צריך יעוץ למסך,מי שמבין שיעזור לי..

צריך יעוץ למסך,מי שמבין שיעזור לי..

מי שמבין במסכים אני צריך יעוץ איזה כדאי לי לבחור. אני כעת קונה מחשב, כמה מכם יודעים זאת.אני קונה מסך TFT LCD ´15,חשבתי כבר חשבתי שאני הולך על החברה ACER. אבל בסוף התגלו כמעט באותו מחיר אני יכול לקנות את המסך של חברת,LG. אבל חברת,"משב",החברה שממנה אני קונה את המחשב. אמרו לי שהמסכים של יונדאי יותר טובים מהמסכים של LG. ואתמול לאחר שהייתי בחנות,BUG. הם אומרים לי שהמסכים של חברת סמסונג הכי הכי טובים. עכשיו אני לא יודע מה לקנות,"עתיד מחשבים",אומרים לי חברת אייסר. חברת "משב",מהם אני קונה את המחשב אומרים לי יונדאי אבל GL זה אותו כסף אז שאני יבחר. חברת BUG,אומרים לי סמסונג. תגידו לי אתם איזה הכי כדאי לי לבחור. המחיר בערך של כל המסכים האלה בין 2700-3000 ש"ח. תעזרו לי לבחור איזה מסך הכי טוב והכי כדאי לקנות.
 
איני בטוח, כי תמצא כאן גולשים בעלי

נסיון אישי בכל מיני המסכים החדישים האלה - מוטב תתרשם לבד מהביצועים, בדוק משך האחריות, מי האבא ומי האמא, ואיפה מעבדת השירות הקרובה ביותר, אם בכלל קיימת כזו בסביבה. יתרונות מסכים ממין זה הם כי הם תופסים פחות מקום על השולחן, הגודל ( לפי האלכסון ) יותר אמיתי ( במסכים הרגילים חלק ממנורת המסך הנכללת בתור "גודל" מוסתר יותר ע"י המסגרת והם לא מתחממים ( תופעה הגורמת לקילקול מהיר יותר של הצג ). אך המחירים עדיין בשמיים, וחבל...
 

סקיווקר

New member
תשמע כל חנות והאינטרסים שלה

למרות שהם מוכרים אותם מסכים הרבה פעמים עם מחברה ספציפית הם משיגים מחירים טובים יותר (למשל מסך שהם מיבאים) לכן לא הייתי מסתמך על החנויות. כעקרון החברות שציינת הן חברות טובות, אבל לא פחות חשוב זה איזה דגם של חברה לקנות. נסה לעשות חיפוש בנושא, אם אני אמצע טוב בנושא ניתן לך קישור.
 
למעלה