צפוניות.... בבקשה
...

Joy107

New member
צפוניות.... בבקשה ../images/Emo53.gif...

אז ככה, נשאר עוד חודש בדיוק..
בשבוע הבא מדידה של השמלה ועדיין אין לי נעליים !!
הייתי בקריון, רבמ"ד לב המפרץ ובקניונים נוספים, כבר התפשרתי על נעלי בובה (כי לא ממש בא לי על זה..) אבל אלה שמצאתי לא היו לי נוחות כלל! יש לציין כי ל א מדובר בעקב מאוד גבוה כך שהבעיה היא לא כאן. אז אם יש הצעות לצפונית שביניכן אשמח לשמוע ואם לא אמצא כאן, אסע בשבוע הבא לתל אביב - נעשה יום כיף ונקנה נעליים. אור הכלה קראו לחנות שדברתם עליה, נכון? יום נעים לכולם!!
 

Boreg

New member
אין לי כ"כ המלצות לאיזו חיפה.

אבל אני עשיתי נעליים ב"אור הכלה" ומעט חששתי כי הן היו אמורות להיות מוכנות רק היום והחתונה ביום שני... בסוף הם הביאו לי את הנעליים במיוחד מהמפעל כדי שיהיה לי אותן למדידה אתמול והן יצאו מדהימות!! יותר יפות משחשבתי שיצאו...
 

tipon

New member
בורגי- אני זוכרת שדאגת

אני שמחה לשמוע שהנעליים אכן הגיעו בזמן! ויפות משחשבת!!!
לגבי חיפה אין לי המלצות אבל שמעתי שהגיעו נעליים חדשות ויפות לאור הכלה אז אם תגיעי לת"א - נראה לי שכדאי ללכת אליהם.
 

Silvi k

New member
אני מאד אשמח לרשימה מסודרת

של חנויות נעלים בתל אביב ויפו להגיע אליהם. גם אני אמרוה לבוא מאיזור חיפה (והתייאשתי מלמצוא אצלנו) אז אם תוכלו לעזור לי ברישמה של מקומות ומיקומם אני אשמח. (אי רוצה סה"כ סנדל חמוד - לא נעלי בובה וכו)
 

Boreg

New member
נעליים....

הזמנתי נעלי בובה עם פלטפורמה די גבוהה (~8 ס"מ... טווילה שכמותי
) ממשי פראי וורוד. האמת היא שיש שני גבהים של פלטפורמה לבחור מהם אבל החלטתי ללכת על הגבוה יותר ועלי לציין שהן נוחות בטירוף. אם משהיא רוצה, אשמח לצרף תמונה בערב
 
אם את "שמרנית" כמוני ולא מחפשת

משהו גרנדיוזי אז יש בנוה שאנן בת"א כמה חנויות לנעליים לבנות, יש יפות יותר ויפות פחות, יש גם מגפיים... רק תזהרי מפיגועים...
 

Silvi k

New member
פיגועים? אצלנו בארץ? לא יכול להיות

אבל תודה. באזור דיזנגוף או יפו יש חנויות? אני רוצה סנדלים רגילות - חמודות שבמקרה גם לבנות. (בלי פרחים וקישוטים - לפחות לא יותר מידי)
 

Joy107

New member
../images/Emo51.gif לכולן....

אז נראה לי שאין ברירה אלא להגיע לעיר הגדולה... לא קל לפנות את הזמן עם כל הסידורים, ההכנות והעבודה שלא מתחשבת...
אני מצטרפת להצעה של סילבי, אם אפשר לארגן לנו החיפאיות רשימה של מקומות וכתובות של מקומות בתל אביב כדי שנוכל להספיק מה שיותר בזמן קצר... הידד לעיר הגדולה...!! שוב תודה לכולן, למרות שלא יוצא לי להגיב הרבה, אני ממש נהנית להיות חלק מהפורום. אני באמת לומדת המון מכן ומתרגשת עם כל סיפור חתונה מחדש.. סוף שבוע נעים
 

Boreg

New member
מנסה לעזור לאחיותי החיפאיות...

אני לא ממש הסתובבתי אז אין לי שמות של חנויות, אבל: 1. בדיזינגוף יש באיזור הצפוני מס´ חנויות נעליים לכלות. אור הכלה נמצאים בדיזינגוף 272, משם דרומה יש עוד שתי חנויות לפחות. 2. בבוגרשוב יש חנות נעליים והם עושים נעלים וסנדלים לכלות ע"פ הזמנה. שם החנות טומאשה. 3. ביפו יש את אלינור ונעלי מנגו. אלינור מול אבולעפיה בדיוק ומנגו כמה חנויות דרומה.
 

HoGod

New member
אני המלצתי השבוע על חנות נעליים

בדיזינגוף פינת גורדון בשם "ראדו" - הם עושים מכירה עד 199 ש"ח עד סוף החודש \ מלאי. קניתי שם השבוע חצי מגף לבן ב-199 ש"ח
 

anathgabay

New member
אני קניתי בקאיה ביפו

~ 9 ס"מ. אני בדר"כ לא הולכת עם עקבים ואף פעם לא עם 9 ס"מ. אבל אלו ממש נוחות. אפילו רקדתי בחנות כדי לחוש בנוחות ואני הולכת איתן בבית. ממליצה.
 

zamzam

New member
נעלי יוליה בקריית מוצקין

ליד מוצרט. יש להם ליין שלם של נעלי כלה. אני קניתי שם לפני 7 חודשים. כשהתחתנתי
 

ksanti

New member
אני קניתי את שלי בחיפה

רחוב הרצל חנות צוריאנו תלוי מה את מחפסת איזה סיגנון אני חיפשתי משהו אלגנטי (רק לא נעלי בובה)
 

zamzam

New member
../images/Emo13.gifנכון גם אני לא מאמינה. אבל עברנו

כל כך הרבה שינויים בתקופה הזו ( בית, עבודה וכו.. ) כך שלא הרגשתי איך הזמן עבר. מה שלומך בימים טרופים אלו?
 
למעלה