צפו לתקלות במכשירי הכרטוס במטרונית

מצב
הנושא נעול.

tapuzo

New member
זה די קל להפנים כשהמסרים צודקים וזה הגיוני

הפנמת יפה את דף המסרים של "התנועה להחזרת העיר
לחיפה". אבל מה הקשר לחשמול???
זה די קל להפנים כשהמסרים צודקים וזה הגיוני
הכי הגיוני כלכלית, בטחונית, סביבתית, תחבורתית למנהר את הרכבת בחיפה.
זה ישנה את פני העיר מהקצה לקצה, זה ייעל את הקוים לצפון בחסכון של 10 דקות,
זה יפתח את כל קו החוף מהחנק של גדרות ועמודי חשמול ורעש רכבות.
זה יאפשר פיתוח תחנה במרכז שכונות הרכס.
זה פרויקט שיכול להציל את חיפה, נקודה.
 
אלב מה הקשר לחשמול??

זה די קל להפנים כשהמסרים צודקים וזה הגיוני
הכי הגיוני כלכלית, בטחונית, סביבתית, תחבורתית למנהר את הרכבת בחיפה.
זה ישנה את פני העיר מהקצה לקצה, זה ייעל את הקוים לצפון בחסכון של 10 דקות,
זה יפתח את כל קו החוף מהחנק של גדרות ועמודי חשמול ורעש רכבות.
זה יאפשר פיתוח תחנה במרכז שכונות הרכס.
זה פרויקט שיכול להציל את חיפה, נקודה.
אלב מה הקשר לחשמול??
אתה קורא בכלל את מה שכותבים לך?

אתה רואה פה מישהו שמתנגד עקרונית למנהור או מעקף של הרכבת בחיפה???
אבל עד עכשיו לא ענית לשאלה העיקרית וכמעט היחידה ששואלים אותך.

מה הקשר בין כל זה לחשמול הרכבת??????
 

tapuzo

New member
רגע אתה באמת לא מבין מה הקשר לחשמול?

אלב מה הקשר לחשמול??
אתה קורא בכלל את מה שכותבים לך?

אתה רואה פה מישהו שמתנגד עקרונית למנהור או מעקף של הרכבת בחיפה???
אבל עד עכשיו לא ענית לשאלה העיקרית וכמעט היחידה ששואלים אותך.

מה הקשר בין כל זה לחשמול הרכבת??????
רגע אתה באמת לא מבין מה הקשר לחשמול?
החשמול הוא חלק מהכוונה להוסיף עוד שני נתיבים לאורך כל העיר התחתית וקו החוף של חיפה.
החשמול ידרוש גידור 4 מטר גובה לכל אורך התוואי מה שיתן תחושת בית כלא אחד גדול
הרכבות יוצרות מפגעי רעש, מפגעי זעזועים, מפגע שינוע חומ"ס ליד שכונות מגורים..
עכשיו יתווסף לזה מפגע אדיר של גדרות ועמודי חשמול כל 20 מטר ובגלל שזה בחוף ויש רוחות
חזקות הולכים לבנות שם עמודים ומערכת תליית חוטים שייצרו חסימה נופית של כל קו החוף
הרכבת מונעת פיתוח שטחים נרחבים שצמודים לה לאורך קו החוף.
הרכבת היא מכשול אדיר שהורס את חיבור חיפה לקו החוף שלה והחשמול רק יגדיל אותו ויקבע אותו.
מה שדרוש זה מנהור הרכבת, במנהרות הכרמל זה לקח שנה.
אפשר לתכנן ולבצע הכל תוך 3 שנים מקבלת החלטה וזה יאפשר פיתוח אדיר בחיפה.
רק מהשבחת הקרקעות האדירה שתהיה בבת גלים ובעיר התחתית המדינה תרויח מליארדים.
 

