צריך חוות דעת למכתב הערעור שלי

אני לומד הנדסת מחשבים

יש לך קורסי בחירה לקחת ... אתה סה"כ כדי לקחת את הקורס "שוק ההון" שזה מה שאני רוצה .. אתה צריך קורס קדם "כלכלה למהנדסים" הוא יחסית קשה לפי מה ששמעתי .. אבל יהיה בסדר.. וכן תוכל לדחוס .. אני בטוח שיש גם קורס בהקשר של מטבע חוץ ... אבל בשנה הראשונה כנראה שלא יהיה לך זמן לזה...
 

gever43

New member
הכל יוצא טוב

אם באמת אני אוכל לקחת את הקורסים האלו אז הכל יצא בשבילי מאוד טוב. בהנדסת כימיה יש לי רק 10 נקודות במקצועות בחירה חופשית. זה יספיק בשביל לקחת את כל הקורסים האלו? ואיפה יש רשימה של הקורסים מבחירה אישית?
 
אל תקשיב למה שאומרים

גם אצלי 10 נקודות למי אכפת , תדחס קורסים עד שתמות , זה התואר שלך ... אם תסיים עם יותר ממה שצריך נקודות לא יקרה כלום.
 
מומלץ!

אני ממליץ לך ללמוד את "שוק ההון", אבל את "מבוא לכלכלה" במקום "כלכלה למהנדסים". בכלכלה למהנדסים לומדים מיקרו כלכלה ומימון, ובמבוא לכלכלה לומדים מיקרו כלכלה ומאקרו כלכלה, כך שאם אתה רוצה להכיר קצת מה זה מאקרו כלכלה, עדיף שתיקח את מבוא.
 
נצל"ש

מישהו לקח פעם בית המדרש? אני צריכה בחירה חופשית בצורה נואשת, וזה היחיד שמסתדר לי עם המערכת. אם מישהו לקח פעם את הקורס הזה או שמע עליו אפשר לקבל קצת מידע? מה הדרישות, על מה מבוסס הציון הסופי? תודה מראש :)
 

gever43

New member
איפה יש את רשימת הקורסים?

של הבחירה החופשית כי לא מצאתי כלום באתר של הטכניון
 

Hamall

New member
איך אין לך מושג יא פעור?

זה פשוט. הולכים לחיפוש מקצועות בUG ושם מחפשים מקצועות לפי פקולטה ובוחריים את הפקולטה ללימודים הומניסטיים. אפשר לסמן שזה יביא רק מקצועות שנלמדים באותו סמסטר או שזה יראה את כולם. אני חייתי על הקורסי בחירה האלה...הקורסים האמיתיים יותר מדי מדכאים...
 

gever43

New member
לא מצאתי

נכנסתי למחלקה ללימודים הומניסטים ולא רשומים שם הקורסים
 

Hamall

New member
איפה ראית

שאמרתי ללכת למחלקה ללימודים הומניסטיים? צריך ללכת לUG לרישום\חיפוש מקצועות ושם לעשות מה שאמרתי.
 

Danielovich

New member
טעות לפי דעתי

אני עם אופס, בבית אהבתי פיזיקה ברמות, קראתי את הוקינג כמו כושי, אבל הגעתי לטכניון ואני לא מחבב פיזיקה כלל.מה הפואנטה? אל תתפשר על משהו שאתה לא אוהב בשביל להישאר בעתודה. חבל על החיים שלך.
 

Hamall

New member
בקשר לאונ'

זה נכון שברפואה הצבא יכול לגרום לאנשים שמעט מתחת לסכם להתקבל, אבל יש תנאי הכרחי לכל זה - הם אמורים להרשם לאונ'! זה שהוא עובר את הסכם בהרבה זה טוב ויפה, אבל בלי להרשם לאונ' זה לא עוזר לו בכלל. מה גם שזה תהליך והרבה ביורוקרטיה וספק אם לאונ' או לצבא יש אינטרס לעזור למישהו ככה סתם. ולגבר גבר - לא החלטת סופית ללכת לכימיה, אלא קיבלת סופית את ההחלטה של הצבא, אז אל תשלה את עצמך. בהצלחה.
 
למעלה