צריך עזרה!!!

jlopez

New member
צריך עזרה!!!

לא היום שלי! הודיעו לי שהייתה ל"עתידים" טעות ואני לא שייך אליהם, כפי שהודיעו לי קודם. זה גם אומר שהלכו כל המלגות שאולי הייתי יכול להיות זכאי להן. האמת היא היא שאני מאוד זקוק למלגה נוספת, חוץ ממלגת הלימודים (בלי להיכנס לפירוט המצב הסוציואקונומי שלי). רציתי לשאול את כל אלה שמבינים בתחום האם אפשר עדיין להגיש בקשה למלגה של אוניברסיטה? (אני בכלל יכול לקבל מלגה, הרי אני בעתודה?) ואם לא, אולי אתם מכירים עוד מקורות לא אוניברסיטאיים, שבהם אפשר להשיג מלגה? אני כמובן יהיה יכול לעבוד כמה שאני יכול, אבל זה לא בעדיפות הראשונה. כל עזרה תתקבל בברכה. ותודה מראש!
 
אתה יכול להגיש בקשה למלגה

באוניברסיטה בלי קשר למלגה שאתה מקבל או לא מקבל מעתידים. בקשר לעתידים אתה תמיד יכול להגיש בקשה מחודשת במהלך הלימודים.
 

GilKramer

New member
../images/Emo26.gif

היום ב'מעריב היום' מפורסמת כתבה שכותרתה 'הדרך היקרה אל התואר'. היא לא מחדשת הרבה, אבל שים לב לפסקה האחרונה שבחלק האחרון בכתבה -"לומדים בזול", ולטלפון המפורסם שם. אולי זה יעזור לך. בהצלחה, גלעדוביץ'.
 
מציע לך לבדוק את ההודעה

מדבריך אני מבין שההודעה נתקבלה ממש לאחרונה.זה מוזר,כי מה פירוש לא שייך השייכות נקבעת לפי מקום מגוריך,וזה הפרמטר היחידי!! ואם אכן נרשמת בזמן,אזי ההודעה הייתה צריכה אז ולא היום.
 

jlopez

New member
הקטע הוא...

שהמקצוע שלי לא נכלל ברשימה של "עתידים" (לפי כל השאר: מצב הסוציואקונומי, מקום המגורים אני דווקא הייתי יכול להתקבל). איכשהו בצבא הם הצליחו לבלבל את הכל ורשמו אותי לעתידים ופתאום התברר שאני לא שייך לשם...
 
למעלה