צריך עזרה - קנסות על איחורים להסעות
החליטו בחברה בה אני מועסק להתחיל לקנוס עובדים אשר מאחרים להסעות של החברה. סכום הקנס עצמו לא ניתן לנו ועד היום ההסעות היו על חשבון החברה. שאלתי היא(וחיפשתי באינטרנט דיני עבודה) האם מותר להם לקנוס אותנו בקנסות איחורים שהחברה אמורה לשלם? מיותר לציין שלרוב אלו הן המוניות שמאחרות אך לא ניתן לעשות דבר בעניין.
החליטו בחברה בה אני מועסק להתחיל לקנוס עובדים אשר מאחרים להסעות של החברה. סכום הקנס עצמו לא ניתן לנו ועד היום ההסעות היו על חשבון החברה. שאלתי היא(וחיפשתי באינטרנט דיני עבודה) האם מותר להם לקנוס אותנו בקנסות איחורים שהחברה אמורה לשלם? מיותר לציין שלרוב אלו הן המוניות שמאחרות אך לא ניתן לעשות דבר בעניין.