Y o v e l i
New member
צמחי תבלין - מה עשיתי לא בסדר?
שלום לכם, פעם ראשונה שלי בפורום הנפלא הזה ומקווה שתוכלו לסייע לי... רכשתי צמחי תבלין (אורגנו, טימין וזעתר) ההוראות מהמשתלה היו לוודא שהמצע יהיה לח כל הזמן וגם למקם אותם באזור עם שמש מלאה. האורגנו משתף פעולה אבל הזעתר והטימין קבלו גוון צהבהב בעלים. האם הוטעתי ואיך אני אמורה לטפל בהם?
שלום לכם, פעם ראשונה שלי בפורום הנפלא הזה ומקווה שתוכלו לסייע לי... רכשתי צמחי תבלין (אורגנו, טימין וזעתר) ההוראות מהמשתלה היו לוודא שהמצע יהיה לח כל הזמן וגם למקם אותם באזור עם שמש מלאה. האורגנו משתף פעולה אבל הזעתר והטימין קבלו גוון צהבהב בעלים. האם הוטעתי ואיך אני אמורה לטפל בהם?