תחשבו על זה לרגע העונה ה1 נגמרת בפסח בערך והם באים בפסח להשיק את הדיסק של העונה (מישהו פה אמר את זה) אז אולי ישר אחרי העונה ה1 יהיה את העונה ה-2 אני מקווה מאוד לא ישימו את העונה ה2 בשנה הבאה ככה שאני כמעט מתגייס ואז אני יפסיד ולא נראה לי שיצא לי לראות את זה כן אני מתגייס שנה הבאה!!!!!