צריך להכניס את העבריינים האלו לשנים רבות לכלא

חנן44

Well-known member
 

צביקה5311

Well-known member
ואולי אפשר להסתפק בתקופה מקבילה לזו שקיבלו אנשי שמאל ורל"ב כשביצעו מהלכים דומים (נגד גורמי ימין או הציבור בכללותו).
הנה זה יצא! "הם התחילו"
בין אם זה נכון או לא, הימין איבד את הברקסים.
במשטרה יש הנחיה מגבוה לא להתעמת עם החרדים
"זה לא מצטלם טוב". האנרכיה בניצוחו של ביבי חוגגת.
ככה אתם רוצים שהמדינה תראה?
הליכוד שוב הוכיח, הם נאמנים לאיש ולא לדרך
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הנה זה יצא! "הם התחילו"
בין אם זה נכון או לא, הימין איבד את הברקסים.
במשטרה יש הנחיה מגבוה לא להתעמת עם החרדים
"זה לא מצטלם טוב". האנרכיה בניצוחו של ביבי חוגגת.
ככה אתם רוצים שהמדינה תראה?
הליכוד שוב הוכיח, הם נאמנים לאיש ולא לדרך
אכן גם בקורונה או שהשוטרים התחפשו לבנות יענו ולא הטילו קנסות על חרדים או שהממשלה החזירה לחרדים את הקנסות שהם שילמו. בכל מקרה החרדים לא "סבלו" לא מהסגר ולא מהחובה לחבוש מסכות.
 

marabo

Well-known member
הנה זה יצא! "הם התחילו"
בין אם זה נכון או לא, הימין איבד את הברקסים.
במשטרה יש הנחיה מגבוה לא להתעמת עם החרדים
"זה לא מצטלם טוב". האנרכיה בניצוחו של ביבי חוגגת.
ככה אתם רוצים שהמדינה תראה?
הליכוד שוב הוכיח, הם נאמנים לאיש ולא לדרך
תמיד אתם אומרים לנו בואו תתנהגו יפה....מעכשיו...
זה הולך ככה. אם אתם התנהגותם מכוער אתמול אל תגידו לנו תתנהגו יפה מעכשיו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תמיד אתם אומרים לנו בואו תתנהגו יפה....מעכשיו...
זה הולך ככה. אם אתם התנהגותם מכוער אתמול אל תגידו לנו תתנהגו יפה מעכשיו
הקפלניסטים הם מודל החיקוי של החרדים? בקורונה קיימו חתונות ולוויות המוניות בטענה שההפגנות בבלפור נמשכות למרות הצפיפות ועכשיו החרדים מתפרעים בברבריות בהפגנות בטענה שגם הקפלניסטים עשו ועושים זאת?
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הנה זה יצא! "הם התחילו"
בין אם זה נכון או לא, הימין איבד את הברקסים.
במשטרה יש הנחיה מגבוה לא להתעמת עם החרדים
"זה לא מצטלם טוב". האנרכיה בניצוחו של ביבי חוגגת.
ככה אתם רוצים שהמדינה תראה?
הליכוד שוב הוכיח, הם נאמנים לאיש ולא לדרך
סורי, לא בקטע של אכיפה בררנית ותירוציה. רוצה להעניש? בכיף, את כל העבריינים. לא הענשת את כל עברייני צד א'? הורד טלפיך מעברייני צד ב'. ככה פשוט.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אם היה לך משהו, סביר שהיית מוציא אותו שנראה כולנו.
ביביזם מצוי ואופייני.
כצפוי, עם עיניים שמתעקשות להיות עצומות אין מה להתדיין בנושא. תודה שחיזקת דעתי שאין טעם להשיב לשאלתך למעלה, עליה אתה בוודאי יודע את התשובה (ובוודאי יכול לדעת) לא פחות טוב ממני.

בריאות.
 

1ספי11

Well-known member
כצפוי, עם עיניים שמתעקשות להיות עצומות אין מה להתדיין בנושא. תודה שחיזקת דעתי שאין טעם להשיב לשאלתך למעלה, עליה אתה בוודאי יודע את התשובה (ובוודאי יכול לדעת) לא פחות טוב ממני.

בריאות.
עוד פעם. סיסמאות בשפע ותבובות קונקרטיות, נאדה.
מציאות ביביסטית.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ולפני כן שהמשטרה תכה אותם כמו שהיא מכה את הקפלניסטים.
 

אביב 2019

Well-known member
להכניס את העבריינים האלה לכלא לשנים רבות?
לא ולא.
דין סולברג כדין בוזגלו.
החקירה צריכה להתנהל בהפקרות ואדישות כמו שמקובל אצל המתלונן בוזגלו.
לסחוב את התיק
בפרקליטות 5-10 שנים, כמו שמקובל במבחן בוזגלו.
ואז לסגור את התיק מחוסר עניין לציבור...שוב בוזגלו.
 

jackie111

Well-known member
כמו שכתבתי היה צריך לנקב את צמיגי האוטובוס שהביא אותם.
 
למעלה