צ'מעו סיפור
לבכות ולשמוח

צ'מעו סיפור ../images/Emo7.gif לבכות ולשמוח

בעל ואשה,גרג ולורן מאנינג,הם זוג צעיר ניו יורק שנולד להם בן בתחילת 2001 שניהם עבדו עד יום שלישי בבוקר של ה11 בספטמבר בקנטור פיטצג'רלד-חברת ברוקרים ואגרות חוב שאבדה את רוב עובדיה כ95 אחוז מהעובדים(מספר אסטרונומי של כ800 איש בערך) בפיגוע של מגדלי התאומים. למה? כי משרדי החברה שכנו בקומה המאה ושלוש בערך של אחד המגדלים.כל העובדים נקלעו במלכודת המוות,כי המטוס פגע בבניין בכמה קומות מתחת לקומות המשרדים שלהם(היו להם 3 או 4 קומות שלמות בבניין). לגרג,הבעל,היתה פגישה עסקית בעיר באותו הבוקר אצל מישהו בבניין אחר בוול סטריט. זאת היתה הסיבה שהוא ניצל מהמוות שפגש לכל חבריו וחברותיו בקנטור פיטצג'רלד שעבד בה. לורן, אשתו הצעירה,איחרה אותו הבוקר לעבודה,כי התעכבה ליד עריסת בנה התינוק ,המלאכי הזה ,בן ששת החודשים...כדי לשחק איתו. כשהגיעה לורן, באיחור לעבודה, למרגלות בניין התאומים,השעה היתה בדיוק תשע ושלוש עשרה דקות בבוקר הספטמבר 11........ באותהשנייה והרגע שהיא צעדה ועמדה להכנס לבניין התאומים,המטוס הראשון פגע בבניין. דלק מטוסים אפוף באש ורותח נשפך כמאה קומות למדרכה כאשר המטוס פגע בבניין לורן נפגעה ממטח הדלק הבוער ..........היא עמדה בדיוק למטה. היא אבדה את 2 כפות ידיה....... גופה ופניה הושחתו ללא היכר........ הרופאים טענו שלא יהיה לה סיכוי להשרד בחיים בגלל דרגת הכוויות האיומה. היא שרדה....... גרג בעלה עמד לצידה חודשים ארוכים....... כל ערב הוא כתב אימיילים(כשהגיע הבייתה) למכריו,בהם תיאר את החוויה האישית שלו ונסיונו העידוד להחיות ולתת ללורן אשתו כוח ורצון להשרד... כי הוא ובנם היו זקוקים וצריכים שתשרד כל כך. קובץ האימיילים האלו,יצא כספר בהוצאת BANTAM לורן עברה 20 ניתוחים במשך השנתיים האחרונות. השיפור החיצוני במראה של לורן והנס שנגרם עקב התוצאות שהרופאים הצליחו להשיג ב20 הניתוחים בכל גופה של לורן...פשוט עוצרי נשימה !!! אבל אל תשאלו אותי תשאלו את OPRAH ומפיקי התכנית שלה שעשו 2 תכניות כבר על הזוג המהמם שנותן את ההשראה האגדתית להלך חשיבה חיובי שנקרא: גרג ולורן מאנינג...... OPRAH קראה את הספר,נדהמה מהסיפור ועשתה 2 תכניות על הזוג הזה ועל מה שעברו בשנתיים וחצי האחרונות . למה אני מספר לכם את הסיפור? תשאלו..... כי מחר בבוקר יהיה לי הכבוד להכיר את 2 האנשים האלו....... אני אהיה אצלהם בדירתם בווילאג'-דאונטאון להחתים אותם על חוזה שכירות לעונת הקייץ המתקרבת. גרג ולורן ובנם(עם 2 עובדות שמטפלות בה FULL TIME) וכלב היורקשיר טארייר שלהם, יבלו את הקייץ שלהם בבית שלנו בברידג'המפטון. זאת הפעם הראשונה בחיים(14 שנה מאז שיש הבית)שאנחנו משכירים את הבית לעונת הקייץ....... ואשתי ואני נהיה חלק מסיפור החיים המדהים הזה של הזוג החלומי שנקרא: לורן וגרג מאנינג
סיפור סיפור אהההה???
 

MASHY BOSTON

New member
וואו ! ../images/Emo60.gif

איזה סיפור מרגש !!! פעם ראשונה שאני שומעת על הזוג הזה. מאחלת להם שהם כבר מילאו את מנת הסבל של חייהם ושיהיה להם המון בהצלחה בהמשך.
 

G a l i 11

New member
סליחה על היותי הורסת מסיבות

אבל האם זה אומר שהלך על מפגש הפורום השנתי בהמפטונס?
. סיפור מדאים וגם יופי שהצלחתם!
 
אם עושים מפגש? צריך צ'יק צ'ק

כי נותנים את הבית ב28 במאי צריך לעשות לפני ואנחנו מקבלים אותו חזרה בשמיני בספטמבר..... אז או שנחכה לספטמבר כשאקבל אותו חזרה מהם. ההכנסה משכירות בית קייץ בהמפטון היא בוח'טאה רצינית שקשה לסרב לה סורי גלי
 

G a l i 11

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

ספטמבר נשמע לא רע...רשמתי לפני! עכשיו אנחנו רק מחכים לפירורים
.
 
איי איי איי

שמוליק שמוליק שמוליק מה יהיה??? כמה הבדל היה בבבוחטה אם היית נותן להם אותו בראשון ביוני ולוקח חזרה בשלישי בספטמבר ?? ככה היית מרוויח שני חגים...
 
שכירות קייץ נחשבת ממוריאל דיי ויקנד

עד אחרי לייבור דיי ויקאנד....... ככה זה הנוהג באתרי קייץ.
 

sunnycalifornia

New member
מדהים!!! לורן

באמת התארחה אצל אופרה השבוע באיזה יום וראיתי אותה, היא נראית - האמת - מזעזע - אבל יחסית למה שעברה אז היא נראית - מצויין, ראו גם את בעלה ואת הילד וסיפרו את הסיפור בקצרה.... היה מרגש...... בהצלחה....
 
למעלה