צריך עזרה בדרום אמריקה.

אלדד(מ)

New member
צריך עזרה בדרום אמריקה.

אני יוצא בפברואר לטיול של כחודש לדרום אמריקה. 13 ימים מתוך הטיול הם בקרוז שיוצא מבואנוס איירס, עוקף את הקצה הדרומי של דרום אמריקה ומסתיים בסאנטיאגו צ'ילה. בקרוז כדרכם הם מציעים טיולים מטעמם במקומות העגינה, כמובן במחירים גבוהים. הייתי רוצה לדעת אפשרות לטייל עצמאית בכמה מקומות ממי שכבר היה: Puerto Madrin Port Stanley (Falkland Island)i Ushuaia Amalia Glacier Punta Arenas Puerto Montt כמו כן יש לי 3 ימים באיגואסו אחרי הקרנבל בריו. מבקש המלצות מה לעשות באיגואסו 3 ימים. תודה מראש לכל העונים.
 

maz

New member
לגבי האיגוואסו

יומיים זה קל: יום לצד הארגנטינאי של המפלים יום לצד הברזילאי + ביקור בפארק הציפורים הסמוך לא יודעת מה לעשות שם עוד יום... חוץ מהעגינות בחלק הדרומי - אין יותר עצירות בדרך?
 

Yo-man

New member
תוכנית ליום השלישי

אפשר (לא הייתי, אז זו לא ממש המלצה) להיכנס לפרגוואי. הגבול מאוד קרוב למפלים, והשמועות מספרות על מרכז קניות נטול מכס...
 

maz

New member
השמועות מספרות גם

שמרכז הקניות הנ"ל שורץ יוצאי לבנון שלא לומר חיזבאללה. הבלטה של הישראליות לא מומלצת
 

S w i t c h

New member
לגבי כמה מקומות ../images/Emo27.gif

פוארטו מדרין - עיירת חוף שממנה יוצאים לפנינסולה ולדז- פינגוינים, לוויתנים, כלבי ים, פילי ים. עוד מקום שסמוך לשם: פונטה טומבו- מושבת הפינגוינים הגדולה בעולם אחרי אנטרטיקה. לכך הקדש יומיים - יום אחד לפנינסולה ויום אחד לפונטה טומבו. פונטה ארנס- אם תהיה בפונטה טומבו, אז המקום הזה מיותר- כי גם שם גולת הכותרת היא הפינגוינים (אותם הפינגוינים). ולשאלה מה עדיף? פונטה טומבו, כי יש שם הרבה יותר פינגוינים- 1,000,000 בשיא העונה. לגבי האיגוואסו- קיבלת תשובה. ואם תרצה עוד על דרא"מ - בבלוג שלי בהצלחה!
 

אלדד(מ)

New member
תודה לשתיכן וסויץ' הבלוג שלך מקסים

הכוונה שלי בשאלה היתה על האפשרויות לטייל במקומות המוזכרים באופן עצמאי- שכירת רכב במקום, מדריך מקומי, חאפרים, מוניות וכו' כדי להוזיל את המחיר. כמו שציינתי לקחת את הטיולים המוצעים על האניה זה מאד יקר. בכל המקומות יש לנו יום שלם מבערך 8 בבוקר עד אחה"צ.
 

S w i t c h

New member
קודם כל תודה רבה! ../images/Emo9.gif

לטייל לבד בפוארטו מדרין, כלומר בפנינסולה ולדז- שקלנו את זה, אבל ישנן כמה בעיות- הרכב יחסית יקר. והבעיה שרוב הנסיעה בפנינסולה היא על דרך עפר, ואז המון אנשים קיבלו קנסות על הרכב. גם נורא קשה לנהוג 3 שעות ברכב קטן (הגדולים יקרים) כשהוא קופץ כל הזמן. אתה יכול לקחת סיור מאחת הסוכנויות ב- 115 פזו, לא יקר והיה מצויין, באמת. ואם כבר להיות פרטניים, אני ממליצה על פלמנקו טורס, הם על השדרה הראשית מול הים שם.
 
למעלה