אמתIמארץIתצמח
New member
צנרת חלודה? איכות המים?
היי לא ברור לי אם זהו הפורום הנכון לשאול אך אודה למי שיוכל לעזור או להפנות. כבר הרבה זמן שאני מרגישה כשאני מתקלחת שיש ריח של חלודה מהמים..וגם שהמים שומניים משהו.. (חשוב לציין אני מתגוררת בעלית הגג ושם גם המקלחת) לא מזמן החלפתי את הברז ואת הצינור של הטוש אך עדיין .. כמו כן בחודשים האחרונים החלו לי תופעות לא מוסברות של שריפה .. אולי דלקת.. אני אדם בריא בדר"כ והתחלתי לחשוב אולי יש לי בעייה כלשהי בצנרת , אולי איכות המים לא טובה אולי הצנרת למעלה לא טובה וזה משפיע עליי. כמובן שייתכן שאני סתם מקשקשת לעצמי שטויות. אשמח מאד אם מישהו שיודע או מכיר את הנושא יוכל לומר אם ייתכן שיש ממש במחשבותיי או כנראה שלא.
היי לא ברור לי אם זהו הפורום הנכון לשאול אך אודה למי שיוכל לעזור או להפנות. כבר הרבה זמן שאני מרגישה כשאני מתקלחת שיש ריח של חלודה מהמים..וגם שהמים שומניים משהו.. (חשוב לציין אני מתגוררת בעלית הגג ושם גם המקלחת) לא מזמן החלפתי את הברז ואת הצינור של הטוש אך עדיין .. כמו כן בחודשים האחרונים החלו לי תופעות לא מוסברות של שריפה .. אולי דלקת.. אני אדם בריא בדר"כ והתחלתי לחשוב אולי יש לי בעייה כלשהי בצנרת , אולי איכות המים לא טובה אולי הצנרת למעלה לא טובה וזה משפיע עליי. כמובן שייתכן שאני סתם מקשקשת לעצמי שטויות. אשמח מאד אם מישהו שיודע או מכיר את הנושא יוכל לומר אם ייתכן שיש ממש במחשבותיי או כנראה שלא.