צריך עזרה בהחלטה על רשת ביתית

צריך עזרה בהחלטה על רשת ביתית

שלום לכולם, יש לי מחשב אחד עם WIN-XP עם חיבור לאינטרנט דרך מודם ALE 130. מחשב שני בעל WIN98SE בלי חיבור לאינטרנט. בואו רק נגיד שאני לא כ"כ מבין בתחום התקשורת בין מחשבים, נתבים, ראוטרים וכל מיני דברים שאני יודע את השם שלהם אבל לא יודע מה הם עושים בעצם... אני צריך לשתף מידע בין מחשבים (לפעמים קבצים גדולים 600MB+) חשבתי על חיבור USB אבל זה יהיה USB1 ולא USB2. יש את האופציה של כבל רשת עם שני כרטיסי רשת. ויש את האופציה של נתב/סוויטצ' שאני לא כ"כ מבין בתחום שלהם... :) עוד אופציות? תודה. ד"א, אני צריך את זה כנראה לבערך חצי שנה... אז הסכום צריך להיות בהתאם :) ממש תודה רבה לכל מי שעוזר. דייב.
 

eladts

New member
תשכח מ-USB

כבל USB-USB הוא גם יקר וגם הסיכוי שדבר כזה יעבוד טוב עם מודם ה-USB שלך שווה ל-0. הפתרון הכי זול ואמין הוא להחליף את מודם ה-ADSL שלך לכזה שמתחבר דרך כרטיס רשת, להגדיר אותו שישמש כנתב ולחבר את שני המחשבים דרך SWITCH.
 
עוד שאלה

אבל קודם כל תודה על התשובה... המחשבים שלי במרחק יחסית קצר, ככה שב 50 שקל אני יכול לחבר בניהם ב USB. אבל אם אתה אומר שהאינטרנט לא יעבוד טוב אז זה לא שווה לי. א. איך אני מחליף את ה ADSL שלי לכזה שמתחבר דרך כרטיס רשת? בזק? לקנות? אם לקנות אז תוכל/תוכלו להמליץ לי על דגם מסויים שנותן תפוקה טובה במחיר נוח? תודה. ב. אני צריך לקנות גם SWITCH? אם כן אז תוכלו/תוכלו להמליץ לי על דגם? שוב תודה רבה, דייב.
 

cheif

Member
מנהל
ת:

א. בבזקסטור. תגיד להם שיש לך בעיה עם מודם ה-USB. מקסימום תצטרך לשלם 130 ש"ח. כל מודם שבזק יתנו לך יהיה בסדר. 2. כן. כל SWITCH יעשה את העבודה. עלות של כ-100 ש"ח.
 

אור69

New member
הייתי מציע

עוד אופציה, שתהיה הכי זולה, אבל פחות יציבה-ICS. באופציה זו תוכל להשאר עם מודם ה-USB שיש לך, ולהוסיף כרטיס רשת לכל מחשב וכבל רשת מוצלב שיחבר בינהם. (עלות כרטיס רשת- כ-30 ש"ח, ובכל מקרה תצטרך אותם גם לאופציה שהציעו קודמי). אתה יכול להתחיל באופציה זו, ואם יהיו תקלות אז תוכל תמיד לנסות את האופציה השניה.
 
למעלה