צפו לתקלות במכשירי הכרטוס במטרונית

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
החשמול הוא העיקר ואסור לעכב אותו

הבטיחו לבדוק ולממן שיקוע לא הבטיחו לבצע קודם
קודם יהיה חשמול זה הדבר הודאי בכל ההבטחות שלהם
ורק אז יתחילו בדיקות האפשרות לשיקוע ואז יגידו שהקרבה לחוף בעייתית ומונעת
את השיקוע
לא עשו אותנו באצבע הרי שיקרו לציבור לצורך הבחירות כדי להוריד את הנושא מסדר היום
החשמול הוא העיקר ואסור לעכב אותו
עדיף חשמול בלי שיקוע משיקוע בלי חשמול. גם אם נניח שכולם משקרים ולא מתכוונים לשקע באזור פארק הכט, אז שווה לצאת על זה למאבק, אבל למה להקדים את המאוחר ולהניח מראש שישקרו? למה נראה לי שלא אכפת למתנגדים באמת מפארק הכט אלא רק מחפשים עוד ועוד סיבות לעכב עד כדי ביטול מוחלט את פרויקט תשתיות התחבורה החשוב ביותר במדינה בשנים הקרובות?
 

tapuzo

New member
חשמול עם מנהור בחיפה. אין מנהור אין חשמול.

החשמול הוא העיקר ואסור לעכב אותו
עדיף חשמול בלי שיקוע משיקוע בלי חשמול. גם אם נניח שכולם משקרים ולא מתכוונים לשקע באזור פארק הכט, אז שווה לצאת על זה למאבק, אבל למה להקדים את המאוחר ולהניח מראש שישקרו? למה נראה לי שלא אכפת למתנגדים באמת מפארק הכט אלא רק מחפשים עוד ועוד סיבות לעכב עד כדי ביטול מוחלט את פרויקט תשתיות התחבורה החשוב ביותר במדינה בשנים הקרובות?
חשמול עם מנהור בחיפה. אין מנהור אין חשמול.
 

amit1270

New member
אז אין חשמול בכלל

חשמול עם מנהור בחיפה. אין מנהור אין חשמול.
אז אין חשמול בכלל
וכל המדינה תפסיד בגלל כמה תמהונים שמפיצים תעמולה שקרית, שמשום מה החלטת שהיא-היא האמת וכל השאר משקרים.
 

zahipan10

New member
מישהו פה חי בסרט פנטזיה!!

חשמול עם מנהור בחיפה. אין מנהור אין חשמול.
מישהו פה חי בסרט פנטזיה!!
צריך לחשמל את כל הארץ עד לבנימינה, נראה את "הירוקים" המטורללים מחיפה כשהם יצטרכו להחליף רכבת בבנימינה כדי להגיע לתל אביב ולירושלים, חייבים לחשמל עכשיו את כל המסילות בארץ עם חיפה או בלי חיפה, כשהמטורללים הללו יפגעו בנוסעי הקריות והגליל נראה אותם מתמודדים איתם.
 

tapuzo

New member
בבאר שבע אין חוף, אז לא אכפת לך. לנו אכפת

מישהו פה חי בסרט פנטזיה!!
צריך לחשמל את כל הארץ עד לבנימינה, נראה את "הירוקים" המטורללים מחיפה כשהם יצטרכו להחליף רכבת בבנימינה כדי להגיע לתל אביב ולירושלים, חייבים לחשמל עכשיו את כל המסילות בארץ עם חיפה או בלי חיפה, כשהמטורללים הללו יפגעו בנוסעי הקריות והגליל נראה אותם מתמודדים איתם.
בבאר שבע אין חוף, אז לא אכפת לך. לנו אכפת
 

loco58

New member
העלות הגבוהה של החפיר היא בגלל תנאי השטח

שמע בוא נדבר על המספרים
החפיר שהם "הבטיחו" לנסות להקים בפארק הכט לקילומטר מתוקצב ב-500 מליון שקל
העלות הגבוהה הזאת היא בין היתר בגלל שרוצים שם 4 מסילות.
עלה החשד הלא לגמרה לא סביר ששתי המסילות הנוספות מיועדות לשמש לתחנת עצירה של רכבות עם חומ"ס.

