צריך זיהוי של שיר פאוור מטאל

Johnny the Doe

New member
צריך זיהוי של שיר פאוור מטאל

שלום אנשים, יש איזה שיר שכבר כמה זמן אני מנסה לזהות ולא מצליח. הקטע המצחיק הוא ששמעתי אותו באחד הדיסקים שלי (מה, אני לא יודע מה אני צורב?
) ואני די בטוח שהוא של ראפסודי אבל לא מצאתי את השיר הזה אצלי כשסרקתי את כל השירים של ראפסודי שיש לי (ושוב, כבר הוכחתי שאני מפוזר אז אולי זה בכל זאת שלהם). אז מה עשיתי? כתבתי את התווים של הפזמון (ששיחזרתי בעצמי) בתוכנת הלחנה ואני מצרף פה את קובץ ה-MIDI. אזהרה: הקובץ באיכות נמוכה (טוב, מה אפשר לצפות מאילתור של עשר דקות?). עוד רמז: אני יודע שהפזמון מתחיל ב-: "you will find, a new..." טוב, אני מקווה שזה יספיק. בתודה מראש, Johnny the Doe.
 

Upon The Ashes

New member
בעצם אני ממש לא טועה

זה Kamelot - The Fourth Legacy השיר השני מהאלבום The Fourth Legacy
 

Johnny the Doe

New member
נצל"ש המלצות

אשמח אם תיתנו לי המלצות ללהקות פאוור מטאל טובות. אציין את אלו שאני מכיר: rhapsody, kamelot, angra, , avantasia, hammerfall, helloween, , freedom call, altaria. ואם כבר: מה בדיוק נחשבים נייטוויש? סונטה ארקטיקה? primal fear?
 
שתי הראשונות- פאוור.

השלישית- הבי-פאוור. נסה את gamma ray, battlelore, stratovarius, blind guardian ו-metalium.
 

Johnny the Doe

New member
אוקיי

את gamma ray ו-blind guardian אני גם מכיר. אבדוק את ההמלצות האחרות. מה לגבי therion ו-theatre of tragedy? מה הסגנון שלהן? אגב, לגבי נייטוויש - שמעתי שיש בה גם מן הגותיות. מה אתה אומר?
 

Metal Heart

New member
אני חושבת..../images/Emo3.gif

שתיאט'ר אוף טראג'די הם שילוב כזה של גותי ודום אני לא יודעת בדיוק להגיד מפני שהם שינו את סגנונם ושוני זה ניכר בהבדלי במוזיקה שבין האלבומים הישנים והחדשים (נדמה לי החדשים בכלל משהו אלקטרוני שמעתי- אבל לא בטוחה) ת'ריון נראה לי הם מטאל סימפוני/מלודי(לא ממש שמעתי) נייטוויש..עד עכשיו חשבתי שהם מנגנים מטאל גותי או לפחות עם אלמנטים גותיים..אבל אנשים כאן אומרים שהם פאוור. נו טוב. מקווה שעזרתי
 

Metal Heart

New member
../images/Emo4.gifקלטתי

ארררררג רק אמרתי שחשבתי ככה(זמן עבר)!!! ואפיול הוספתי שאומרים שזה פאוור.. רק לידע כללי: בכל אופן באתרי מטאל כמו למשל מטאל אובסרבר אומרים משהו אחר.
 

Johnny the Doe

New member
צריך כמה הבהרות

מה בדיוק מבדיל בין מטאל גותי, פאוור מטאל, דום מטאל, מטאל סימפוני, מטאל סקנדינבי וכו'? במה מתבטא כל סגנון? אם אפשר לתת לי דוגמאות ללהקות מפורסמות מכל סגנון זה יהיה מצויין (כמובן שדוגמאות לפאוור לא נחוצות).
 

pink cigarette

New member
פשוט.. לא יודעת. תשמע ותבין.

גותי הרבה יותר איטי מפאוור. דום הרבה יותר איטי נקודה. גם הרבה יותר "כבד" (מבחינת סאונד. אתה פשוט מרגיש כאילו יש לך לבנה על הראש). מטאל סימפוני זה שטות. פשוט להקות מטאל שמשתמשות בכלים סימפוניים במוזיקה שלהם. מטאל סקנדינבי.. אההה.. כאילו, שבדי? דת מטאל שבדי זה at the gates, למשל. מצד שני, גם אופת' וקטטוניה גרים באותו איזור, אז לך תדע.
 

Johnny the Doe

New member
ובאילו מהם יש גראולינג?

אני כבר מבין שדום וגותי לא רלוונטיים לגביי. אז רגע, כשמדרים על מטאל סקנדינבי זה בעצם רק דת מטאל שבדי? יש לך דוגמה ללהקות מטאל סימפוני?
 

pink cigarette

New member
אין לי מושג, לא ניסיתי להבין

למה אנשים מתעקשים שיש ז'אנר "מטאל סקנדינבי". אני חושבת שמטאל סימפוני זו הגדרה דבילית; גם קריידל אוף פילת' וגם נייטוויש משתמשים בכלים סימפוניים, והם סגנונות רחוקים למדי אחד מהשני.. אז.. אין בהגדרה הזו הרבה.
 

The Truth Above

New member
מטאל סימפוני..

אפשר לתאר את המטאל הסימפוני לפי הז'אנר כמו נניח, בלאק מטאל סימפוני או פאוור מטאל סימפוני. מטאל סימפוני זה פשוט כללי מדי...
 
סקנדינביה זה גם נורבגיה

אני יכול לתת לך המלצות ללהקות בלאק מטאל נורבגיות : Immortal - Pure Holocaust Immortal - At The Heart of Winter Emperor - In The Nightside Eclipse Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia Mayhem - Deathcrush Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas
 

Johnny the Doe

New member
אבדוק את המלצותיך

למרות שבלאק מטאל זה לא בדיוק הסגנון האהוב עליי.
 
למעלה