צמיגים ? משו טוב ...

FLATire

New member
צמיגים ? משו טוב ...

אהלן אני מחפש צמיגים חדשים (זוג של קידמי ואחורי) שיהיו ''26X2.5 ומעלה שיתאימו לDH לתנאים של בוץ ויובש .... שתיהיה להם אחיזה (דביקות גבוהה לקרקע) שיהיו חזקים דיי מהירים ושירזיקו ולא יישחקו מהר (או לפחות דיי מהר)... שהמחיר שלהם יהיה מוצדק למוצר ... (לא מחירים גבוהים - כמובן שאני מדבר על מחיר כולל של זוג צמיגים) ממ..... זהו רק תתנו לי שם של הצמיג כולל שם החברה כדי שאוכל לבדוק בעצמי על מה מדובר ולהחליט ... תודה מראש, אוהד.
 
הwc בעל אחיזה מעולה ברגע

שעבר את שלב השחיקה הראשונית, (שאגב ערך הרבה זמן בהשוואה לצמיגים אחרים שעבדו ב100% כבר אחרי שניי שלושה ראנים) ובנוסף הגילגול שלו ממוצע, הוא יותר "קשה"\"חזק" מהמקסיסים המקבילים. צמיג קדמי טוב הוא האינטנס DH EX, אל תשתגע ותתפטה אל הfro(פשוט מיותר) *בקשר למחיר...תקשר לפדלים
 

amirgal

New member
אתה מבקש את הצמיג המושלם;

מהיר, זול, אוחז בכל התנאים וקל. אין כזה דבר. על מה אתה מוכן להתפשר?
 

nintense

New member
אינטנס EX DC LITE....

צמיג מדהים והכי קל בקטגוריה שלו. אם אתה קורע צמיגים סדרתי, ה FRO LITE בדיוק בשבילך. מבין המבחר הרב של אינטנס, ה 909 הוא החביב עלי ביותר.
 

nintense

New member
אין כל בעיה...

אך כמו בכל מקרה של צמיגים זהים, כדאי לתת לקידמי קצת פחות אויר.
 

FLATire

New member
תורדה לכולם!!, אבל בואו נסכם

לפי מה שנאמר או יותר נכון מה שהבנתי מהכתוב זה ככה: צמיג קידמי : ללכת על אינטנס DH EX .. לפי הנתונים ייספק את הסחורה לשליטה יציבה מקדימה (תקנו אותי אם הבנתי לא נכון). צמיג אחורי : ללכת על אינטנס FRO LITE כי יהיה החזק שבצמיגים לתת תחושה של קריעת שטח (אם זה מה שהבנתי נכון).. עכשיו ראיתי יש גם את ה909 האם אפשר בקצרה עליו והאם הוא יתאים לאחורה או לקדימה או לשניהם מה נתוניו לשטח .. תודה , אוהד.
 

nintense

New member
כמעט... רק הפוך.

צמיג קדמי FRO LITE ואחורי או FRO LITE או EX DC (ה EX הישנים לא משהו). ה 909 הוא צמיג מצויין לכל שטח שאינו חולי או בוצי במיוחד. למה שלא תכנס לאתר של אינטנס ותקרא על הצמיגים ותראה מה הכי מתאים לסגנון הרכיבה שלך ?
 

FLATire

New member
עשיתי זאת אבל יש את הסידרה של

הלייט ... עכשיו אני יודע שהאופניים שיש לי (יותר נכון מחכה להזמנה) הם לא הכי קלות שיש (ביגהיט 2006) עכשיו אני רוצה לעשות מהם אופניי דאון היל קלים (אפילו אפשר להגיד אופניים תחרותיים) לכן אני צריך להוריד במשקל כמה שיותר עכשיו יש את הFRO LITE וEX LITE על מה ללכת מבין שניהם כדי שייספקו את מה שביקשתי בהודעה הראשונה ... ושיתאים לאחורה ולקדימה ... אוהד. נ.ב - את שאר החלקים על האופניים זה לא קשור עכשיו גם הם יוחפו לפי המשקל והצרכים.
 

motonimrod

New member
מנצל שאלה!!!

מחפש המלצה לצמיג אחורי : מחפש משהו שלא יהיה כבד מידי, גלגול טוב ואחיזה ..... ביינתיים השילוב שלי מאז ומתמיד היה שני מיניונים, סופר טאקי מקדימה ו60A מאחורה וני מאוד מרוצה ..... אבל אם זאת הייתי רוצה לקבל שילוב אולי יותר טוב בכל מקרה אני ישמח להצעות לצמיג "חורפי" אחורי כל שהו..... תודה נמרוד
 
איזה חורף בראש שלך..

ולדעתי שים היי רולר מאחורה הוא יותר מהיר מהמיניון ואוחז ממש טוב.
 
למעלה