צפוווווווווווווףףףף....

MyStiKaLL

New member
צפוווווווווווווףףףף....

אוי ואבוי כמה אנשים היו בקווינס, כמובן שההבטחה למסיבת סקס גררה הרבה ערדסים (יצא לי בלי כוונה אבל דווקא אהבתי את המילה.... אני אתחיל להשתמש בה
), חרמנים, ושאר טפילים. עמי נתנן סט מצוין שלצערי שמעתי מבחוץ (מה? מישהו אמר דחיפות בכניסה?! איפה?!), אח"כ שי עלה, והראה לקהל מאיפה משתין השי... נתן גם כן סט מצוין, למרות שהיה בלתי רקיד בעליל (פשוט בגלל שלא היה מקום לזוז, וסליחה בהזדמנות זו לכל האנשים שדחפתי אותם\נדחפתי עליהם), אבל הכל היה שווה בשביל הסוף. אוי הטמטום של האנשים... איך אפשר ללכת כשעמי נותן בראש עם סט ענק שפשוט פירק את כל העצבים והאיכסה (והיו כאלה, לצערי). אה, ד"א, בנות, מי שמחרמן אותן בנים שיכורים בלי חולצות שירימו ידיים... מה אף אחת לא מרימה?!?! או שזה לא מחרמן, או שאתן פשוט שכובות מתחת לבנים כאלו... (ראו חתימה...) אה, ד"א, מי שעלתה לבמה (דנה?) הייתי נותן ביקורת לגבי איך שהיא שרה, אבל פשוט לא שמעתי כלום (לדבר ל-מיק-רו-פון), אבל מצד שני מה שכן שמעתי זה שתי בנות (לא יודע את השמות), שעשו איזשהו שיר בחוץ (במרפסת) ולמרות שלא ממש שמעתי את המילים (ומה ששמעתי פשוט ברח לי מהראש... העייפות אתם יודעים...) היה להן אחלה קצב... let היפ הופ נשי a chance!!! תודה למי שעשה לי את הערב: נטלי, דנה, ליאת, חנן, פיני, יקי, יאיר ושותפיו (אני מתנצל בשם האחרונים על ההטרדות... הם לא יכולים לשלוט בזה... הם ירושלמים... אאוץ´...), גרג, וכל מי ששכחתי out 4 now אור aka מיסטיקאל
 
קלטת בול את ה"היי לייט´ס" של הערב

המקום היה דחוס הבנים היו שיכורים, ובו נגיד הרשו לעצמם הרבה יותר.... מ..... איזה כיףש איזה שיכור תופס בזרוע ומנסה להכריח אותך לרקוד איתו, יא ממש! בכל מקרה עמי נתן סט מדהים, אני חושבת שהוא עלה אחרי זה, לפני שסגרו את המועדון שוב הייתי קצת לא מאופסת על עצמי אז אני לא סגורה במאה אחוז. זכור לי שנהנתי... המקום היה באמת דחוס מידי... בעייני, לא תרחתי לשמוע את ההופעות כי לאחרונה אני מתאכזבת יותר ויותר מהיפ הופ ישראלי, מה נסגר אנשים איבדו כיוון לחלוטין, " היפ הופ ציוני אמיתי" או ה"אנטילגנציה המחתרתית" אנשים שכחתם מזה באמת מוזיקה מהבטן!?!? כל אחד יכול לשבת בשיעור הסטוריה/אזרחות/סוציולוגיה להעתיק מילים על דף ולעשות מזה שיר, תנסו להתעלות מעל!!!!! בכל מקרה המסיבה היתה סבירה למידי... מאכזבת ביחס לקודמות בעייני. תודה לכל החברה שהיה אחלה לראות כמו תמיד! אור אני עדין לא מבינה איך שעשעתי אותך אבל אנחנו נדון בזה בהזדמנות :) כבודוש´ ליאתוש´
 

Mocha Light

New member
סקס סמים ופרחות עם עקבים...

