צלקות

צלקות

צלקות

ביום חמישי הזה אני נוסעת לשניידר - מקום שאני מסוגלת ללכת בו בעיניים עצומות. עכשיו אני נוסעת לביקורת פעם בחצי שנה אבל אני מרגישה שאם הייתי מפזרת את כל הזמן שהייתי שם זה נראה כמו נצח. בניתוח הראשון הייתי שם 3 שבועות ובשני שבוע וחצי. עכשיו, אני שם כל 6 חודשים - רק לראות שהכול בסדר. המקום הזה, בזמנו היה בשבילי חיים. המחלקה הכירורגית ב` הפכה לבית שלי וד``ר רני שניתח אותי - לחבר הכי טוב. כל פעם שאני באה לביקורת ואני דורכת במחלקה יש מן פלאשבק כזה - כמו שרואים בסרטים. אני רואה הרבה - אחד מהדקה שבה הגעתי, צורחת מכאבים. הבא בטיפול נמרץ, מנסה לדבר ועוד אחד, בוכה ``אמא, נמאס לי, אני לא יכולה להיות פה יותר``. חברות באו לבקר קצת אבל לא הרבה כי אני גרה רחוק. עכשיו, אמא תמיד אומרת שאני בטח צריכה להיות הילדה היחידה בעולם שאוהבת לנסוע לבי``ח. אני אוהבת כי אני חוזרת הבייתה, למקום שבו הצילו את החיים שלי ומקום שהיה הבית שלי בשלב מסויים בחיים. חלק מהאחיות כבר לא מזהות כשאני באה, כשהגעתי הייתי נפוחה מסטרואידים, בוכה, ילדה קטנה. כן, כיתה ט` ובגובה 133 במשקל 25 קילו. ורק בנאדם אחד שם, הצליח לגרום לי להסמיק בפעם הראשונה בחיים שלי. כשד``ר רני ראה אותי בפעם האחרונה, לפני חצי שנה, הוא הסתובב סביבי חמש פעמים ובמשך 10 דקות אמר ``אני לא מאמין`` בערך חמש מאות פעם. אז עכשיו, חלק מהזכרונות מטושטשים, השתנתי לבנאדם אחר - בעיקר נפשית. תמיד אני צוחקת שמי שרוצה למצוא את המטמון יכול למצוא מפה על הבטן שלי. אני צוחקת אבל הצלקות שם, הן ידאגו להזכיר לי כל פעם מחדש שאין תחליף לבריאות. בלי ה האלה, שחיצונית נראות מכוערות (מתחת לחולצה), ובלי הבית הזה שלי, במחלקה כירורגית ב` של ``שניידר`` אולי לא הייתי כותבת פה היום. נגה.
 

tiger rrr

New member
אני מרגישה (בערך) כמוך



גם לי לא חסרות צלקות בגוף כדי שיזכירו לי את הגהנום שעברתי וכמה הבריאות חשובה לנו !!! אבל עברנו את זה וזה מאחרינו וזה הכי הכי חשוב כרגע להתרכז בעתיד ולא במה שהיה !! בהצלחה לך הנמרה !!
 
תודה !



אני מאחלת לכולם בפורום רק בריאות קודם כל. חוץ מזה, גם לנמרה אני מאחלת שבעיקר הצלקות בלב יחלימו כי שתינו יודעות שהחיצוניות, לא ממש... אוסי, חמודה ! תודה רבה. נחמד שיש אנשים כמוכן שאיכפת להן !!!
 

רותי ב.

New member
לך נגה, ולטייגר,



שמחה שעכשיו הביקורים הם רק לביקורות, עצובה על הפלשבקים, ומקווה שגם הצלקות יעלמו מעט מעט. המון בריאות טובה לשתיכן, לכולנו. ולד``ר רני, בנאדם אמיתי, רק ברכות. מעודד לקרוא על אנשים נהדרים באמצע הדרך.
 

אוסי

New member
הסיפור ממש צימרר אותי ...



מאחלת לך את כל האושר בעולם.. מקווה שהכל בסדר .. תהיי שמחה ...זה יעזור לך להמשיך הלאה.. ואם לא תמצאי על מה תתקשרי אלי אני ישעשע אותך ...עד ..דמעות.. אוהבת אוסי.
 
למעלה