צריך עזרה (במיוחד מקוקי) ...

צריך עזרה (במיוחד מקוקי) ...

היום קיבלתי את התמונה המזעזעת הזאת ויש לי טרואמה... הביצועים של ה5300 גרועים להפליא ואני בבעיה... הנה האפשרויות שעומדות לפני... 1. לא לתת לזה להשפיעה עלי, וללכת עליו בכל זאת... 2. X780 3. SK 6100 4. SK 6200 כסף לא בעיה לא חייב להיות המתקדם ביותר חייב להיות קטן מסך וסאונד באיכות גבוהה תוכנה אטרקטיבית שירותי רשת ומשחקים תכונה מיוחדת נוספת... מה אתם אומרים?
 

lidor30

New member
סתם, סתם

בגלל שהוא יותר יפה ויש לו מסך מסתובב ובגלל שזה סמסונג ובגלל שיש לו דיגיטלית מובנת ובגלל שתמיד תמיד תמיד עדיף סמסונג/נוקיה/סימנס/מוטורולה/יונדאי/פנסוניק/סוניקסון(...) על SK.
 
זה לא בדיוק ככה...

הסמסונג די מכוער וגדול והתפריטים של SK פשוט מדהימים... ל6100 יש נגן MP3 וMOD ול6200 יש BLUETOOTH ומערכת תפריטים ומשחקים עוד יותר טובים, והוא כמעט בגודל של 932...
 

lidor30

New member
אולי לדעתך הסמסונג מכוער אבל לדעתי

הוא ממש יפה
וחוץ מזה מה יעזור לך BT בארץ
 

lidor30

New member
יש גם אביזרים בארץ

אבל הבלוטות' יהיה חסום לו, כנראה.
 

castroman

New member
ממ ../images/Emo26.gif ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif ../images/Emo80.gif ../images/Emo167.gif

יכול להיות
אבל אני מאמין ומקווה (
) שעד שישווקו אותו בארצנו (
) הBT יאושר
 
זה לא בדיוק ככה...

הSK קצת יותר אטרקיטיבי בשבילי, יש ל6100 נגן MP3 וMOD ומערכת תפריטים מדהימה ומשחקים גדולים, ול6200 יש BLUETOOTH מערכת תפריטים יותר טובה משחקים יותר טובים ואפליקציה מיוחדת של משחקי רשת שלא לדבר שהוא קטן כמעט כמו סמסונג 932.
 

ranzz

New member
תן לי לנחש

עם כל הקשרים שלך אתה יכול להביא איזה מכשיר שבא לך ופלאפון יחברו לך?
 

ranzz

New member
שאלה

נכתב בעיתון שכדי להכניס מכשיר לרשת פלאפון צריך להתאים אותו ספציפית בניגוד להתאמה מראש ב GSM שנעשית עם ייצור המכשיר שיתאים לכל רשת GSM (בתדר הנכון כמובן), אז אתה בא להגיד לי שמהנדסים של פלאפון משקיעים זמן עבודה רק בשביל לחבר מכשיר בשביל הבן של זיוה? חה-חה-חה.
 

ranzz

New member
רק זיוני שכל אתה יודע להגיד

יאללה תענה לעניין! מהנדסים של פלאפון יעבדו במיוחד בשבילך?
 
אני עונה ככה כי אתה שואל שאלות

מטומטמות... למה שיעבדו בשבילי? אני סך הכל שואל שאלה סתם בלי שום קשר למציאות... "למה לדעתך אני צריך לחבר את הטלפון טלויזיה שלי? לYES או לכבלים?" חחחחחחח סתם...
 

ranzz

New member
אני רוצה שתענה לי לעניין

אתה מדבר על זה שאתה יכול להביא איזה מכשיר CDMA שאתה רוצה, לא? הרי אתה פתחת את הנושא הזה בשביל לשאול איזה מכשיר אתה רוצה לקנות ולהביא לארץ, נכון או לא נכון? אז אני שואל אותך, איך תחבר אותו? פלאפון צריכים לבצע התאמה שלו ספציפית לרשת, וקשה לי לתאר שרק בשבילך פלאפון ישימו אנשים על הפרוייקט של לחבר את הטלפון הזה (איזה טלפון שתבחר). נו, אז מה אתה אומר? אתה שואל בשביל להביא ולחבר? או סתם שואל לכיף?
 

ranzz

New member
נעול לאיזו מטרה?

נעול לחכות שהוא יצא בארץ ואז לקנות אותו? נעול לנסוע למזרח הרחוק ולגור שם איתו? או נעול, כמו שאמרתי, כדי להביא אותו ושפלאפון יחברו לך אותו?
 
למעלה