טוב אז אכן כמו שכבר ציינתם היה צפוף בצורה מטורפת!!! אנשים פשוט עלו אחד על השני ודחפו בלי לדפוק חשבון! ערסים במכנסונים צמדמדים חשפו את ישבניהם והעלו את חולצותיהם אל על ופרחות חמדמדות היעיפו את שיערן לכל עבר וצהלו למראה בן שתופס בישבנם החטוב! מסיבת סקס אמרתם!? עם כל הכבוד לי הבטיחו קונדומים ואני לא ראיתי אף לא כובעון אחד מתעופף באוויר שלא לדבר על ההודעה ש"יש חשפניות בקומה הראשונה" וההמון הגואש פשוט ברח למטה... (לפחות היה מקום לרקוד) אבל למרות הכל אני עדיין נהנתי, היו באמת סטים מעולים אווירה טובה וכמובן אנשים מדהימים שרק הפכו את הערב ליותר כייפי.. וליאתוש אני לא יודעת מה איתך אני בכל אופן למדתי כמה משפטים חדשים שאכן יעזרו לי ולשאר הבנות בעתיד: "יש לך אש?" "אז איך זה שהדלקת אותי!"
ואור- רק הפכת את הערב ליותר מהנה.. שלא לדבר על זה שהצלת אותי מכמה פושטקים ברחבה
נ.ב זו רק אני או שהרחבה בקומה השנייה ממש ממש רעדה!? ורעדה לאו דווקא בגלל הבס...
 

Chocaholic

New member
../images/Emo60.gif היה טווווווווב!!! :eek:)

את החסרונות והיתרונות של הערב כיסיתם אז יש לי רק להוסיף: 1. בנים מחורמנים שאוהבים *לגעת* זאת תופעה בקווינס.. אבל אל תשכחו שתמיד אפשר להעיף אותם ולהוריד להם קצת את האגו
2. לטקילות שם *עדיין* יש טעם של אצטון! 3. ממש, ממש, ממששששש נהניתי!
 

MyStiKaLL

New member
אני מוכרח לצייייין

שדנה (ועוד מישהי, שאני לא אזכיר את השם שלה מהסיבה הפשוטה שאני לא יודע)הייתה הכוכבת של סוף הערב... ולאו דווקא בגלל הריקודים... מי שראה מבין ומי שלא... לעולם לא יבין... נקרעתי מצחוק...
 

Chocaholic

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אני שמחה שיכולתי לספק לך מעט בידור אור!
גם אני ויערה (הילדה שהלא ידועה) מאוד נהנינו..
 

MyStiKaLL

New member
זה לא!!!! מה שדיברתי עליו

מה שדיברתי עליו זה איך שהן הורידו לרצפה את הביטחון העצמי של כל מיני אנשים עם ביטחון עצמי מופרז... מאאאאאד הצחיק אותי
 
רק עשינו את עבודתנו ...

*שמחות לשרת* יש אנשים שחושבים שאם לא מזמינים אותם לרקוד הם בכל זאת צריכים לבוא ... טיפלו בבעיה בדרך מאוד נועזת
:))
 

G-Ruff

New member
רצפת פל-קל אה?

הממממ דוגרי היו אתמול באמת יותר מדי אנשים, שחלקם הגדול היו ערסים ודומיהם. אם לא הייתי שותה את אותן 10 טקילות לא הייתי נהנה כמו שנהנתי
אני עדיין לא יודע איך הצלחתי להגיע הבייתה... ונטלי, למרות שנעלמת לאיזה חצי מסיבה, נהניתי לבדר אותך בהיותי שיכור
 
אליפות העולם בגרג אתמול בהופעה

מטורפת בקווניס: בסיבוב הראשון - גרג נכנס למועדון בלי שקל עליו , אנשים מתחילים לשתות גרג מתחיל לקנא. בסיבוב השני - גרג מתוקף היותו גרג , רוצה לשתות , לגרג אין כסף , כאן כאן גרג עושה את הבילתי יאומן ומשיג 40 שקלים. סיבוב שלישי - גרג שותה - נוקאוט! גרג מנצח סיבוב רביעי - גרג בהקפת ניצחון משעשע את כול האנשים במועדון הידד לגרג
שלישום הייתה המסיבה שהכי נהנתי בא בקווניס הרבה אנשים טובים , מוזיקה סבבה , גרג שיכור - מי צריך יותר כן ירבו
 

Chocaholic

New member
הידד! ;o)

גרגשיכור זאת תמיד תוספת נחמדה למסיבות;o) וגם הפולני השמייח.. אבל איפה היו המשקפיים המפחידות?!;o)
 
גיא לא שם יותר את המשקפיים

מכמה סיבות ראשונה הוא נעלב מזה שחברים שלו לא זיהו אותו איתם סיבה שניה בגלל שהוא נראה איתם ככה ------>
 
למעלה