צריך לקנות קסדה, מעיל, כפפות ומגפי כביש

dorsoduro

New member
צריך לקנות קסדה, מעיל, כפפות ומגפי כביש

ואולי גם נעלי רכיבה כל הציוד באיכות גבוהה מאוד , מחשבון קצר שערכתי יצא שאני יכול לטוס לאירופה, לקנות את הציוד שם ועדיין ישאר עודף לעומת המחירים בארץ, יש המלצות איך לחסוך (מבלי להתפשר על רמת המיגון) מהי הדרך המועדפת/מומלצת עליכם?
 

Pumi

New member
אם בא לך רק על הטופ שבטופ, אז רק בחו"ל

רק להגיד שלא חייבים תמיד תמיד את הטופ. כי לרוב הציוד באיכות הכי גבוהה, זה לרוב רק מותג. אפשר למצוא ציוד לא רע גם בארץ. השאלה היא איזה מעיל, אילו כפפות, אילו מגפיים אתה מחפש? עור? קורדורה?
 

dorsoduro

New member
הרעיון הכללי הוא להשיג את הטוב ביותר

שכסף יכול לקנות,shoei x-11 ,מעיל עור שכולל את כל המיגונים,כפפות מגפים ונעלי רכיבה alpinestars.
 

dorsoduro

New member
טוב, אחד מהמובילים ,אני לא נעול עליו

אני כן נעול על ה shoei
 
מדדת את הקסדה על הראש או נדלקת כי

הצביעה נראת לך טוב ? ממליץ לך בחום לקפוץ לחנות הקרובה ולמדוד כמה מותגים ולא להנעל על דגם או מותג מסויים .
 

dorsoduro

New member
או הצביעה או מה

שהרופא אמר לי אחרי CT ו-MRI ראש ש"הקסדה הצילה אותי מפגיעה מוחית וודאית " לאחר שנהג טנדר פגע בי ישירות בראש ובעוד כמה איברים ושלח אותי לשבוע בטיפול נמרץ + חודשיים אישפוז + שנה בבית, אני הפרסומת הכי טובה שיש ל-SHOEI, בזכותה אני חי ,אני לא טוען ששאר הקסדות לא טובות אבל אני נשאר עם SHOEI, לצערי אז לא היה לי כסף לשאר המיגון וכיום אני מתכוון לשוב ולרכוב אבל רק עם המיגון הטוב ביותר שאני יכול לקנות. לא רכבתי כמה שנים ולכן ביקשתי להתעדכן דרך הפורום,תאמין לי שאני רוכב לפחות כמספר השנים שאתה רוכב (מגיל 16 ושבוע) וכדאי שתפסיק להיות כזה ציני, זה לא מועיל לך בכלום. נ.ב ובאמת שאף פעם לא אהבתי את צורת הקסדות של אראי,יותר מידי פחוסות מקדימה לטעמי
.
 
ציני ?

תגיד אתה אמיתי ?
קיבלת יעוץ חינם מאיפה הבאת את ההקשר לציניות ? מצידי תרכב עם חסה על הראש ,זאת בעיה שלך . לא המלצתי לך על שום מותג כזה או אחר . זוהי הייתה הכוונה למדידת קסדה שתתאים לראש שלך . גם אם שואי תעלה לך מיליון דולר והיא לא יושבת טוב על הראש שלך, היא שווה לת** מבחינת הגנה .
 

gsxr77

New member
רונן לא זקוק לאף פרסומת ובטח לא לשלי.

אם רק היית יודע מיהו היית מדבר אחרת. יום נעים
 

dts

New member
אתה יכול לשתף בחשבון שלך

למיטב ידיעתי אירופה יקרה למדי. על ריכוז כזה של רכש יקר ההנחות יהיו גדולות מצטרף להמלצה לבדוק ולמדוד לפני הכרזות על מותגים (ולמרות שאני מחובבי אלפיין סטארס). מנסיוני בחנויות יבואן לא תשיג הנחות משמעותיות (באופנועית בטוח) לכן תחפש דילרים שעובדים עם מה שיותר מותגים. ההנחות שם ובעיקר על מזומן כפולות ויותר ואם יש לחנות מבחר אתה מסודר. רשף טק מיבאת את קסדות מרושין - הקרבון של הם היא אחת העיסקאות הכי משתלמות בכפוף להתאמה.
 

fazer600

New member
קפוץ ליוון-יותר משתלם+חוויה+מתנות למשפחה+

מתנה לי על המלצה
 
למעלה