צרות עם חבילת נופש
שלום לכל חברי הפורום
זקוק אני להתייעצות, ברשותכם אשתמש בפרטים בדויים בתיאור, כי הפרטים אינם חשובים אלא המקרה.
הזמנו חבילת נופש לארץ עוץ, יעד קרוב, זול יחסית ונוח. אנחנו (זוג +תינוק) ועוד זוג + תינוק. ביצענו את ההזמנה דרך אתר האינטרנט של חברת קקי, חברת תיירות מובילה יחסית.
ההזמנה הייתה למלון "רוברט". כל זוג הזמין בנפרד ממחשבו האישי.
יומיים לאחר ההזמנה, התקשרו נציגי קקי לכל זוג, ואמרו שהחדר שהזמנו אזל, והאפשרות היחידה היא לשדרג לחדר יקר יותר עבור 140 יורו, בלית ברירה הסכמנו.
יומיים לאחר מכן, שעדיין לא קיבלנו את האישור על החדר המשודרג התקשרנו כל זוג לחברת קקי ודרשנו את האישור ע"מ שנוכל להיות בטוחים כי חופשתנו תצא אל הפועל.
לאחר מסכת ייסורים האישור המיוחל הגיע. יומיים לאחר מכן, התקשרתי אל המלון, ע"מ לוודא כי ההזמנה שלנו אצלם. מהמלון נמסר כי ההזמנה של הזוג השני הגיעה ושלנו לא קיימת במחשביהם.
חזרתי למחר לחברת קקי, שם נאמר בתוקף כי הם העבירו את ההזמנה וכי יש כנראה טעות אצל המלון, וכמו כן, העבירו לי את שובר ההזמנה.
יומיים לאחר מכן, שוב פניתי אל המלון. שם שוב נאמר לי בתוקף כי לא רק שהזמנתינו לא מופיעה ברישומיהם אלא לחברת קקי נמסר בפירוש כי באותם התאריכים יש מקום אחד בלבד ואין מקום עבורנו (את המידע הנ"ל קיבלנו מפורשות גם במיל).
שלל נציגי חברת קקי ממשיכים לטעון בתקף כי הכל בסדר ולא לא לדאוג. אבל אני דואג, אני רוצה לבלות את החופשה ביחד עם הזוג הנוסף ואני לא מעוניין לעבור מלון עם תינוק אחרי 3-4 שעות בדרכים.
מה שמאוד מטריד אותי זו סעיף בתקנון חברת קקי שאומר כי במקרה של רישום יתר, יש להם את הזכות להעביר אותי למלון שקול באזור.
מה עלי לעשות?
כל הנציגים של חברת קקי רק אומרים יהיה בסדר, אבל בנכר לי תהיה את הבעיה..
הנסיעה מתוכננת ל25/06
אשמח לכל סוג של עזרה,
אני מיואש ומודאג
תודה לכל הקוראים והעוזרים
שלום לכל חברי הפורום
זקוק אני להתייעצות, ברשותכם אשתמש בפרטים בדויים בתיאור, כי הפרטים אינם חשובים אלא המקרה.
הזמנו חבילת נופש לארץ עוץ, יעד קרוב, זול יחסית ונוח. אנחנו (זוג +תינוק) ועוד זוג + תינוק. ביצענו את ההזמנה דרך אתר האינטרנט של חברת קקי, חברת תיירות מובילה יחסית.
ההזמנה הייתה למלון "רוברט". כל זוג הזמין בנפרד ממחשבו האישי.
יומיים לאחר ההזמנה, התקשרו נציגי קקי לכל זוג, ואמרו שהחדר שהזמנו אזל, והאפשרות היחידה היא לשדרג לחדר יקר יותר עבור 140 יורו, בלית ברירה הסכמנו.
יומיים לאחר מכן, שעדיין לא קיבלנו את האישור על החדר המשודרג התקשרנו כל זוג לחברת קקי ודרשנו את האישור ע"מ שנוכל להיות בטוחים כי חופשתנו תצא אל הפועל.
לאחר מסכת ייסורים האישור המיוחל הגיע. יומיים לאחר מכן, התקשרתי אל המלון, ע"מ לוודא כי ההזמנה שלנו אצלם. מהמלון נמסר כי ההזמנה של הזוג השני הגיעה ושלנו לא קיימת במחשביהם.
חזרתי למחר לחברת קקי, שם נאמר בתוקף כי הם העבירו את ההזמנה וכי יש כנראה טעות אצל המלון, וכמו כן, העבירו לי את שובר ההזמנה.
יומיים לאחר מכן, שוב פניתי אל המלון. שם שוב נאמר לי בתוקף כי לא רק שהזמנתינו לא מופיעה ברישומיהם אלא לחברת קקי נמסר בפירוש כי באותם התאריכים יש מקום אחד בלבד ואין מקום עבורנו (את המידע הנ"ל קיבלנו מפורשות גם במיל).
שלל נציגי חברת קקי ממשיכים לטעון בתקף כי הכל בסדר ולא לא לדאוג. אבל אני דואג, אני רוצה לבלות את החופשה ביחד עם הזוג הנוסף ואני לא מעוניין לעבור מלון עם תינוק אחרי 3-4 שעות בדרכים.
מה שמאוד מטריד אותי זו סעיף בתקנון חברת קקי שאומר כי במקרה של רישום יתר, יש להם את הזכות להעביר אותי למלון שקול באזור.
מה עלי לעשות?
כל הנציגים של חברת קקי רק אומרים יהיה בסדר, אבל בנכר לי תהיה את הבעיה..
הנסיעה מתוכננת ל25/06
אשמח לכל סוג של עזרה,
אני מיואש ומודאג
תודה לכל הקוראים והעוזרים