מנהרות גילון נחפרות בעלות של 600 מליון שקל. הן אפילו יותר מסובכות ממנהור דרך הכרמל שכבר הוכח
שניתן לבצעו בפשטות מה גם שהתוואי יכול לעבור בחלקו דרך ואדי מערבי (ואדי מרגלית) מה שמקצר את המנהור עוד יותר
(רק העמקת הואדיות והכנתם למסילות.
לגבי תחנה בואדי גיבורים זה יהיה הדבר הכי טוב שקרה לחיפה אי פעם כי זה יחסוך מאות אלפי נסיעות לחוף הכרמל
ולחיפה מרכז לתפוס רכבות. זה ישנה לחלוטין את העתיד של חיפה מה גם שפיתוח רצועת החוף בלי פסי הרכבת
תתאפשר עכשיו במלוא המרץ ותביא להשבחה של מליארדים בערך הנכסים סביב קו החוף.
העלות הגבוהה של החפיר היא בגלל תנאי השטח
אם החליטו לכלול בו מראש מקום ל-4 מסילות, זה מראה על מחשבה קדימה, מה שבד"כ לא קורה בתקצוב פרוייקטים תחבורתיים ברכבת (ע"ע רכבת העמק בעלת המסילה הבודדת).
בנוגע לעצירת רכבות חומ"ס, אם זה התירוץ החדש להתנגדות כנראה שמתחילים להיגמר התירוצים הרלוונטיים.
שוב, איפה ההוכחות שלך שאפשר לבצע מנהור דרך הכרמל? חוץ מהזיות במוחם הקודח של עוכרי איכות הסביבה אין כאלו.
"השבחת נכסים לאורך החוף" משמעה בניית עוד כמה מלונות מפלצתיים כמו זה שליד פארק הכט. לא בדיוק פתיחת החוף לתושבים.
אפשר להמשיך את הרס השרשור בהפרכת הטענות השטותיות שלך בנוגע לחשמול עד אינסוף, אבל כנראה שאין עם מי לדבר.
 

amit1270

New member
גם בקו העמק יש מקום למסילה נוספת לכל אורכו

העלות הגבוהה של החפיר היא בגלל תנאי השטח
אם החליטו לכלול בו מראש מקום ל-4 מסילות, זה מראה על מחשבה קדימה, מה שבד"כ לא קורה בתקצוב פרוייקטים תחבורתיים ברכבת (ע"ע רכבת העמק בעלת המסילה הבודדת).
בנוגע לעצירת רכבות חומ"ס, אם זה התירוץ החדש להתנגדות כנראה שמתחילים להיגמר התירוצים הרלוונטיים.
שוב, איפה ההוכחות שלך שאפשר לבצע מנהור דרך הכרמל? חוץ מהזיות במוחם הקודח של עוכרי איכות הסביבה אין כאלו.
"השבחת נכסים לאורך החוף" משמעה בניית עוד כמה מלונות מפלצתיים כמו זה שליד פארק הכט. לא בדיוק פתיחת החוף לתושבים.
אפשר להמשיך את הרס השרשור בהפרכת הטענות השטותיות שלך בנוגע לחשמול עד אינסוף, אבל כנראה שאין עם מי לדבר.
גם בקו העמק יש מקום למסילה נוספת לכל אורכו
לא הדוגמה הכי מוצלחת לחוסר מחשבה קדימה.
 