amit1270

New member
תפסיק לחזור על שקרים שהאכילו אותך אינטרסנטים

רגע אתה באמת לא מבין מה הקשר לחשמול?
החשמול הוא חלק מהכוונה להוסיף עוד שני נתיבים לאורך כל העיר התחתית וקו החוף של חיפה.
החשמול ידרוש גידור 4 מטר גובה לכל אורך התוואי מה שיתן תחושת בית כלא אחד גדול
הרכבות יוצרות מפגעי רעש, מפגעי זעזועים, מפגע שינוע חומ"ס ליד שכונות מגורים..
עכשיו יתווסף לזה מפגע אדיר של גדרות ועמודי חשמול כל 20 מטר ובגלל שזה בחוף ויש רוחות
חזקות הולכים לבנות שם עמודים ומערכת תליית חוטים שייצרו חסימה נופית של כל קו החוף
הרכבת מונעת פיתוח שטחים נרחבים שצמודים לה לאורך קו החוף.
הרכבת היא מכשול אדיר שהורס את חיבור חיפה לקו החוף שלה והחשמול רק יגדיל אותו ויקבע אותו.
מה שדרוש זה מנהור הרכבת, במנהרות הכרמל זה לקח שנה.
אפשר לתכנן ולבצע הכל תוך 3 שנים מקבלת החלטה וזה יאפשר פיתוח אדיר בחיפה.
רק מהשבחת הקרקעות האדירה שתהיה בבת גלים ובעיר התחתית המדינה תרויח מליארדים.
תפסיק לחזור על שקרים שהאכילו אותך אינטרסנטים
עד אז הדיון הסתיים מבחינתי.
 

tapuzo

New member
האינטרסנטים היחידים שמאכילים בשקרים זה ברכבת

תפסיק לחזור על שקרים שהאכילו אותך אינטרסנטים
עד אז הדיון הסתיים מבחינתי.
האינטרסנטים היחידים שמאכילים בשקרים זה ברכבת
כי לכולם ברור שקודם יבצעו חשמול וכשיגיע להסכם "החפיר בפארק הכט ב-500 מליון שקל"
ברור שזה יבוטל מסיבות תקציביות ימצאו איזה בור תקציבי בתקציב המדינה כמו עכשיו וזה הדבר
הראשון שהם יורידו. אנחנו שבעים מהשקרים של מדינת פקידי האוצר ממודיעין-תל אביב כלפי פיתוח חיפה.
משקרים לנו יותר מדי ורק מוסיפים פה מפגעים ומזהמים.
 

amit1270

New member
החשמול הוא בדיוק ההפך מ"מפגעים ומזהמים"

האינטרסנטים היחידים שמאכילים בשקרים זה ברכבת
כי לכולם ברור שקודם יבצעו חשמול וכשיגיע להסכם "החפיר בפארק הכט ב-500 מליון שקל"
ברור שזה יבוטל מסיבות תקציביות ימצאו איזה בור תקציבי בתקציב המדינה כמו עכשיו וזה הדבר
הראשון שהם יורידו. אנחנו שבעים מהשקרים של מדינת פקידי האוצר ממודיעין-תל אביב כלפי פיתוח חיפה.
משקרים לנו יותר מדי ורק מוסיפים פה מפגעים ומזהמים.
החשמול הוא בדיוק ההפך מ"מפגעים ומזהמים"
ואת זה אתה מסרב להבין.
 

tapuzo

New member
החשמול מנציח את תוואי הרכבת שהוא המפגע הגדול

החשמול הוא בדיוק ההפך מ"מפגעים ומזהמים"
ואת זה אתה מסרב להבין.
החשמול מנציח את תוואי הרכבת שהוא המפגע הגדול
שינוע חומרים מסוכנים ליד בתי תושבים, 4 קוים רועשים שיעבדו יומם ולילה באמצע העיר,
גידור 4 מטר סביב כל חופי חיפה.
את זה אתה עושה את עצמך כלא מבין..
 

