צרות עם חבילת נופש

צרות עם חבילת נופש


שלום לכל חברי הפורום

זקוק אני להתייעצות, ברשותכם אשתמש בפרטים בדויים בתיאור, כי הפרטים אינם חשובים אלא המקרה.

הזמנו חבילת נופש לארץ עוץ, יעד קרוב, זול יחסית ונוח. אנחנו (זוג +תינוק) ועוד זוג + תינוק. ביצענו את ההזמנה דרך אתר האינטרנט של חברת קקי, חברת תיירות מובילה יחסית.
ההזמנה הייתה למלון "רוברט". כל זוג הזמין בנפרד ממחשבו האישי.
יומיים לאחר ההזמנה, התקשרו נציגי קקי לכל זוג, ואמרו שהחדר שהזמנו אזל, והאפשרות היחידה היא לשדרג לחדר יקר יותר עבור 140 יורו, בלית ברירה הסכמנו.
יומיים לאחר מכן, שעדיין לא קיבלנו את האישור על החדר המשודרג התקשרנו כל זוג לחברת קקי ודרשנו את האישור ע"מ שנוכל להיות בטוחים כי חופשתנו תצא אל הפועל.
לאחר מסכת ייסורים האישור המיוחל הגיע. יומיים לאחר מכן, התקשרתי אל המלון, ע"מ לוודא כי ההזמנה שלנו אצלם. מהמלון נמסר כי ההזמנה של הזוג השני הגיעה ושלנו לא קיימת במחשביהם.
חזרתי למחר לחברת קקי, שם נאמר בתוקף כי הם העבירו את ההזמנה וכי יש כנראה טעות אצל המלון, וכמו כן, העבירו לי את שובר ההזמנה.
יומיים לאחר מכן, שוב פניתי אל המלון. שם שוב נאמר לי בתוקף כי לא רק שהזמנתינו לא מופיעה ברישומיהם אלא לחברת קקי נמסר בפירוש כי באותם התאריכים יש מקום אחד בלבד ואין מקום עבורנו (את המידע הנ"ל קיבלנו מפורשות גם במיל).
שלל נציגי חברת קקי ממשיכים לטעון בתקף כי הכל בסדר ולא לא לדאוג. אבל אני דואג, אני רוצה לבלות את החופשה ביחד עם הזוג הנוסף ואני לא מעוניין לעבור מלון עם תינוק אחרי 3-4 שעות בדרכים.
מה שמאוד מטריד אותי זו סעיף בתקנון חברת קקי שאומר כי במקרה של רישום יתר, יש להם את הזכות להעביר אותי למלון שקול באזור.

מה עלי לעשות?
כל הנציגים של חברת קקי רק אומרים יהיה בסדר, אבל בנכר לי תהיה את הבעיה..
הנסיעה מתוכננת ל25/06

אשמח לכל סוג של עזרה,
אני מיואש ומודאג

תודה לכל הקוראים והעוזרים
 

מאקי

New member
כמה אפשרויות

להוציא מכתב - עם מבלי לפגוע בזכויות שחתום עליו אחד מחבריכם עו"ד- שמתריע בפני חברת הנסיעות כי על פי המלון אין אישור ןלכן זו הטעיה . ולא משהו שלא ידוע מראש
לפנות למלון - לשאול כמה יעלה ההפרש להבטיח את מקומכם די סבי שתמ ורת שידרוג ימצא לכם חדר טוב יותר במלון ואז כל הבלבול יחסך (זה פתרון לא לחסכנים מופלגים שבטוחים שדפקו את השטיה וכועסים כשעושים להם בחזרה)
ליסוע ולהתפלל - לפעמים זה עובד
לבטל. אתם הם ולהזמין עצמאית מלון וטיסות בלי טובות ובעיקר בלי מילים לא יפות.
ליסוע..לקטר או להנות או השד יודע מה.