loco58

New member
המינימום ההכרחי הנדרש

גם בקו העמק יש מקום למסילה נוספת לכל אורכו
לא הדוגמה הכי מוצלחת לחוסר מחשבה קדימה.
המינימום ההכרחי הנדרש
ע"מ להוסיף עוד מסילה יש לבנות את כל הגשרים פעם נוספת בזמן שהמסילה הצמודה פעילה. אמנם במקרה זה המסילה במצב סופי וקיימות כבר כל ההפרדות המפלסיות, אך ניתן להשוות את הכפלת מסילת העמק (אם וכאשר) להכפלת המסילה בין קרית מוצקין לנהריה, שנמשכת כבר מספר יפה של שנים. במקרה זה החשיבה קדימה היא למראית עין בלבד.
דוגמא נוספת- תחנת הרכבת בנתבג, שם גם חשיבה קדימה מינימלית לא בוצעה.
 

amit1270

New member
אין מה להשוות להכפלת מוצקין-נהריה

המינימום ההכרחי הנדרש
ע"מ להוסיף עוד מסילה יש לבנות את כל הגשרים פעם נוספת בזמן שהמסילה הצמודה פעילה. אמנם במקרה זה המסילה במצב סופי וקיימות כבר כל ההפרדות המפלסיות, אך ניתן להשוות את הכפלת מסילת העמק (אם וכאשר) להכפלת המסילה בין קרית מוצקין לנהריה, שנמשכת כבר מספר יפה של שנים. במקרה זה החשיבה קדימה היא למראית עין בלבד.
דוגמא נוספת- תחנת הרכבת בנתבג, שם גם חשיבה קדימה מינימלית לא בוצעה.
אין מה להשוות להכפלת מוצקין-נהריה
במסילת העמק יש את כל התשתיות הדרושות ולא צריך להסיט את התוואי או להתמודד עם כל מיני קשיים דומים. בניית גשר בטון במקביל למסילה פעילה (כמה פעילה היא כבר תהיה... אני לא רואה צורך בהכפלה בטווח הקרוב) זאת בעיה קלה הרבה יותר מהכפלת מסילה מ-א'.
 

loco58

New member
רק הזמן יגלה כמה "קל" יהיה להכפיל את המסילה

אין מה להשוות להכפלת מוצקין-נהריה
במסילת העמק יש את כל התשתיות הדרושות ולא צריך להסיט את התוואי או להתמודד עם כל מיני קשיים דומים. בניית גשר בטון במקביל למסילה פעילה (כמה פעילה היא כבר תהיה... אני לא רואה צורך בהכפלה בטווח הקרוב) זאת בעיה קלה הרבה יותר מהכפלת מסילה מ-א'.
רק הזמן יגלה כמה "קל" יהיה להכפיל את המסילה
בהתבסס על פרוייקטים דומים בארץ ובחו"ל, הכפלת מסילה פעילה וקיימת, ללא תלות במספר הרכבות העוברות עליה מדי שעה, היא פעולה מסובכת ויקרה הרבה יותר מאשר בנייה מראש כמסילה כפולה. כוונתי היא בניית כל האלמנטים הדרושים כך שכל מה שנדרש יהיה לעשות ע"מ להכפיל את המסילה הוא הנחת הפסים וקווי התקשורת.
 

amit1270

New member
אם בכלל...

רק הזמן יגלה כמה "קל" יהיה להכפיל את המסילה
בהתבסס על פרוייקטים דומים בארץ ובחו"ל, הכפלת מסילה פעילה וקיימת, ללא תלות במספר הרכבות העוברות עליה מדי שעה, היא פעולה מסובכת ויקרה הרבה יותר מאשר בנייה מראש כמסילה כפולה. כוונתי היא בניית כל האלמנטים הדרושים כך שכל מה שנדרש יהיה לעשות ע"מ להכפיל את המסילה הוא הנחת הפסים וקווי התקשורת.
אם בכלל...
בכל אופן, אין מה לצפות לקשיים שליוו את פרויקטי ההכפלה האחרונים של רכבת ישראל. אם כבר, ההשוואה המתבקשת היא הכפלת הקו לנתב"ג, שנפתח כמסילה בודדת, אבל התשתית להכפלה הייתה כבר מוכנה (וזה גם המצב בקו העמק).
 