amit1270

New member
עוד שקר חסר כל ביסוס

החשמול מנציח את תוואי הרכבת שהוא המפגע הגדול
שינוע חומרים מסוכנים ליד בתי תושבים, 4 קוים רועשים שיעבדו יומם ולילה באמצע העיר,
גידור 4 מטר סביב כל חופי חיפה.
את זה אתה עושה את עצמך כלא מבין..
עוד שקר חסר כל ביסוס
 
ההיפך, החשמל לא מנציח כלום

החשמול מנציח את תוואי הרכבת שהוא המפגע הגדול
שינוע חומרים מסוכנים ליד בתי תושבים, 4 קוים רועשים שיעבדו יומם ולילה באמצע העיר,
גידור 4 מטר סביב כל חופי חיפה.
את זה אתה עושה את עצמך כלא מבין..
ההיפך, החשמל לא מנציח כלום
הפיתרון שהירוקים יגרמו עלול להנציח את המצב הקיים.
אם ישקעו בדרום העיר את המסילה, זה עלול להנציח את המצב.
אם יתנו לחשמל את הקיימת, ובהמשך יפעלו למנהור מתחת לכרמל. לא תהיה שום הנצחה
 
החשימול לא דורש גדרות מעבר למה שיש היום

רגע אתה באמת לא מבין מה הקשר לחשמול?
החשמול הוא חלק מהכוונה להוסיף עוד שני נתיבים לאורך כל העיר התחתית וקו החוף של חיפה.
החשמול ידרוש גידור 4 מטר גובה לכל אורך התוואי מה שיתן תחושת בית כלא אחד גדול
הרכבות יוצרות מפגעי רעש, מפגעי זעזועים, מפגע שינוע חומ"ס ליד שכונות מגורים..
עכשיו יתווסף לזה מפגע אדיר של גדרות ועמודי חשמול כל 20 מטר ובגלל שזה בחוף ויש רוחות
חזקות הולכים לבנות שם עמודים ומערכת תליית חוטים שייצרו חסימה נופית של כל קו החוף
הרכבת מונעת פיתוח שטחים נרחבים שצמודים לה לאורך קו החוף.
הרכבת היא מכשול אדיר שהורס את חיבור חיפה לקו החוף שלה והחשמול רק יגדיל אותו ויקבע אותו.
מה שדרוש זה מנהור הרכבת, במנהרות הכרמל זה לקח שנה.
אפשר לתכנן ולבצע הכל תוך 3 שנים מקבלת החלטה וזה יאפשר פיתוח אדיר בחיפה.
רק מהשבחת הקרקעות האדירה שתהיה בבת גלים ובעיר התחתית המדינה תרויח מליארדים.
החשימול לא דורש גדרות מעבר למה שיש היום
החשמול לא קשור להוספת 2 מסילות.
אמורים קודם לבצע את החשמול, ואחרי זה בפרוייקט נפרד להוסיף מסילות.

ההיפך בגלל הלחץ של ה"ירוקים" נוצר הרעיון של השיקוע בדרום חיפה. וברגע שיהיה שיקוע, יבנו 4 מסילות. מה שעלול לקבע את המצב.

אם היה רק חשמול לא היו מקשרים את הדברים.
 

tapuzo

New member
החשמול מגיע עם גידור 4 מטר לכל האורך, אל תשקר

החשימול לא דורש גדרות מעבר למה שיש היום
החשמול לא קשור להוספת 2 מסילות.
אמורים קודם לבצע את החשמול, ואחרי זה בפרוייקט נפרד להוסיף מסילות.

ההיפך בגלל הלחץ של ה"ירוקים" נוצר הרעיון של השיקוע בדרום חיפה. וברגע שיהיה שיקוע, יבנו 4 מסילות. מה שעלול לקבע את המצב.

