צריך עזרה

מיקו13

New member
צריך עזרה

נכנסתי לארה"ב באוקטובר 2001, הייתי חוקי בעזרת הארכת ויזת התייר שלי עד דצמבר 2002 אבל נשארתי עד ספטמבר 2003. כשיצאתי מארה"ב בספטמבר, שאלו אותי בשדה תעופה איפה ה-I94? אמרתי שאין לי ועליתי למטוס. בדרכון יש לי כרגע ויזה בתוקף ואין לי חותמת שחורה. האם אוכל להכנס שוב לארה"ב ללא בעיות?
 

TrigATUSA

New member
90% סיכוי שאין כל רישום

שהיה לך over stay לי בכלל שוכחים לקחת את ה I-94 חצי מהפעמים כשאני יוצא מארה"ב ככה שנראה לי שהבלגן בהגירה (עדיין) חוגג אבל תיקח את הסיכון בלטוס עד לכאן ולקבל סירוב כניסה?
 

מיקו13

New member
תגובה

אז תחליטי, מצד אחד את אומרת שאין רישומים ומצד שני שזה סיכון, ויש מצב שלא יכניסו אותי. דבר נוסף: האם העובדה שאני אכנס בנמל תעופה אחר מזה שיצאתי ממנו, יכולה לעזור לי?
 

TrigATUSA

New member
<sigh>

1. אני זה בכלל הוא ולא היא 2. לא בא לי להחליט. אני אוהב להיות לא החלטי (אוי, כמה שאני מתגעגע לאיך שמדברים בארץ) 3. במקרה שיש לך בעיות בהבנת הנקרא (כך מסתבר): כתבתי שיש 90% שלא יודעים על השהות הלא חוקית שלך. כלומר יש 10% סיכוי שכן יודעים. עד כאן מובן? במצב כזה כל אדם עושה את החשבון האם שווה לו/לה לקחת את ה 10% סיכון שיתפס בשעה שהוא/היא מנסים להיכנס לארה"ב 4. לא יהיה שום הבדל מה נמל הכניסה שלך. המערכת האמרקאית לא עד כדי כך מבולגנת. או שזה במחשב או שזה לא
 

luckydude

Active member
יש להם מקורות מידע אחרים על היציאה

לכן, לא ההיתי כ"כ בטוח לאין להם את המידע על היציאה. לפני כמה שנים התחילו תוכנית שבה עד לפני 15 דקות לפני הטיסה, חברות התעופה נדרשות לספק להגירה ולמשרד לביטחון פנים אינפרומציה דמוגרפית מפורטת על נוסעי כל טיסה שעוזבת את ארה"ב. הם משתמשים באינפורמיצה זאת כדי להצליב בין כניסות ויצאות, בלי קשר ל I-94. בנוסף יש היום גם כמה שדות תעופה שבהם תיירים צריכים לעבור פרוצדורה נוספת של ההגירה לפני שנותנים לעלות על טיסה לחו"ל (בסוף זה יהיה בכל שדות התעופה).
 

TrigATUSA

New member
איך זה עובד?

קשה לי לראות איך דבר כזה יעבוד חברת התעופה רק יודעת את השם המלא שלך. איך אפשר לעקוב אחרי מישהו שקוראים לו משה כהן? יש אלפי נוסעים כאלה בשנה
 

Boston Guy

New member
החל מקייץ 2003 חברת התעופה חייבת

לדווח לממשל האמריקאי: שם הנוסע תאריך לידה שלו מספר דרכון מדינת הנפקת הדרכון אם תשימו לב, תראו שדיילת הקרקע שעושה לכם צ'ק אין בטיסה לארה"ב ומארה"ב מקלידה את כל הפרטים האלו למחשב - אלא אם כן זה MACHINE READABLE PASSPORT - שאז היא פשוט מעבירה קצה הדף של הדרכון בקורא האופטי (שנראה כמו קורא של כרטיסי אשראי) - וכל הפרטים עוברים אוטומטית למחשב. מכיוון שבכניסה לארה"ב לוקחים היום טביעת אצבע ותמונה לכולם, ואת זה "משדכים" לפרטים של הדרכון, הרי שיש לשלטונות ההגירה רקורד די מקיף על כל תייר שנכנס בשנים האחרונות.
 
למעלה