צריך עזרה.

סרגוס

New member
צריך עזרה.

קודם כל יש לכם פורום נפלא, ותודה שעזרתם לי בקניית הגיטרה הראשונה... עכשיו כמה שאלות- -יש לי כמה בעיות, אני לא מצליח לנגן עם 4 אצבעות על 4 סריגים, על אותו מיתר. ואם זה מצליח לי הצליל מזייף... וזה מאוד קשה להתרגל זה. מה לעשות? -אני מנגן כמה ימים ויש לי בעיה במעבר ממיתר למיתר, (האם זה ישתפר? אני משקיע בממוצע 4-5 שעות ביום...) ועוד משהו- איך כדי ללמוד- אני לומד לבד, ואני מתרגל איך להוציא צלילים נכונים מתרגל מנגינות קלות, ועוד כמה אקורדים פשוטים, האם אני עושה נכון? והאם זה נכון להתחיל ישר ללמוד מנגינות יחסית קשות למתחיל כמו wish you were here או shine on you crazy diamond או לד זפלין? תגידו לי אם אני עושה את הדברים נכון או מה אני צריך עוד לעשות בשביל להתקדם... תודה, וסליחה על ריבוי השאלות פשוט אני רוצה מאוד להצליח... לילה טוב.
 
יש לי רק עצה אחת וזה בנוגע לאצבעות.

תתאמן,תתאמן,תתאמן,תתאמן,תתאמן,תתאמן,תתאמן...אין סודות פה...בסוף האצבעות יזוזו לבד ויוציאו צליל נקי
 
יש לי רק עצה אחת וזה בנוגע לאצבעות.

תתאמן,תתאמן,תתאמן,תתאמן,תתאמן,תתאמן,תתאמן...אין סודות פה...בסוף האצבעות יזוזו לבד ויוציאו צליל נקי
 

golani12

New member
../images/Emo45.gif מסכים עם כל מילה

במיוחד עם החלק של "תתאמן"
 

chief shit

New member
4-5

4-5 שעות זה אחלה. תעשה הרבה תרגילים כרומאטיים וסתם תרגילים, גם תרגילי גמישות אלה דברים שמשפרים מהר לגמרי למררות שהתרגילי גמישות יכולים לכאוב קצת (כמו כל דבר שמנסים להגמיש בגוף)
 

One Echoe

New member
אתה מנגן כמה ימים?!

אוקי אם הבנתי נכון, אתה מנגן כמה ימים, ואני לא מבין מה פשר השאלה הזאת... רק התחלת... אתה צריך להתאמן, והרבה. ואני בכלל לא ממליץ להתחיל מסולואים. תתחיל עם ליווי, קודם שיהיה לך בסיס טוב. וגם שהאצבעות יתרגלו לפרט בורד... אחרי זה תעשה הרבה תרגילים כרומטים, וכשאני אומר הרבה, I MEAN IT!
 

One Echoe

New member
ו...לא!!!!!!!!!!!

זה לא טוב להתחיל ממנגינות קשות כמו וויש יו וואר היר ולד זפלין. אחרי זה יהיו לך הרבה חורים בין הסאונד שלך והדיוק שלך לבין מה שאתה מנגן. תאמין לי, מניסיון. תתקדם לאט, רק כשאתה מנגן מדוייק תעבור למשהו יותר קשה. אה שכחתי, ותתאמן. ותתאמן...
 

One Echoe

New member
לאחד שמנגן כמה ימים

גם יונתן זו מנגינה קשה. חוץ מזה הפריטה של וויש יו לא כ"כ קלה.
 

Apollyon

New member
תמשיך להתאמן.

ולא, זה לא נכון ישר ללמוד מנגינות כאלה.
 

Pr0zac

New member
איי סרגוס

ממצב יא דג?
בכל אופן, סבלנות, בסוף זה יבוא לבד.. לקח לי חודש עד שהצלחתי לעבור בין האקורדים הבסיסים (A, E, D, C, G, קצת עם F אבל הוא היה מניאק, ו B בכלל לקח לי חודשיים) ואני השקעתי בערך 6 שעות ביום.. בסוף זה בא לבד נגיד שהתאמנתי על לנגן בארה עליון (חסימה, גשר, איך שבא לך) לקח לי חודש.. ואז יום אחד פשוט הצלחתי!!, ואז שכחתי.. ואחרי יומיים זה נסגר טוב טוב בראש
עכשיו פשוט תתאמן!! טכניקה זה הדבר הכי חשוב בשלב הזה.. ועוד טיפ קטן, עבודה נקייה היא עבודה נכונה, אל תפסיק עד שזה לא יוצא נקי!
 

Seventh Sojourn

New member
אני אישית

מסתדר גם בלי האצבע הרביעית אני לעיתים רחוקות רחוקות מנגן עם ה4 אבל אם אתה מעונין לנגן איתה,פשוט תתאמן אין מה לעשות
 
למעלה