אני??
לא הייתי מגיעה לזה..כי אני בדילים של לחפש מתי הטיסה יוצאת או חוזרת (עם תינוק עלי..ואצלי זה תמיד יותר מאחד)...מוותרת..
מלון שלא רציתי?
הלכתי
הזמנתי מה שרציתי והבנתי שזה הלקח.
תתבגר.
לא יפה לכתוב מילים כאילו על חברת נסיעות.
או בכלל.
 
תודה על תגובתך

המלון אמר שאין עוד מקומות בכלל בתאריכים הנ"ל.
ולגבי ההערה האחרונה. תשימי לב שדווקא לא היה לי עניין ללכלך על החברה או על אף אחד פה, הביטוי "קקי" היה בבדיחות הדעת (עם קורטוב ציניות). מתנצל עם הביטוי "קקי" חריף בעינייך, כנראה מדובר ב
זו פעם ראשונה שאני מזמין חבילת נופש, הוצאנו לא מעט כסף (עבורנו לפחות)
לא מחפש לדפוק אף אחד, מחפש רק לקבל את החופשה עליה שילמתי.
 

מאקי

New member
אז...תעשו קונסולט. אתם והזוג השני

תראו כמה זמן עבר מההזמנה - האם ניתן לבטל לפי חוק בטול עיסקה. בטלו
עדי לפעמים להפסיד קצת ולקבל משהו שנהנים ממנו (להזמין או לחפש משהו שקיים או לתפור חבילה ל2 הזוגות ) או לחשוש עם חשש
אם תתן את שם המלון ומספר לילות ותאריכים אשמח להריץ חיפוש ולראות האם יש או אין וכו...ואולי בכלל המלון נמצא סמוך לאחר ושני הזוגות ירצו לעבור לשם? עם או בלי אפגרייד

הרי מה שחשוב לכם זה לבלות ביחד איתם 2 חדרים סמוכים להנות מאורחת בקר יחד ובילוי משותף בלילות שהתינוקות מתעוררים..אז אם זה העניין..בצעו את זה מראש..כולל בקשה לחדרים סמוכים והכל.

וההתנצלות מתקבלת..

ואיכשהו פה..אנחנו (מרביתינו) לא חסידי העסקאות הללו בגלל ההסתברות למפח נפש...

פעם לפני המון שנים נסענו לאמריקה הגדולה עם ילדינו וזקיננו...דיזנהויז ארגנו לנו מלון...באורלנדו..שמו היה מפוצץ..איז 4 שמות..ותמונות בברושור..מדהימות.
נכנסנו...זה היה..איך לומר שיכון יד באשדוד פיתוח יותר מאורגן ממנו..אבל הלובי נראה נפלא...בקשתי לראות את החדר.
יצאתי..צלצלתי לסוכן משם והודעתי לו שאנחנו עוברים מלון...ושיתארגן על עצמו לשלם את זה..
טיסת הפנים שלנו הייתה בחברה שכבר לא הייתה וכשהיגענו לנמל תעופה הסתבר שצריך למצוא פתרון אחר ולבזבז יום למצוא ל קבוצה טיסה משתןפת לכולם לניו יורק.
גם את זה קיבלנו ממנו.
הדברים הסתבכו שם...כל מה שיכל קרה..
אבל..ההחלטה שלנו הייתה שמוכרחים להיות שמח זה לא רק שיר..שילמנו ועשינו מה רצינו.
מאז
אנחנו מזמינים לבד..ותופרים הכל לבד..אם יש משהו פחות מוצלח...כמו הצימר בחווה עם הריח של הפרות שאני התעקשתי שצריך קצת טבע...אז בבקר אמרנו שלום והלכנו לחפש משהו אחר...(למרות ששילמנו) העיקרון הוא שחופש לא נועד להיות סבל!!! וצריך להתארגן מראש למינימום אי ודאי.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני גם חושבת שעליך לכתוב מכתב רשום לחברת הנסיעות ולכתוב בדיוק מה שכתבת פה, שצלצלת למלון שאין הזמנה על שמך והובהר לחברת הנסיעות על ידי המלון שאין חדרים. אתה מודיע להם בכתב שאם יתברר שאכן לא היה חדר במלון מוזמן עבורך הם ישאו בתוצאות ואתה מתכוון לתבוע אותם על מרמה ועגמת נפש.
כתוב בראש המכתב : רשום ומבלי לפגוע בזכויות. כתוב למטה העתק למשרד התיירות. אם אתה רוצה עזרה בכתיבת המכתב על ידי עורך דין, ללא תשלום, פנה לאחת מלשכות שי"ל בארץ וברר מתי תוכל להתייעץ. האתר של שי"ל
shil.info
בצד ימין בדף הבית תמצא את רשימת הלשכות עם מספרי טלפון ושעות קבלה. מאידך אין כל בעיה שתכתוב בעצמך את המכתב.
 

