צריך חוות דעת לגבי המנשא מים הבא

bing123

New member
צריך חוות דעת לגבי המנשא מים הבא

http://shop.lametayel.com/cgi-bin/ynet/828020.html#
 

bing123

New member
הפחד שלי ממנו הוא

שאין לו מבודד זעה כמו בתיקים רבים הכוונה לרשת שמפרידה את הגב מהתיק. בתיק הזה הגב נוגע בתיק טרק במיקום עמוד השדרה יש הפרדה בין הרוכב לתיק.
 
תראה, Karrimor הם חברה טובה

אבל במחיר הזה הייתי הולך על Deuter, אבל זה רק בגלל שאני חסיד שלהם והבעלים של Trans Alpine (בנפח 25 ליטר), שהוא תיק מעולה לכל הדיעות ומתאים לסוגי פעילות רבים (טרקים, אופניים וכו'). ת'כלס - אין לי הרבה מה להגיד על התיק הספציפי הזה של Karrimor. מצטער.
 

Morder

New member
לא מכיר את התיק הספציפי...

נראה קטן ונחמד - במחיר כזה קניתי Vaude עם רשת - אל תדאג, בכל מקרה מזיעים עם זה.דרך אגב - התיק שלי 30 ליטר - מרוצה ממנו עד הגג , נרכש בטונדרה בפולג סנטר.
 

yairza

New member
קרימור היא חברה ותיקה ומכובדת

בתחום ציוד המטיילים והספורט האקטיבי (במקור חברה בריטית) ואני מכיר אותם עוד מהימים בהם טיילתי ברגל (טרום עידן האופנים). מניסיוני עם מוצרים שלהם, מדובר במוצרים איכותיים מאוד עם אורך חיים ואיכות ייצור ותפירה. התיק הנ"ל אינו מוכר לי באופן ספציפי אבל מעיון בנתונים אני מתרשם שמדובר בתיק מצויין (אני עצמי רובכ עם דויטר אבל הוא נקנה בתקופה בה לקרימור לא היה ליין של תיקים ייעודיים לאופניים) שעשוי מבד חזק (הריפסטופ זה בד חזק מאוד עם עמידות בפני קריעות בשל מבנה תפירה ייעודי בו עושות שימוש כל החברות הרציניות כיום כולל דויטר וקאמלבק. לדעתי אם התיק מצא חן בעיניך במבנה, תאים, נוחות, איוורור
 

yairza

New member
המשך....

(קולמקס) ומחיר, אתה יכול להיות שקט ולקנות אותו כי מדובר במוצר איכותי עם אבא ותיק בארץ. אם אני לא טועה היבואן של קרימור היא חברה בשם שלדג שנמצאת בפ"ת. בהצלחה.
 

entropy

New member
אני רוכב עם כזה תיק

אני רוכב עם כזה תיק מודל 2003 , אני מאוד מרוצה ממנו, כמובן שמבחינת תפרים וכו' התיק עדיין במצב מושלם, למרות כמה התרסקויות , אני גם רוכב איתו בגשם והכיסוי האינטגרלי פשוט עובד (הוא גם בצבע צהוב זוהר שזה מעולה). מבחינת מבנה: זה כבר עניין של טעם אישי וכמה ציוד אתה אוהב לסחוב איתך אני תמיד הצלחתי לשים בפנים כל מה שרציתי , גם כשיצאנו לטיולים ארוכים שבהם לקחתי הרבה ציוד. מבחינת התא האחורי לשקית מים: הןא נחמד מאוד אבל לא מושלם, מעל 2.5 ליטר זה נהיה קצת לחוץ ואז עדיף להעביר את השקית לתא הראשי (כנראה שבאנגליה הקרה לא צריך לקחת כל כך הרבה מים לרכיבות...) לגבי רשתות כמו בדויטר: אם אתה מהאנשים שמזיעים בצורה קיצונית אז אולי עדיף, אבל אם יש לי חבר שרוכב עם דויטר והוא קצת מאוכזב כי הרשת והתומכות שלה גורמות למבנה מוזר של התיק ולא תמיד מאפשרות לדחוף את כל הציוד שאתה רוצה (שוב, כשרוצים לשים הרבה ציוד לטיול ארוך..) בנוסף הרשת שמרחיקה את התיק מהגב פוגעת ביציבות שלו ובחלוקת המשקל אבל גם זה עניין אישי.
 
למעלה