אם היה רק חשמול לא היו מקשרים את הדברים.
החשמול מגיע עם גידור 4 מטר לכל האורך, אל תשקר
יש תנאי של חשמול קו כזה באמצע העיר התחתית ובחוף הכרמל בצמוד לפארק הכט ולטיילות
זה דורש גידור 4 מטר. אתה לא מאמין לך תבדוק בעצמך. נאמר מפורשות גדר 4 מטר בגלל סכנת התחשמלות.
 
תוכל אולי לציין היכן זה נאמר?

החשמול מגיע עם גידור 4 מטר לכל האורך, אל תשקר
יש תנאי של חשמול קו כזה באמצע העיר התחתית ובחוף הכרמל בצמוד לפארק הכט ולטיילות
זה דורש גידור 4 מטר. אתה לא מאמין לך תבדוק בעצמך. נאמר מפורשות גדר 4 מטר בגלל סכנת התחשמלות.
תוכל אולי לציין היכן זה נאמר?
חוץ מדפי המסרים של ה"ירוקים"?
 

tapuzo

New member
לא, בהוראות טכניון של הקמת פרויקט החשמול

תוכל אולי לציין היכן זה נאמר?
חוץ מדפי המסרים של ה"ירוקים"?
לא, בהוראות טכניון של הקמת פרויקט החשמול
יש אפשרות לעשות חפיר ואז אפשר להסתפק בגדר של 1.2 מטר
אבל חפיר כזה הרי יגביה את הפסים ויצור חסימה נופית עוד יותר.
יש אפשרות הפוכה של שיקוע כלפי מטה אבל בחוף זה כבר בנוי כלפי מעלה
ולא הולכים לשנות את שתי המסילות הקיימות.
התוצאה זה שבגלל שהמסילות על חפיר לגובה צריך 4 מטר גדר.
לא מאמין, תבדוק.
 
לא הבנתי כלום

לא, בהוראות טכניון של הקמת פרויקט החשמול
יש אפשרות לעשות חפיר ואז אפשר להסתפק בגדר של 1.2 מטר
אבל חפיר כזה הרי יגביה את הפסים ויצור חסימה נופית עוד יותר.
יש אפשרות הפוכה של שיקוע כלפי מטה אבל בחוף זה כבר בנוי כלפי מעלה
ולא הולכים לשנות את שתי המסילות הקיימות.
התוצאה זה שבגלל שהמסילות על חפיר לגובה צריך 4 מטר גדר.
לא מאמין, תבדוק.
לא הבנתי כלום
חפיר מגביה את המסילה?
זה לחלוטין סותר את משמעות המילה חפיר.

התכנית החשמול לא הולכים לשנות אף מסילה קיימת. ולא להוסיף מסילות בחיפה.
לכן גם אין שום צורך לשנות את הגדרות.
 

tapuzo

New member
בודאי שישנו את הגדרות והכוונה להוסיף 2 מסילות

לא הבנתי כלום
חפיר מגביה את המסילה?
זה לחלוטין סותר את משמעות המילה חפיר.

התכנית החשמול לא הולכים לשנות אף מסילה קיימת. ולא להוסיף מסילות בחיפה.
לכן גם אין שום צורך לשנות את הגדרות.
בודאי שישנו את הגדרות והכוונה להוסיף 2 מסילות
הרכבת בנויה על "תל" לאורך רוב החוף שמגביה אותה ב-1.5-2 מטר
היום הגידור לוקח שטח הרבה יותר גדול משטח המסילות בגלל התל הזה (הגידור בתחתית שלו, 2 מטר)
כשיבנו את החשמול, יבצעו הרחבה של ה"תל" הזה עבור העמודים, תוך הריסת הגידור.
במקומו יבנו גידור של 4 מטר.
קפיש?
 
