צריך עזרה במשחק bid for power שמעו הורשתי את המשחק ואני יכול לשחק רק אם וג´יטה.... מישהו יודע מה אני יכול לעשות כדי לשחק אם כל השאר אולי הורדתי דמו.? הגודל של המוד שהורדתי הוא בערך 100 מגה