צריך רעיון לסרט...

Vidrio

New member
צריך רעיון לסרט...

סרט עם סצינות סקס יפות וחזקות.. לא סרט סקס, אלא סרט עם עלילה והכל...אבל שיש בו סצינות סקס שמחרמנות ומדליקות! סרט שרואים את הסקס בתור משו יפה, ולא בתור סתם זיון כמו סרט פורנו למישו יש רעיון?!?
 

mosh511

New member
תגיד לי איך אתה מדבר?? ../images/Emo2.gif

יש ילדים בפורום הזה !
 

Rockamora

New member
אתה דואג?

אם הוא לא היה אומר את זה, הם היו שומעים את זה כבר ברחוב, או בבית ספר.
 

pgprince

New member
אני רוצה לפתח את הנושא שהעלה VIDRIO

האם לא הגיע הזמן שסקס ישולב באופן יותר פתוח בסרטים? יש לי הרגשה שהרבה במאים, למרות שאנו חיים בתקופה יותר פתוחה וליברלית, עדיין מתייחסים לסצנות סקס כאל משהו שיש להצניע אותו ואולי "מתביישים" להראות את כל האקט באופן פרונטלי בפעולה, שלא יגידו שמדובר בסרט פורנוגרפי. האם סקס פרונטלי בסרטים זה עדיין משהו שיש להצניע אותו ולא להראות הכל? האם החברה המודרנית עדיין לא מסוגלת להתמודד עם מראה האקט המיני על גבי מסך קולנוע?
 

v e g a

New member
תלוי על איזה סרטים אתה מדבר

כי בסרטים שהם לא הוליוודים(סרטים מאירופה,דרום אמריקה וגם ישראל) יש הרבה פעמים סצנות סקס,לאו דווקא כאלו שמנסים להצניע אותם כמה שאפשר. הבעיה היא שבארה"ב הסקס הוא עדיין די טאבו בקולנוע,ולמרות שהיום אתה יכול למצוא בסרטים גברים ונשים שהולכים חצי ערומים וסקס באוויר,עדיין רבים הסרטים ההוליוודים שנמנעים מלהציג עירום ממשי או סצנות סקס. מה שמתגלה גם כצביעות לא קטנה,כי עם אלימות יש לסרטים האלו הרבה פחות בעיה,ולפי דעתי עדיף להציג בסרט סצנת סקס אמיתית(לא כמו בסרט פורנו) מאשר להציג סצנת כריתת איברים מדממת. ושלא לדבר על קללות,שגם איתם הצנזור האמריקאי מחמיר(כמו במקרה ש"להציל את טוראי ראין" נפסל לשידור בכמה תחנות טלוויזיה בארה"ב עקב הקללות,לאו דווקא עקב הסצנות האלימות שבו),שזה כבר ממש אדיוטי,ואת העניין הציגו היטב טריי פארקר ומאט סטון בסרט של סאות פארק,שם לארה"ב לא אכפת לצאת למלחמה עקובה מדם מול קנדה בגלל כמה קללות שנאמרו בסרט ילדים...
 

pgprince

New member
נראה לי שהסרט האמריקאי

שעושה פה אולי איזשהי פריצת דרך זה שורטבאס שכונה סרט סמי-פורנוגרפי או "פורנוגרפיה קלה להמונים", אם כי גם סרט זה לא קשור לאולפנים הגדולים והוליווד.
 
למעלה