צפרא טבא לכולם-ן........

sahr12

New member
צפרא טבא לכולם-ן........

יושב פה....שקית קרח סביב הקרסול...כוסM M MMMOארססססססס.... אני אלוף העולם בלרדת להסעה שלי בדקה ה90....ואז אני מקפץ מדרגות בזוגות או בשלישיות....ופיספסתי.....קצה אחד של מדרגה.... אאאחחחחחח.....זה כואב ..... עם כל הכאב....מאחל יום טוב לכולנו.... וברוכה השבה נשואה....
 

נשואה23

New member
בוקר סער! אאוץ´ זה כואב!!

שיהיה לך יום מקסים!
 

sahr12

New member
גם לך חמודה......

אבל תנסי בשעה כזו ובקור כזה לשים שקית קרח...ותראי כמה מקסים תרגישי....חחחחח..
 

יחפן

New member
דא עקא

ואני... אתמול שיחקתי קטרגל באולם. נתפס לי גיד <ועוד איפה....... כוס אמאאאאאאק - במפשעה> חייב הרפיה דחוף. אחלה יום נער
 

sahr12

New member
למה לא הזמנת אותי???????

עכשיו תקשיב....תעמוד בפישוק....ותעשה מתיחות כל 20 דקות.... עד שאתה מגיע לכאב....אל תימתח לתוך הכאב....עד הערב יעבור לך.... אבל רק אם תמתח...כי אם תנוח ידמה לך שזה עבר...ובפעם הראשונה שתשחק שוב תחוש בכאב...בשפת הספורט זו נקראת "פציעה משקרת"... אז למתוח.... ותרגיש טוב. אני צריך אותך בריא... אחלה יום.
 

יחפן

New member
תודה על העצה

אבל זו פציעה שסחבתי כבר כמה שנים טובות והכאב נעלם . מידי פעם ...<בעיקר בכדורגל ,כי כשאני רץ על חוף הים זה לא קורה>, אני עוד מרגיש את האזור. זה יעבור. חוץ מזה שאתה צריך אותי בריא אתה רוצה אותי גם טרי?
 

sahr12

New member
חח....כן גם רענן.....

בוודאי שרק בכדורגל....כי שם אתה עושה תנועות חדות....משנה כיוונים... בריצה בחוף אתה עושה פעולה מונוטונית....כמעט ולא מפעיל תגיד הזה.... רק הראש זז בתנועות חדות.....(בגלל הבחורות ...והביקיני....חחחחחח) מתיחות של 7 דקות כל 20-30 דקות...ויהיה בסדר..
 
למעלה