צריך עזרה

shaked100

New member
צריך עזרה

ביום שני האחרון ב-9 לחודש עברתי עם עוד אופנוען תאונת דרכים (שני אופנועים ורכב אחד שפגע בשנינו). מתברר שזקנה אחת עברה באדום מלא בצומת גהה בשעה 07:10 בערך והעיפה אותנו. אתמול התברר לי במשטרה שהיא שיקרה בחקירה בלי בושה וטענה שאני והבחור השני החלטנו ממצב של עמידה מוחלטת להיכנס פתאום לצומת באור אדום מלא. לנו אין עדים כי שנינו נפגענו ולא יכולנו לקום. אם מישהו מהפורום ראה או שמע או מכיר מישהו שראה בבקשה תצרו איתי קשר רק בשביל שיאמר את האמת ויעזור לנו. אגב, שני האופנועים טוטאל לוסט. מי שיכול לעזור אשמח מאוד. הכתובת שלי היא:[email protected] תודה.
 

Bearing

New member
אני לא חושב שעדות כזאת

תעזור לך, יותר חשוב מה קבע בוחן התנועה והאם היה אחד כזה במקום?
 

D the kid

New member
עדות יכולה להיות חשובה הרבה יותר

מה"בוחנים" שיש לנו במדינה. ולשקד: אתם למעשה כבר שני עדים מול זקנה בלה. אסור לי להציע לשרוף לה את הבית (רק לוודא שאין איתה חתולים או בע"ח אחרים לפני שמדליקים), אז פשוט לתת להגיון הבריא ולעו"ד לעשות את העבודה. בהצלחה. D.
 

Boogieman

New member
"לתת להגיון הבריא לעשות את העבודה"?

תגיד לי באיזה ארץ אתה חי ומחר אני הולך למלא טפסים להגירה.
 

D the kid

New member
מסביב אין היגיון,

אבל זה לא אומר שהוא לא יכול לחשוב ולהפעיל את ההיגיון שלו בהתאם למצב. אני אתן לך רמז: בארץ שאני חי בה, יש היום יום עצמאות.
 

shaked100

New member
זה פשוט לא יאומן../images/Emo122.gif

זה פשוט לא יאומן אני והרוכב השני שכבנו פצועים והפוגעת יצאה מהאוטו לא הסתכלה אפילו לכיוון שלנו שלא נדבר על הצעת עזרה כלשהיא ופשוט חייגה למישהו לשאול מה לעשות. וכשפינו אותנו היא בלבלה את המוח לבוחן. אני ממש מקווה שהם מספיק חכמים להבין מה קרה שם ואם יש לי הרבה הרבה מזל המצלמה תפסה אותה באדום מלא. בקיצור עכשיו אני צריך להוכיח שלא נסעתי ברמזור אדום. כאילו הגעתי לצומת ברמזור אדום נעמדתי לגמרי והחלטתי לצאת בכל-זאת לראות מה יקרה ואיתי עוד רוכב אופנוע.
 
למעלה