צמיגים ספורטיים לG עז שלי.

mr dude no 1

New member
צמיגים ספורטיים לG עז שלי.

עשיתי חיפוש ומצאתי את השם BT39 יש למישהו פרטים עליהם..כגון מחיר,איכן אפשר להשיג והאם הם טובים? עוד חברות והצעות למיגים יתקבלו בברכה.
 

liquidspice

New member
לא ממש התלהבתי מבריג'סטון...

צמיג קדמי שהיה לי לא היה מרשים באיכותו והחל להראות סמני יובש תוך כמה חודשים,למרות שהוא היה טרי. במקומו הכנסתי AVON-עד כה,אני מבסוט. לא מבין את ההגדרה של "צמיגים ספורטיים" לGS500,לא חושב שיש כאלה-תבין שהמכונת מלחמה המטורפת שלך היא הכל חוץ מספורטיבית. ממליץ מתוך נסיון של חברים לקנות מצלר או מישלין לGS/ אל תשתגע איתו ואל תתפתה לשפוך כסף,תקנה צמיגים איכותיים אבל אל תהפוך את זה להרגל לקנות את הכי יקר בכל תחום. בהצלחה
 

tygger

New member
אחלה של צמיגים. BT39.

על האופנוע של חבר הפורום GS2003 סיפקו אחיזה בהחלט מרשימה. הרבה יותר מכל צמיג אחר שיצא לי לרכב עליו בקטגוריית ה500. אחיזה עד לרמת גירוד הבורג בתחתית הפיירינג של האופנוע וביטחון מוחלט בתוך הפניה. בחורף הם לא ממש אוהבים מים והאחיזה רפויה "מעט" ניתן לומר, אבל אולי זה בהשוואה לאחיזה "על יבש". בכל אופן אין מה להשוות בינהם לבין הברידג'סטון אקסדרה שברגע שמתחילים ללחוץ על האופנוע, מתחילים להזיע ולהראות סימני לחץ קלים. אם אתה מחפש צמיג ספורטיבי, אז הצמיגים הנ"ל הם הכי מומלצים. רצוי אבל לציין שלא רכבתי על האבונים או על המישלין פיילוט לקטגוריה הנ"ל, אבל קיבלתי המלצות חמות עליהם גם.
 

mr dude no 1

New member
טנקס..

יש משהו על סיבבת מחירים וכאלה? כמה אמור לעלות כולל החלפה? AVON והשאר..יש לעוד חברים פה בפורום?
 

gilbola

New member
אפשר קצת פחות פלפל בניסוח?

"אחיזה עד לרמת גירוד הבורג בתחתית הפיירינג של האופנוע וביטחון מוחלט בתוך הפניה" נשמע יותר כמו מבחן כביש לאופנוע ליטר. אל תשכח ידידי היקר שיש קוראים צעירים שעוד יאמינו לך והם יתבאסו ממש אם בסיבוב בסדום-ערד הם לא יישמעו את "הבורד בתחתית הפיירינג" מתגרד. יתבאסו עד כדי כך שהם ימשיכו לנסות עד תום(ואם תחליף את סדר האותיות במילה האחרונה זה יישמע קצת יותר דרמתי) רק באהבה.
 

tygger

New member
ניסיון אישי עם הצמיגים הנ"ל.

אבל אתה צודק, והדבר אינו מומלץ לרוכבים חסרי ניסיון או כאלה שחושבים שהם יכולים לקחת GS (עם הפרונט המתנדנד שלו) לסדום ערד ולהשחיז עם "החברה הגדולים". את גירוד הבורג גילינו פעם ראשונה באימוני המגרש אגב.
 

asparagos

New member
תביא הוכחות, לא מאמינים ../images/Emo70.gif

למרות שלא נראה לי שנשאר הרבה מאותו GS... ומה שנשאר ממילא די מגורד...
 

tygger

New member
אתה יודע הרי שאותו GS סיים בתור

מקופלת על כביש החוף מול ג'אסר...
 

רמי בר1

New member
אם נדייק יותר,כמו שנהוג בפורום הזה,

אז יהיה נכון לכתוב ש "אחיזה עד לרמת גירוד הבורג התחתון בפיירינג, ל א נכון!!!!!!!!!,אחיזה עד רמת גירוד הרגליות,רגליות המורכב ,דופן מנוע ימין/שמאל עד רמת חור, ידיות הכידון והכידון ימין/שמאל ואם משכיבים כמו שצריך,גם גירוד מיכל הדלק והזנב ימין או שמאל, ולעיתים גם בשני הצדדים. " וזה כמובן כשאין פיירינג,במידה שיש הגירוד הרבה יותר רציני. אין מה לומר BT39 אחלה צמיג .
 

tygger

New member
אתה כבר מתאר צמיגי קנדה...

גירוד כל האופנוע אפשרי בכל פניה כמעט. אפילו גירוד הרוכב...
 

mr dude no 1

New member
יש למשהו מושג מה העלויות של BT39

בערך..קיבלתי הצעה לזוג 1500 שקל..זה הגיוני? כי אין לי מושג אם זה יקר או לא(בשביל הדגם הספטציפי).
 

mr dude no 1

New member
ד"א..שכחתי לציין..לקחת בחשבון

את החורף שמתקרב...צריך אחיזה טובה גם על רטוב.
 

tygger

New member
אז שוב, לגבי הBT39

לא שאני צופה יותר מדי ימי גשם בחורף הזה (כמו כל שנה), אבל החיסרונות העיקריים שלהם הם:
אחיזה לא הכי טובה על רטוב
כמו כל צמיג ספורטיבי, אורך חיים קצר יחסית לצמיגים האחרים בקטגוריה.
 

M a x

New member
יאללה יאללה , גם חזאי נהיית לי?

מה החזאי מבין?
|לך חפש|
 

malganis

New member
לפחות הוא כתב אני ולא גוף שלישי

|הולך ופוחת הדור|
 

tygger

New member
מחיר לא נורא.

בשביל איכות צריך לשלם ידידי. אגב, תבדוק טוב את תאריך הייצור של הצמיגים. חפש בפורום יש מספיק דיונים בנושא. שלא ישנה המקרה של liquidspice.
 
למעלה