המנהרה עולה מיליארדים ויקח 4 שנים לכרות

מתנגדים בצדק רב, יש למנהר את הרכבת כמו גילון
אם אפשר למנהר בגליל ובירושלים אין סיבה שלא ימנהרו את הרכבת כמו מנהרות הכרמל
ממרכזית חוף הכרמל אל הצ'ק פוסט עם תחנה בקרקעית ואדי הגיבורים (שממילא הרסו אותו עד היסוד)
תחנת רכבת בואדי הגיבורים תמנע מאות אלפי נסיעות בשנה משכונות הרכס אל תחנות הרכבת
ותייעל את כל התח"צ בחיפה באמת וכמובן תחסוך דלק וזיהום אויר.

הירוקים בחיפה מתנגדים להקפת חופי העיר בגדרות הרכבת הוספת 2 מסילות מתוכננות ועמודי חשמול
עם מערכת חוטים שתקיף את כל החוף ותפריד את העיר התחתית מהמעגנה באופן סופי וסופני לחיפה.
הירוקים צודקים 100% וחבל שעיריית "שקשוקת עופר" נכנעה במאבק הזה ומסבנת את הציבור
עם פרויקט שיקוע שלכולנו ברור שלא יקרה ויבוטל עקב "בעיה תקציבית" מיד אחרי שיבצעו את החשמול
כי התנאי היה שקודם יחשמלו ורק אחרכך יבדקו שיקוע (דבר הזוי בפני עצמו ולכן ברור שלא יקרה)
המנהרה עולה מיליארדים ויקח 4 שנים לכרות
ראה מנהרה 3 בירושלים , שנית הרכבת בחיפה מגיעה למקומות מרכזיים כמו בת גלים וחיפה מרכז אין טעם שהרכבת תעקוף אותם.
 

amit1270

New member
4 שנים ה נטו שבנטו

המנהרה עולה מיליארדים ויקח 4 שנים לכרות
ראה מנהרה 3 בירושלים , שנית הרכבת בחיפה מגיעה למקומות מרכזיים כמו בת גלים וחיפה מרכז אין טעם שהרכבת תעקוף אותם.
4 שנים ה נטו שבנטו
גם אם נתעלם מזמן התכנון ועד שמוצאים תקציב, אם בכלל, תומכי המנהור שכחו באמת את התחנות שעשויות להיסגר. משום מה הם חושבים שתושבי בת גלים והעיר התחתית ייתנו לזה לעבור בשקט ושרק להם יש זכות לעכב תכניות בשנים רבות...
 

tapuzo

New member
מנהרות גילות עלו 600 מליון שקל וזמן שנתיים

המנהרה עולה מיליארדים ויקח 4 שנים לכרות
ראה מנהרה 3 בירושלים , שנית הרכבת בחיפה מגיעה למקומות מרכזיים כמו בת גלים וחיפה מרכז אין טעם שהרכבת תעקוף אותם.
מנהרות גילות עלו 600 מליון שקל וזמן שנתיים
אין שום סיבה שלא יהיה עלות דומה בחיפה. הרי עברנו כרייה של צמד מנהרות וראינו כמה זה לוקח ומה העלויות.
 

amit1270

New member
שנתיים חפירה נטו. אתה יודע מתי החליטו לחפור

מנהרות גילות עלו 600 מליון שקל וזמן שנתיים
אין שום סיבה שלא יהיה עלות דומה בחיפה. הרי עברנו כרייה של צמד מנהרות וראינו כמה זה לוקח ומה העלויות.
שנתיים חפירה נטו. אתה יודע מתי החליטו לחפור
אותן?
 

amit1270

New member
... והרכבות יתחילו לנסוע שם רק בעוד כ-4 שנים

שנתיים חפירה נטו. אתה יודע מתי החליטו לחפור
אותן?
... והרכבות יתחילו לנסוע שם רק בעוד כ-4 שנים
אם הכול יתנהל כשורה. סה"כ כ-14 שנה מההחלטה עד להפעלה.
 