לאונידס

Active member
מה העזרה שאתה מצפה לה?

הרי מהפורום לא יכולים לפנות לך מקום במלון שמודיע שאין מקום,
גם לא יכולים למצוא אם החברה אולי הזמינה חדר - תחת שם אחר ויהיה בסדר.
בנוסף משתתפי הפורום לא יכולים לשנות את חוזה המלכודת שחתמת עליו ומאפשר לחברה לעשות מה שבא לה ואתה מתחייב להגיד תודה ושנהנית.

אתה יכול להמשיך בדין ודברים עם החברה תוך כדי הפעלת לחץ (מכתבים מעו"ד, איום בפרסום הפרטים ודומיהם) בתקווה לנס, או לבטל, לספוג את הנזק ולהזמין חופשה והפעם עם חוזה כמו שצריך.
הבחירה היא רק בידיים שלך.
 
קודם כל, ציפיתי לטיפ או שניים

בכל מקרה, חלה תפנית בסיפור
היום החלטנו ללכת למשרדי החברה הראשיים בת"א.
נכנסו וביקשנו בנימוס לברר את העניין.
התשובה הראשונה הייתה שאין שום בעיה עם ההזמנה, אבל אחרי שהראנו להם את תכתובת המלון בה כתוב בפירוש שאין לנו מקום, הם התחילו להודות בכך שהם בונים על זה שמתפנה מקום, ואם נגיע ולא יהיה מקום אז "ישדרגו אותנו", לא אמרו למה ואיך.
אחרי שעתיים של דיונים עיקשים מצידנו, שבהם היה מעורב מנכ"ל החברה, הזיזו אותנו בשבוע עם הנחה של 40 יורו, והחדרים אושרו כבר...

בסופו של דבר ניצא לחופשה אותה רצינו, אבל כנראה שלא אגש בעתיד לחבילות נופש שכאלו. מה גם אני שמח שבדקתי מול המלון את החדר וממליץ לכולם לעשות כך.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
כל הכבוד שעמדת על שלך ושלא נכנעת ל"יהיה בסדר" הידוע.
אני שמחה שהענין הסתיים או יסתיים לשביעות רצונך.
 

לאונידס

Active member
אני חושב שפעלת נכון כשלא הסכמת ל"סמוך"

אם הדברים היו תלויים בי השרשור הזה היה נכנס לפנתאון של קישורי הפורום או השאלות הנפוצות.
 
מסכימה עם שני קודמי

טוב שלא הסכמתם לשבת בשקט ולקבל את שיטת ה"יהיה בסדר", והתעקשתם לקבל את התוצאה המצופה על ידכם.

גם אני חושבת שראוי להכניס את השרשור הזה לקישורי הפורום, לטובת כל הבאים שיפלו לאותה מלכודת.

ול"לוחם חופש" יש לי הצעה קטנה: להבא, אם תרצו להזמין שוב דיל דומה ולצאת אליו יחד עם חברים - אני ממליצה לעשות הזמנה אחת לכולם, ואז להתחשבן ביניכם (או לבדוק באם אפשר להזמין את הדיל טלפונית או דרך סוכנות נסיעות, ואז לשלם בשני כרטיסי אשראי נפרדים).
 
למעלה