צנרת חלודה? איכות המים?

צנרת חלודה? איכות המים?

היי לא ברור לי אם זהו הפורום הנכון לשאול אך אודה למי שיוכל לעזור או להפנות. כבר הרבה זמן שאני מרגישה כשאני מתקלחת שיש ריח של חלודה מהמים..וגם שהמים שומניים משהו.. (חשוב לציין אני מתגוררת בעלית הגג ושם גם המקלחת) לא מזמן החלפתי את הברז ואת הצינור של הטוש אך עדיין .. כמו כן בחודשים האחרונים החלו לי תופעות לא מוסברות של שריפה .. אולי דלקת.. אני אדם בריא בדר"כ והתחלתי לחשוב אולי יש לי בעייה כלשהי בצנרת , אולי איכות המים לא טובה אולי הצנרת למעלה לא טובה וזה משפיע עליי. כמובן שייתכן שאני סתם מקשקשת לעצמי שטויות. אשמח מאד אם מישהו שיודע או מכיר את הנושא יוכל לומר אם ייתכן שיש ממש במחשבותיי או כנראה שלא.
 

בינא

Member
הבעיה היא בדוד המים החמים

הוא כנראה "גמר את הקריירה" ומתפרק מבפנים. רצוי שתקראי למתקין דודים שיבצע בדיקה ואם צריך, תחליפי את הדוד.
 
האם אתה בטוח? לא חיממתי מים כבר כמה חודשים

בגדול אין אצלנו בעיה של מים חמים, בטח לא בקיץ. לא הדלקתי את הדוד כבר הרבה זמן. האם המים החמים חייבים לעבור דרכו? (שאלה קצת מוזרה אבל אין לי מושג בדודים ובחימום..) תודה!
 

בינא

Member
אם זה דוד שמש...בקיץ לא מדליקים את הדוד

ולמרות זאת הוא ממשיך להכיל מים חמים שהחום שלהם ממשיך לפרק את הדוד מבפנים. אם זה דוד חשמלי ומסיבה כלשהי המים הקרים מגיעים אליו חמים, גם אז תופעת פרוק הדוד מבפנים קיימת. תזמיני איש דודים.
 

יוזיק1

New member
יש לך דוד שמש?

(שבחורף מחומם ע"י חשמל, אבל זה עדיין אותו דוד)? - עליו מדובר.
 

בינא

Member
לא ענית לשאלה...זה דוד שמש או חשמל?

כן. גם מרצדס לפעמים מזייף. בהחלט יכול להיות פגם יצור בדוד שגרם לו להתחיל להתפרק מבפנים או שאם זה דוד עם ציפוי צבע ולא אמייל או איזה דוד זול אחר הוא יכול להתחיל להתפרק בעיקר אם יש בו חמאם = מפרק דודים מוכר...
 

בינא

Member
בשביל זה יש אינסטלאטורים שכן מבינים בדודים

מזמינים אחד כזה ומבקשים שיבדוק את הדוד. אם המסקנה שלו דומה לשלי, חובה להחליף אותו. רצוי לדוד מצופה אמאייל. זה שווה את ההשקעה.
 
למעלה