צפי לפתיחה?

promter

New member
צפי לפתיחה?

רשימת פרוייקטים שמוציאים את הנשמה עד שזזים ולא נגמרים האם יש תאריך סיום סופסוף? 1.חיבור דרך אם המושבות לדרך 4. 2.חיבור דרך אם המושבות מבני ברק לפתח תקווה. 3.מחלף חולון מזרח. 4.הפרדה מפלסית צומת הפיל. 5.חיבור דרך רבין פ"ת לכביש מכבית. 6.איילון מזרח-491. או שמא צריך לפתוח גם כאן קזינו..
 

sandbird4

New member
הפרדה מפלסית בצומת הפיל?!?

רעיון מעניין אבל לא ברור מה רוצים להפריד שם. אני עובר שם כל יום.
 

smoshes

New member
יש מחשבה על זה, ואפילו התחילו

עבודות לפני כמה חודשים, אבל משום מה העבודה הפסיקה באמצע, וכבר כמה חודשים שלא קורה שם כלום.... בדיוק כמו שהפסיקו את העבודות בצומת גלילות מזרח.. פשוט ביזיון.... מידע על ההפרדה בצומת הפיל - באתר נתיבי איילון
 

sandbird4

New member
התכנון ממש לא ברור ולא הגיוני

אם אני מבין נכון הופכים את הרחוב הקטן של מי עדן לכביש ראשי (למה לכל הרוחות) וכל אלה שנוסעים לרמת החייל יסבלו מצומת מסובכת לא ברורה ופקקים גדולים יותר. לא תודה - מזל שלא בונים את זה.
 

Ynhockey

New member
לא מסכים איתך

בעצם בונים שם מעבר תחתי שיגרום לתנועה לזרום באופן חופשי כמעט בכל הכיוונים והפניות. השידרוג הוא מבורך (אבל בטח יקר) וחבל שלא עושים את זה.
 

zvir1

New member
רמת השרון בונה שם שכונה חדשה

כנראה שמזן לא ביקרת שם. הרחוב הזה יורחב ויהיה כניסה ראשית.
 

Image of me

New member
הרחוב הראשי הוא זה שעובר במנהרה.

בכל מחלף, משתדלים שהכביש החשוב ביותר ייוותר בלי רמזורים. אז אין לך מה לדאוג, הכביש מבני ברק לרמת השרון נשאר הראשי.
 

mishat

New member
דרכים בפתח-תקוה..

בקשר לחיבור דרך אם המושבות מבני-ברק לפתח-תקוה והפוך... האמת היא שאין בשום מקום באינטרנט תאריך סיום וגם עד כמה שאני זוכר כל מי שפנה לנתיבי איילון לקבל תאריך סיום קיבל תשובה מעורפלת ש: "עוד שנתיים"... הערכה שלי היא שזה באמת יהיה עוד שנתיים והסיבה היא פשוטה... למה לא לפני ? כי עוד לא התחילו בכלל לבנות את הגשר.. למה לא אחרי ? כי זה בערך התאריך שבו יצטרכו לסגור את דרך ז'בוטינסקי בבני-ברק לשם בניית רכבת תחתית במקום ודרך אם המושובות אמורה להיות דרך חילופית לזמן בניית הרכבת התחתית.... בקשר לחיבור דרך רבין לכביש מכבית - עוד 18 יום - ב-27 לאפריל.. באתר של שכונת כפר גנים ישנו מונה שסופר עד לפתיחה... http://www.kfarganim.co.il איילון מזרח ? נראה לי שכדאי לשאול את השאלה שוב ב-2020...
 

mauzer

New member
לגבי חולון מזרח

אז עובדים עליו שלא כמו בצומת הפיל.
 

yairp4

Active member
עובדים זה מושג יחסי

בקצב שעובדים בחולון מזרח יעברו עוד שנים עד שהמחלף הזה ייפתח...
 

XrayCharlie

New member
אם כאשר אתה אומר "עובדים עליו"

אתה בעצם מתכוון שישנם אנשים באתר (אני לא רוצה לומר פועלים), אז אתה צודק. האתר לא נטוש. אבל אם אתה מתכוון שישנה התקדמות (לא יודע ממתי), אז אתה טועה. עברתי היום בכביש 4 באזור המחלף לראשונה מזה חודש וחצי ולא ראיתי שום שינוי באתר. גם אז וגם היום ישנה קורה אחת בלבד לרוחב הכביש. בשני הכיוונים לא רואים התחלה של בנית נתיבי האצה ובלימה (פשוט כלום, אפילו לא הורידו צמחייה). אין לי מושג מה קורה שם אבל זה "מתקדם" בקצב ישראלי טיפוסי (כלומר, צב מת מתקדם מהר יותר).
 

dctgdctg

Member
מה שאני יודע זה:

1. נתיבי איילון ענו לי על זה "עד סוף 2008" למרות שע"פ מצב העבודות הם יצטרכו לעבוד ממש ממש לאט כדי למשוך את זה עד אז.. (נשאר בעיקרון רק אספלט..) 2. לפחות שנתיים מהיום, להערכתי 3. ?? 4. הפרוייקט בוטל/הוקפא בגלל חוסר תקציב/חוסר עניין לציבור/תהליך תכנון מחודש או משהו כזה 5. יש הפנייה לאתר של שכונת כפ"ג בשרשור שם תוכלו למצוא המון מידע על כך. אמור להיפתח ב27 לחודש 6. 2020
 

XrayCharlie

New member
../images/Emo207.gif עדכון מצומת חולון

עברתי היום בצומת ונראה כי הגשר החדש של איילון דרום עומד להפתח כל יום. הכביש צבוע, המיגון האקוסטי עומד ונראה כי מסיימים לעבוד על התאורה. לדעתי תוך מספר ימים פותחים אותו לתנועה.
 

XrayCharlie

New member
בהודעה הקודמת שלי רציתי לכתוב כי נראה שהגשר

יפתח תוך מספר שעות אבל עצרתי את עצמי מחוסר אמונה. בערב כבר ראיתי בעיתון כי הגשר סגור הלילה לתנועה כך שזה באמת נראה כאילו עומדים לפתוח אותו הבוקר.
 
למעלה