צריך קצת עזרה אני קצת מבולבל (מפרט למחשב)....

צריך קצת עזרה אני קצת מבולבל (מפרט למחשב)....

האם מחשב של : מעבד 2140 3.26 MGHZ , צורב DVD LG ,זיכרון 512 , 80 GB , כרטיס מסך ב 600 שקל . זה מחשב טוב למחקים שיצליח להפעיל את כל המשחקים בשנה הקרובה ?
 
תקציב , כל סכום שצריך

למשהו טוב ולא למשהו מפואר . האם 80 גיגה זה ההרד דיסק המקובל היום ? כי לפני 3 שנים קניתי בדיוק אותו גודל ?
 

GuGuSH

New member
לא.

כרטיס מסך ב-600 שקל לא יהיה מתאים. גם לא הזיכרון. למשחקים מומלץ לפחות 2GB. לא הצלחתי להבין באיזה מעבד מדובר. דיסק קשיח של 80GB זה בסדר אבל זה יכול להיות קצת. תלוי בך ובצרכים שלך. לי יש 80GB וזה לא כ"כ מספיק לי. (מצד שני, גם 250GB מתיי שהוא לא היה מספיק לי. אז 80GB זה בסדר). מה התקציב שלך? אני מבין שהדרישות הן מחשב למשחקים.
 

GuGuSH

New member
עכשיו שמתי לב.. מה זה"משהו טוב ולא מפואר?"

תציין תקציב מדויק. (סכום!). ולא "כל סכום שצריך למחשב טוב...". אי אפשר לעזור לך ככה.
 
שניה , משחקים כמו NBA 2008

לא יעבדו עם כרטיס מסך של 600 שקל ? איזה כרטיס מסך צריך? המעבד שהמוכר אמר לי : 3.26 MGHZ של אינטל דגם 2140 תראה בקשר לתקציב , אני רוצה כרטיס מסך שיתאים ל NBA 2008 ויריץ אותו טוב. בקשר למקום אתה צודק שהייתי ילד דיסקט קטן הספיק בשביל לשחק שחמט היום משחקי השחמט באים עלך גבי DVD :) אני בדרך מעדיף מחשב שיתן לי את התמורה המקסימלית. כלומר לא משהו חדש שעולה המון ולא משהו ישן מאוד. אני חושב -3000 -3500 ש"ח זה תקציב מתאים להתחלה(כולל מסך) ואז אם יש משהו שבאמת צריך לשדרג אז נגדיל טיפה את התקציב. תודה לך על העזרה.
 

nadavkrv

New member
הזכרת לי נשכחות...

של ילדות נפלאה על מחשב XT ודיסקטים Floppy גדולים
המשחקים הכי טובים היו לי בתקופה הזו!
 
השאלה עם הכרטיס מסך הכי חשובה.

מה באמת עדיף ? שיתאים למשחקים עכשיו אבל לא קניה של כרטיס מסך שיתמוך במשחקים במשך שנתיים.
 

frankthe

New member
אוי נו באמת! ../images/Emo4.gif

עשה טובה - תתרחק קצת טיפה מהחנות ה"נחמדה" ומהמוכר ה,נחמד"!!!
המעבד 2140 הוא המעבד החלש של אינטל כיום אלא אם הסדרה של הסלרונים החדשים כבר יצאה! מהירותו של המעבד היא 1.6 - בטח לא 3.26, הנה קישור: http://www2.zap.co.il/models.asp?sog=C-CPU&keyword=2140 לא ציינת כרטיס מסך וזה חבל! הזכרון חלש מאוד! ולא ציין שם היצרן
לא צויין דגם לוח האם
הרד דיסק - היום כמינימום מקובל 160 והסטנדרט הוא 250! וגם כאן כרגיל - לא ציין שם היצרן! הערה: אין חיה כזו מחשב שיתאים למשחקים של השנה הזו בלבד ומה אז? הוא לא יתאים למשחקים בעוד שנה בכלל???
סיכום (ואני לא נגדך אלא לטובתך) - ההצעה שהעלית כאן היא גרועה כללית בגלל החוסר בציון המרכיבים המדוייקים ובאופן פרטני למשחקים! מציע לעיין במאמרי הפורום!
 
ראשית תודה על תגובתך הטובה .

הכוונה שלי שאני לא רוצה להשקיע אלפי שקלים בכטיס מסך. מה טוב שיתן לי איכות משחק טובה בשנה הקרובה ולאחר מכן אקנה כרטיס משחק חדש מקסימום. סה"כ אפשר לשחק גם במשחק היישן כי עד היום שיחקתי ב NBA 2005 כבר כמה שנים כי לא חשבתי שיש צורך לקנות חדש הרי המשחק כמעט אותו דבר. תראה , אני אתקשר לאותו בחור בכל זאת כי הייתי מאוד מרוצה מהקניות ממנו ב-10 השנים האחרונות. רק כל פעם עשיתי מחקר שוק רציני בקשר לדרישות שלי. היום אני קצת קצר בזמן :) איזה מאמרים כדאי לקרוא כדי להבין בדיוק מה אני צריך? ראיתי שכל המאמרים בפורום כבר מלפני שנה וישנים יותר. שוב תודה , הבנתי כמה דברים חשובים.
 
למעלה