צלליות...

geostant

New member
האחרונה ממש טובה !

והיא היית גם יכולה להיות מצויינת אם היית מיישרת אותה קצת לשמאל (ממש קצת))
 

liran lev

New member
כמו שנאמר

התמונה השלישית ממש טובה. מה שמפריע לי בשלושת התמונות הוא הזווית הנמוכה שיוצרת פרופורציה לא טובה. בנתוני התאורה הללו היה נחמד לקבל את הצלליות "בגובה העיניים" כך שנוכל גם לראות צלליות של בניינים מאחור בכדי להשלים את התמונה.
 

camgirl

New member
קודם כל בוקר טוב! ,דבר שני- וואוו!!

התמונה האחרונה מדהימה,וגם בראשונות לא חסר כשרון... התגובה שלי היא פחות מקצועית ויותר אסטתית אבל אני מתארת לעצמי שאם זה יפה לעיניים לא מקצועיות אז..המטרה הושגה..לא?? בכולופן, הייתי שמחה אם מישהו יוכל להסביר לי איך מצלמים את האור בכזאת חדות..?? איך עושים שהתאורה שאני רואה בlive תעבור גם לתמונה..אחד לאחד...בלי שינויים..כי הרבה פעמים צילמתי במקומות שהתאורה בהם הייתה מדהימה ואח"כ כשפיתחתי את התמונות האור שיצא בכלל לא התקרב למקור...והתמונה סתם יצאה דהויה/חשוכה/מכוערת..
 

Anabol

New member
תמונה מצויינת

אומנם הגוש השחור בצד קצת קוטע את ההרגשה של אופק, אך עדיין תמונה מעולה.
 

einat-z

New member
הכי אוהבת את השלישי -

כי הצללית בה הכי מעניינית לדעתי. יותר טוב מהצילום השני בגלל הזווית שהצלחת לתפוס את רוכב האופניים - רואים ממש את האופניים. בכל אופן יותר ברור מאשר בצילום השני. עבודה נהדרת מבחינת החשיפה - השחרת לחלוטין את הצלליות, וקיבלתי יופי של גוונים בשמיים. מה שכדאי לנסות להקפיד עליו להבא - לא לכלול מה שלא צריך: בשני הצילומים של רוכבי האופניים רואים בצד שמאל למטה את הבניינים והאנטנות. לגבי הזווית הנמוכה - אני דווקא אהבתי, אבל זה בפירוש עניין של טעם. אני לאחרונה די אוהבת את חוסר הפרופורציה הזה, את העיוות.
 

masterboy

New member
כנס כנס כנס מהר!!!

יש עכשיו תחרות בWorth1000 בנושא הזה ונשארו עוד 7 שעות אז כדאי שתכנס מהר
 

geostant

New member
העליתי תמונה לתחרות ../images/Emo13.gif

לצערי לא היית לי חצובה והייתי חייב לצלם במהירות צמצם גבוהה ותנאי התאורה היו ממש לקויים, מה שגרם להווצרות גרעיניות יתר. אז מה עשיתי ? פשוט המרתי לשחור לבן
 

akakor

New member
אכן העליתי...

עוד לפני שהתמונה פורסמה כאן, את התמונה לתחרות... מצ"ב הקישור לתמונה בתחרות. כל מי שאהב את התמונה מוזמן להצביע
תודה.
 

elo fan

New member
גמני........

עם השלישית, נהדרת......... מאוד אוהב את הסגנון כנגד השמש
AR
 
למעלה