אתה מדבר. אם תשאל אותי, אם כל הדברים האלה אכן יתגשמו, אני רואה בזה... ימות המשיח.. ועד שיגיעו ימים אלה, סע בביטחה בתחבורה הציבורית, ותהנה ממנה עד כמה שניתן.
אולי מה שמונע זה הבונוס לנהגים?
האם זה נכון שהנהגים מקבלים בונוסים לפי כרטיס נמכר?
 

מילאן

New member
באמסטרדם למשל...

צריך שינוי יסודי !
אני נוסע מטעמי נחות בתחבורה הציבורית. שמתי לב שההתעסקות של הנהג עם כסף, ניקוב כרטיסים וכו´.. גוזל זמן יקר, ומסיח את דעתו של הנהג מהעיסוק העיקרי שלו - נהיגה בטוחה. צריך לשנות את הגישה. לאפשר לקיוסקים (פיצוציות), דוכנים יעודיים של פנסיונרים של אגד/רן, למכור כרטיסיות: יומיות, חודשיות וכו´. אפשר גם מדחנים אוטומטיים. אפשר לחייב בכרטיסי אשראי במדחנים מיוחדים בתוך האוטובוס. העיקר להוציא מהנהג את הצורך להתעסק עם כסף וכרטיסנות. העיסוק במתן עודף תוך כדי נסיעה מסכן את הנוסעים. איזה שיפור עצום יש בעליית החיילים לאוטובוס עם הצגת תעודה בלבד!
באמסטרדם למשל...
משלמים לנהג, וכשנכנסתי, מפני שלא ידעתי את המחיר, התחלתי לספור את הכסף, הנהג חיכה במשך 10 דקות ולא נסע עד ששילמתי לו. הוא התעצבן, אבל לא הראה את זה וביקש שפעם הבאה נעלה מוכנים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה