צפוווווווווווווףףףף....
אוי ואבוי כמה אנשים היו בקווינס, כמובן שההבטחה למסיבת סקס גררה הרבה ערדסים (יצא לי בלי כוונה אבל דווקא אהבתי את המילה.... אני אתחיל להשתמש בה
), חרמנים, ושאר טפילים. עמי נתנן סט מצוין שלצערי שמעתי מבחוץ (מה? מישהו אמר דחיפות בכניסה?! איפה?!), אח"כ שי עלה, והראה לקהל מאיפה משתין השי... נתן גם כן סט מצוין, למרות שהיה בלתי רקיד בעליל (פשוט בגלל שלא היה מקום לזוז, וסליחה בהזדמנות זו לכל האנשים שדחפתי אותם\נדחפתי עליהם), אבל הכל היה שווה בשביל הסוף. אוי הטמטום של האנשים... איך אפשר ללכת כשעמי נותן בראש עם סט ענק שפשוט פירק את כל העצבים והאיכסה (והיו כאלה, לצערי). אה, ד"א, בנות, מי שמחרמן אותן בנים שיכורים בלי חולצות שירימו ידיים... מה אף אחת לא מרימה?!?! או שזה לא מחרמן, או שאתן פשוט שכובות מתחת לבנים כאלו... (ראו חתימה...) אה, ד"א, מי שעלתה לבמה (דנה?) הייתי נותן ביקורת לגבי איך שהיא שרה, אבל פשוט לא שמעתי כלום (לדבר ל-מיק-רו-פון), אבל מצד שני מה שכן שמעתי זה שתי בנות (לא יודע את השמות), שעשו איזשהו שיר בחוץ (במרפסת) ולמרות שלא ממש שמעתי את המילים (ומה ששמעתי פשוט ברח לי מהראש... העייפות אתם יודעים...) היה להן אחלה קצב... let היפ הופ נשי a chance!!! תודה למי שעשה לי את הערב: נטלי, דנה, ליאת, חנן, פיני, יקי, יאיר ושותפיו (אני מתנצל בשם האחרונים על ההטרדות... הם לא יכולים לשלוט בזה... הם ירושלמים... אאוץ´...), גרג, וכל מי ששכחתי out 4 now אור aka מיסטיקאל
אוי ואבוי כמה אנשים היו בקווינס, כמובן שההבטחה למסיבת סקס גררה הרבה ערדסים (יצא לי בלי כוונה אבל דווקא אהבתי את המילה.... אני אתחיל להשתמש בה