צריך דחוף עזרה בבקשה למציאת שירים!

Red Ghost

New member
צריך דחוף עזרה בבקשה למציאת שירים!

את השירים Dos Segundos ו Te Sone בMP3 ובאיכות טובה... תודה רבה למי שיכול לעזור
 
../images/Emo42.gif../images/Emo26.gifאני רוצה לתקן טעות

שאמרתי פה למישהי אתמול אני חושבת, אמרתי שכל שחקנים יבואו לארץ חוץ מניקו ולונה,וטעיתי רק הארבעה באים-פליפה,קמילה,לואיסנה ובנחמין
וזה מה שנמסר בינתיים...אולי זה השתנה...
 

Azar Azar

New member
כתבו שבטוח ארבעתם באים

ובינתיים לא יודעים איזה שחקני משנה יבואו אבל בטוח חלק משחקני המשנה יבואו לי נראה שויקו פליסיטאס גידו אולי יבואו
 

CHOLITOboy

New member
../images/Emo42.gifישששש../images/Emo26.gif../images/Emo41.gif../images/Emo105.gif../images/Emo42.gif

פליסיטאס אולי באההההההה
כפרה שלי
 
../images/Emo42.gif../images/Emo26.gifבקשר לפליסיטאס../images/Emo70.gif

אם היא תבוא אנחנו נדע ממנה אישית
 

CHOLITOboy

New member
../images/Emo42.gifמה זאת אומרת ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo12.gif

 
../images/Emo42.gif../images/Emo26.gifערנצו´ש...

לא אמרתי שהיא באה
אמרתי שאם המצב השתנה והיא כן תבוא,אנחנו נדע את זה ממנה
הקטע של ה"אישית" זה היה קטע שלי...אל תתייחסו אלי
 

CHOLITOboy

New member
../images/Emo42.gifאהההההה../images/Emo2.gif

אבל בעזרת השם היא תבוא יישתבח שמו לעד
 

ברקודית

New member
כל שחקני המורדים באים..

היה כתוב את זה באתר הרשמי שלהם, ואנדריאה ידידה של דיאגו אמרה לי וגם לנילי שהוא מארגן כרגע את כרטיסי הפספורט שלו:) אז כנראה שהם כולם באים
 

Azar Azar

New member
אמן שכולם השחקנים יבואו

תחשבו על זה לרגע העונה ה1 נגמרת בפסח בערך והם באים בפסח להשיק את הדיסק של העונה (מישהו פה אמר את זה) אז אולי ישר אחרי העונה ה1 יהיה את העונה ה-2 אני מקווה מאוד לא ישימו את העונה ה2 בשנה הבאה ככה שאני כמעט מתגייס ואז אני יפסיד ולא נראה לי שיצא לי לראות את זה כן אני מתגייס שנה הבאה!!!!!
 
אני לא חושבת שעד אז

תצולם כל העונה. בעצם גם בעונה הראשונה הם לא צילמו רק אחרי שהעונה נגמרה אז יכול להיות. יעל
 
למעלה