להרוס היא לא יכולה

כי אני מכיר את הקוים שיצאו מהנת"צ ואת הכבישים
המטרונית היא בעייתית כי היא מראש שעטנז שעשו בין רכבת קלה שעוברת רק בצירים ראשיים
לבין מערך אוטובוס שצריך לספק פתרון לא רק בצירים ראשיים אלא בקוים שיזינו סביבות מגורים ותעסוקה
השעטנז הזה מוביל להרבה אבסורדים
במשרד התחבורה ויפה נוף הרי לא יודו שאין צורך כלל במערכת מטרונית מיוחדת על הנת"צ
(אבל הגיע זמן שיודו בזה כי זה הולך להרוס את התח"צ בחיפה, וכל התיקוף ומכשירי הכרטוס = מ-י-ו-ת-ר)
להרוס היא לא יכולה
אולי רכבת קלה הייתה עוזרת יותר.
אבל אל תשכח שרכבת קלה לא הייתה יכולה לעמוד בהרבה מהשיפועים באיזור הזה.

אם המטרונית תעמוד בתדירות שהיא מתוכננת, היא לא תהרוס לך את התחבורה הציבורית בעיר.
 

tapuzo

New member
אתה מסרב להבין את הבעיה שיוצרת המטרונית

להרוס היא לא יכולה
אולי רכבת קלה הייתה עוזרת יותר.
אבל אל תשכח שרכבת קלה לא הייתה יכולה לעמוד בהרבה מהשיפועים באיזור הזה.

אם המטרונית תעמוד בתדירות שהיא מתוכננת, היא לא תהרוס לך את התחבורה הציבורית בעיר.
אתה מסרב להבין את הבעיה שיוצרת המטרונית
התחבורה הציבורית הנקראת מטרונית משרתת 10 שכונות במערב ומזרח חיפה, בלי קשר ל-60 שכונות אחרות ברכס.
אבל בגלל שהקוים לרכס וממנו לעיר התחתית יוצאים ממרכזית המפרץ ובת גלים עכשיו על נתיבים יותר פקוקים שמהם נגרע
אחד לכל כיוון בשד ההסתדרות, המגינים, העצמאות והגיבורים אז זה בהחלט פוגע בכל התח"צ בחיפה, שגם ככה
נפגעה ואין שום לו"ז בגלל שהאוטובוסים יוצאים מתחנות מרוחקות בחוף הכרמל ובמפרץ ועכשיו גם מטירת כרמל ונשר.
אני מציע שנלך עד הסוף ונוציא את האוטובוסים לחיפה מהתחנה המרכזית חדרה, כך נחסוך עוד כמה קוים לישובים בדרך.
 
חשבת אולי שבקטע בין מרכזיתת המפרץ לבת גלים

אתה מסרב להבין את הבעיה שיוצרת המטרונית
התחבורה הציבורית הנקראת מטרונית משרתת 10 שכונות במערב ומזרח חיפה, בלי קשר ל-60 שכונות אחרות ברכס.
אבל בגלל שהקוים לרכס וממנו לעיר התחתית יוצאים ממרכזית המפרץ ובת גלים עכשיו על נתיבים יותר פקוקים שמהם נגרע
אחד לכל כיוון בשד ההסתדרות, המגינים, העצמאות והגיבורים אז זה בהחלט פוגע בכל התח"צ בחיפה, שגם ככה
נפגעה ואין שום לו"ז בגלל שהאוטובוסים יוצאים מתחנות מרוחקות בחוף הכרמל ובמפרץ ועכשיו גם מטירת כרמל ונשר.
אני מציע שנלך עד הסוף ונוציא את האוטובוסים לחיפה מהתחנה המרכזית חדרה, כך נחסוך עוד כמה קוים לישובים בדרך.
חשבת אולי שבקטע בין מרכזיתת המפרץ לבת גלים
צריך לנסוע במטרונית, ולא באוטובוסים? וככה תחוף לעצמך את ה"נתיבים היותר פקוקים"
את האוטובוסים שם אני בכלל מקווה שיקצרו. אין צורך שהם יסעו במקביל למטרונית
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה