צלם - קונטקט

תות 2 2

New member
צלם - קונטקט

מישהיא שמעה? חוותה? המלצות כלשהן? יכול להיות שזה ה
הראשון שלי...
 
כן

הם היו הצלמים בחתונה שלנו. בהמשך הדף יש קישור לקרדיטים שלי, את יכולה להתסכל בתמונות ולראות איך הם.
 

תות 2 2

New member
אלכס...

גם אנחנו מתחתנים שם!!!!!! איזה יופי, הכל נראה מקסים, מה זאת אומרת דיל של חורף באמצע הקיץ??? גם אנחנו קיבלנו מחיר כזה של קיץ, אבל לא דיברו איתנו על שום שידרוג, תוכלי לספר לי במה מדובר?
 
תות

אנחנו פשוט קיבלנו דיל חורף והם היו חלק מהדיל. לגבי שאלות נוספות שיש לך, במסרים בכיף.
 

באנדנה

New member
אני זוכרת

שפעם מישהי רשמה עליהם כאן ביקורת לא כל כך מחמיאה, בלשון המעטה... והם גם היו הצלמים בחתונה של חברה שלי והייתה לה עליהם ביקורת איומה, גם מבחינת איכות התמונות וגם מבחינת היחס.
 

תות 2 2

New member
על מה הייתה הביקורת?

על איכות התמונות, או על חוסר בתפיסת מצבים כאלה ואחרים?
 

באנדנה

New member
קודם כל

היא אומרת שהצלם "נח" הרבה פעמים במהלך הערב ולכן אין לה הרבה תמונות, או לפחות לא אותה כמות שהוא הבטיח. התמונות הן, איך להגיד את זה... סתמיות. כאילו אני לקחתי מצלמה וצילמתי. בלי שום כשרון או מקצועיות. ומה שהכי גרוע - לקח המווווון זמן עד שהם קיבלו את התמונות. הם ממש היו צריכים לרדוף אחריו ולאיים עליו עד שהוא הואיל בטובו לתת להם את התמונות.
 
במקרה שלי הם רדפו אחריי../images/Emo3.gif

הם אלה שלחצו עליי לשבת לבחור תמונות לאלבומים, איציק התקשר אליי אחרי חודש ושאל אותי למה בדיוק אני מחכה.
 
קונטקט היו הצלמים בחתונה שלי

ואני יכולה להגיד לך שאחרי שקיבלתי מהם הכל אני מאוד מרוצה. הסרט וידאו ערוך בצורה מאוד מקצועית ועיניינית. האלבום מעוצב שלהם מאוד יפה ובסה"כ אני רק יכולה להמליץ עליהם. אני הגעתי אליהם בעקבות המלצה של חבר טוב שגם אצלו בחתונה הם היו.
 

תות 2 2

New member
גם אנחנו

הגענו אליהם דרך חברים ועד כה קיבלתי רק המלצות חמות. מצד שני אפשר ליפול עם כל ספק.... האם הם הגיעו בזמן להכנות? מי היה הצלם סטילס שלכם???
 
מאוד מסכימה עם מה שכתבת

אני ביום חתונתי התאכזבתי מספק שקיבלתי עליו המלצות ובדיעבד לא הייתה לי איתו ממש כימיה וחבל שלא התייחסתי לזה בזמנו, מצד שני זה הספק היחידי שהתאכזבתי ממנו אז זה לא כזה נורא. מה שרציתי להגיד זה שתלכו לפי האינטואיציה שלכם, הרגשת שהייתה ביניכם כימיה?? אם כן אז תלכו על זה. הצלם שהיה איתי מהבוקר הוא פוני, להכנות הוא אפילו טיפה הקדים, אח"כ בערב הגיע עוד צלם סטילס שאינני זוכרת את שמו ועוד שני צלמי וידאו. כמו שרשמתי אני מאוד מרוצה מהעבודה שלהם, רואים שהם מקצועיים.
 
למעלה