צריך עזרה ...

Ron107

New member
צריך עזרה ...

איפה אני יכול למצוא תרגום לשיר: Vitaa - A Fleur De Toi אפשר גם באנגלית....
 

keren didi1

New member
../images/Emo79.gifתרגום:A fleur de toi-Vitaa../images/Emo79.gif

Les jours passent mais ça ne compte pas j’ai tant de mal à vivre. Ivre de ce parfum si différent du tien, pire J’ai compté chaque minute qui me retient à lui Comme si j’étais ma propre prisonnière. Ça fait bientôt un an qu’il m’a sauvé, de toi Souvent je me demande où j’en serais, pour toi Souvent je me demande ce que tu fais, où tu es, qui tu aimes… Sors de mes pensées ! J’ai changé d’adresse, de numéro J’ai balancé tes lettres et tes défauts J’ai fais semblant d’avoir trouvé la force Je garde au plus profond de moi Tout c’que tu m’as aimé הימים עוברים אבל זה לא נחשב כה קשה לי לחיות שיכורה,מהבושם שכה שונה משלך,גרוע אני סופרת כל דקה שקושרת אותי בו כאילו הייתי אסירה בעצמי זה עוד מעט שנה שהוא הציל אותי,ממך לעיתים קרובות אני תוהה איפה אהיה,בשבילך לעיתים קרובות אני תוהה מה אתה עושה,איפה אתה,מי אתה אוהב צא מהמחשבות שלי! שיניתי כתובת ומספר(טלפון) זרקתי את המכתבים ואת הפגמים שלך אני מעמידה פנים כאילו מצאתי את הכוח אני שומרת הכי עמוק בתוכי כל מה שאהבת בי Refrain : פזמון: J’essaye de t’oublier avec un autre, Le temps ne semble pas gommer tes fautes, J’essaye mais rien n’y fait Je ne peux pas, je ne veux pas, je n’y arrive pas… Je ne l’aime pas comme toi. J’essaye de me soigner avec un autre, Il tente en vain de racheter tes fautes, Il semble si parfait mais rien n’y fait Je capitule je ne peux pas Je ne l’aime pas comme toi אני מנסה לשכוח אותך עם אחר הזמן לא נראה מוחק את הטעויות שלך אני מנסה אבל שום דבר קורה אני לא יכולה,אני לא רוצה,אני לא מצליחה... אני לא אוהבת אותו כמוך ניסיתי לטפל בי עם אחר הוא מנסה לריק "לקנות" את הטעויות שלך הוא נראה כה מושלם אבל שום דבר לא קורה אני נכנעת אני לא יכולה אני לא אוהבת אותו כמוך Lui, Il a tenté de me consoler Même si il n’a pas tes mots ni ton passé C’est vrai, Mais il n’a pas ton goût pour la fête, pour la nuit, pour les zones Pour tout ce que je hais, Il a séché toutes mes larmes tu sais Il a ramassé tes pots cassés Et il a réglé tout, tes impayés, tes impostures, tes ratures Tout c’que tu m’as laissé, Il m’aime comme un fou Il me connaît par cœur Il me dit je t’aime parfois durant des heures Mais il ne sent pas ton odeur Pourquoi je te respire dans ses bras ? Sors de mes pensées הוא, הוא ניסה לנחם אותי אפילו אם אין לו את המילים שלך ואין אפילו קול שבור זה נכון, אבל אין לו את הטעם שלך למסיבה,ללילה,לאיזור בשביל כל מה שאני שונאת הוא ייבש את כל הדמעות שלי אתה יודע הוא הרים את שברי החרס שלך והוא סידר הכל,את החובות שלך,הרמאויות שלך,המחיקות שלך כל מה שהשארת לי הוא אוהב אותי כמו משוגע הוא מכיר אותי בעל פה הוא אומר לי:"אני אוהב אותך" לפעמים במשך שעות אבל הוא לא מריח בריח שלך למה אני נושמת אותך בזרועותיו? צא מהמחשבות שלי Refrain : J’essaye de t’oublier avec un autre, Le temps ne semble pas gommer tes fautes, J’essaye mais rien n’y fait Je ne peux pas, je ne veux pas, je n’y arrive pas… Je ne l’aime pas comme toi. J’essaye de me soigner avec un autre, Il tente en vain de racheter tes fautes, Il semble si parfait mais rien n’y fait Je capitule je ne peux pas Je ne l’aime pas comme toi. אני מנסה לשכוח אותך עם אחר הזמן לא נראה מוחק את הטעויות שלך אני מנסה אבל שום דבר קורה אני לא יכולה,אני לא רוצה,אני לא מצליחה... אני לא אוהבת אותו כמוך ניסיתי לטפל בי עם אחר הוא מנסה לריק "לקנות" את הטעויות שלך הוא נראה כה מושלם אבל שום דבר לא קורה אני נכנעת אני לא יכולה אני לא אוהבת אותו כמוך 3ème couplet : Je ne l’aime pas comme toi Dis moi seulement pourquoi. Tu me restes comme ça Je veux t’oublier Reprendre mes rêves Et mes barrières Car je veux l’aimer comme toi אני לא אוהבת אותו כמוך תגיד לי רק למה אתה נשאר לי ככה אני רוצה לשכוח אותך לחזור לחלומותיי ולגדרות שלי כך שאני רוצה לאהוב אותו כמוך Refrain : J’essaye de t’oublier avec un autre, Le temps ne semble pas gommer tes fautes, J’essaye mais rien n’y fait Je ne peux pas, je ne veux pas, je n’y arrive pas… Je ne l’aime pas comme toi. J’essaye de me soigner avec un autre, Il tente en vain de racheter tes fautes, Il semble si parfait mais rien n’y fait Je capitule je ne peux pas Je ne l’aime pas comme toi. אני מנסה לשכוח אותך עם אחר הזמן לא נראה מוחק את הטעויות שלך אני מנסה אבל שום דבר קורה אני לא יכולה,אני לא רוצה,אני לא מצליחה... אני לא אוהבת אותו כמוך ניסיתי לטפל בי עם אחר הוא מנסה לריק "לקנות" את הטעויות שלך הוא נראה כה מושלם אבל שום דבר לא קורה אני נכנעת אני לא יכולה אני לא אוהבת אותו כמוך Je ne l’aime pas comme toi… אני לא אוהבת אותו כמוך...
 

NorikoSan

New member
אם כבר, אז גם אני מחפשת תרגום...

לשיר: Ivan,Boris et moi תודה מראש ושבוע טוב!
 
למעלה