צריך עזרה - חשוב

yotam88

New member
צריך עזרה - חשוב../images/Emo70.gif

אני מעוניין לעשות משהו לסבתא שלי לפסח, משהו מיוחד... חשבתי על תמונה יפה המוטבעת על עץ ולהוסיף לה כל מיני קישוטים. יש לי תמונות ממש ממש יפות במחשב - האם ניתן להעביר אותן על גבי לוח עץ
אם כן, איך
נ.ב: אם יש לכם עוד הצעות ורעיונות יצירתיים וקלים אשמח לקבל. **אני חדש בתחום הזה אבל אני מוכן להשקיע. תודה מראש
 

ניצנץ1

New member
לא יודעת על העברה על לוח עץ..

אבל אפשר להדפיס באיכות טובה מהמחשב, לרסס חומר שנקרא פיקסטיב, לייבש ולהדביק על עץ.. אחרי פעולה זו- זה כמו פוסטר, מפית או גלוייה.. אפשר לקשט מסביב, לשים משחת עיצוב, לקסס בלכה, כל דבר.. הכי פשוט- לקנות מפית יפה לסבתא, להדביק בשיטת הגיהוץ על עץ (יש במאמרים למעלה), ואז זה נראה כמו חלק אינטגרלי מהעץ..
 
העברת תמונות ללוח עץ

יש שתי דרכים שאני מכירה: האחת לתמונות שחור - לבן - לעבור בעדינות עם טונר, כשההדפס מונח כשפניו אל לוח העץ, לרסס פיקסטיב או לכה ספריי (הפיקסטיב מיועד לזה, אפשר לקנות בחנויות אומנות או יצירה, את הלכה לא ניסיתי, אני מכירה מהפורום את האפשרות). השניה - להדביק את התמונה עצמה - טוב גם לתמונות צבע. גם כאן - לרסס פיקסטיב (או ספריי לכה - כנ"ל). למרוח דבק פלסטי על לוח העץ, לחכות לייבוש, להניח את התמונה (הפעם כשפניה כלפי מעלה כמובן), להניח עליה נייר אפיה ולגהץ בחום נמוך. הדבק נמס והתמונה נדבקת על לוח העץ. בהמשך אפשר למרוח מסביב משחת עיצוב (קונים בחנויות יצירה), וליצור בה מרקמים באמצעות ניילון מעוך, סכין חד פעמית, מזלג חד פעמי, וכד'.
 
למעלה