לא אמורים לבנות מסילות בתכנית החשמול

בודאי שישנו את הגדרות והכוונה להוסיף 2 מסילות
הרכבת בנויה על "תל" לאורך רוב החוף שמגביה אותה ב-1.5-2 מטר
היום הגידור לוקח שטח הרבה יותר גדול משטח המסילות בגלל התל הזה (הגידור בתחתית שלו, 2 מטר)
כשיבנו את החשמול, יבצעו הרחבה של ה"תל" הזה עבור העמודים, תוך הריסת הגידור.
במקומו יבנו גידור של 4 מטר.
קפיש?
לא אמורים לבנות מסילות בתכנית החשמול
הוספת שתי מסילות זה עדיין בשלבים מוקדמים ובקושי על הנייר.

לעומת זאת תוכנית החשמול כבר נמצאת בועדות הסופיות.

מה שמדגיש את זה שאין קשר בין הוספת מסילות לבין תוכנית החשמול.
ולא אמורים לשנות את הגדרות הקיימות, החשמול בתוכנית הקיימת מתבצע בין שתי הגדרות.
 

tapuzo

New member
הנה הסבר גרפי לשינוי בגידור אחרי חשמול

לא אמורים לבנות מסילות בתכנית החשמול
הוספת שתי מסילות זה עדיין בשלבים מוקדמים ובקושי על הנייר.

לעומת זאת תוכנית החשמול כבר נמצאת בועדות הסופיות.

מה שמדגיש את זה שאין קשר בין הוספת מסילות לבין תוכנית החשמול.
ולא אמורים לשנות את הגדרות הקיימות, החשמול בתוכנית הקיימת מתבצע בין שתי הגדרות.
הנה הסבר גרפי לשינוי בגידור אחרי חשמול
 
שוב ההסבר הגרפי שלך מוטעה

הנה הסבר גרפי לשינוי בגידור אחרי חשמול
שוב ההסבר הגרפי שלך מוטעה
חשמול הרכבת בשטח חיפה אמור לקחת 4 חודשים ומדובר על עלות ישירה של 10 מיליון שקל.(לא כולל תחנות השנאה ועלות עקיפה של קווי חשמל לתחנות.)
אולי תסביר לי איך בדיוק 10 מיליון שקל כוללים הרחבת סוללה כמו שאתה מצייר?

תוכנית החשמול לא אמורה לגעת בגדרות הקיימות, העמודים יוקמו בשני הצדדים. בין הגדרות.
 

tapuzo

New member
בטח 10 מליון שקל.. אולי 100 אלף שקל?

שוב ההסבר הגרפי שלך מוטעה
חשמול הרכבת בשטח חיפה אמור לקחת 4 חודשים ומדובר על עלות ישירה של 10 מיליון שקל.(לא כולל תחנות השנאה ועלות עקיפה של קווי חשמל לתחנות.)
אולי תסביר לי איך בדיוק 10 מיליון שקל כוללים הרחבת סוללה כמו שאתה מצייר?

תוכנית החשמול לא אמורה לגעת בגדרות הקיימות, העמודים יוקמו בשני הצדדים. בין הגדרות.
בטח 10 מליון שקל.. אולי 100 אלף שקל?
אתה תמשיך להאמין לקומוניקטים השקריים של הרכבת
אחרכך יתברר ששכחו אפס אחד בסוף
 
אתה זה שמאמין לדפי מסרים...

בטח 10 מליון שקל.. אולי 100 אלף שקל?
אתה תמשיך להאמין לקומוניקטים השקריים של הרכבת
אחרכך יתברר ששכחו אפס אחד בסוף
אתה זה שמאמין לדפי מסרים...
כמה לדעתך אמור לעלות החשמול הישיר של קטע חיפה?
אני לא מדבר על תחנות ההשנאה. אלא רק על הקטע שבין הגדרות.(שאתה טוען שמזיזים את הגדרות).
דרך אגב, כשמביטים על התוואי של הרכבת בחיפה,תוך כדי סימון גבולות זכות הדרך של הרכבת בGOVMAP. רואים בבירור שכרגע אין אפשרות להוסיף שתי מסילות בתוואי הקיים.
מה שסותר את הטענה הזאת שלך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה