צפוניות.... בבקשה ../images/Emo53.gif...
אז ככה, נשאר עוד חודש בדיוק..
בשבוע הבא מדידה של השמלה ועדיין אין לי נעליים !!
הייתי בקריון, רבמ"ד לב המפרץ ובקניונים נוספים, כבר התפשרתי על נעלי בובה (כי לא ממש בא לי על זה..) אבל אלה שמצאתי לא היו לי נוחות כלל! יש לציין כי ל א מדובר בעקב מאוד גבוה כך שהבעיה היא לא כאן. אז אם יש הצעות לצפונית שביניכן אשמח לשמוע ואם לא אמצא כאן, אסע בשבוע הבא לתל אביב - נעשה יום כיף ונקנה נעליים. אור הכלה קראו לחנות שדברתם עליה, נכון? יום נעים לכולם!!
אז ככה, נשאר עוד חודש בדיוק..