צלי מלוח מדי

taliF454

New member
צלי מלוח מדי

הכנו את המתכון של הברון לצלי עוף: לטגן את חלקי העוף בשמן עד לצריבה משני הצדדים ולהוציא מהמחבת לטגן בשמן שהשתמשנו 2 בצלים גדולים פרוסים לטבעות עד שקיפות להוסיף 5-6 שיני שום כתוש או קצוץ דק לטיגון קל מאד ומוסיפים את חלקי העוף מעל הבצל ,מתבלים במלח ,פלפל שחור והרבה פפריקה מתוקה . יוצקים מעל העוף תערובת של 1/3 כוס רוטב סויה ,1/3 כוס רוטב צ'ילי חריף מתוק המעורבבים ב1/3 כוס מים רתוחים. מפזרים מעל העוף עלי תימין טריים להנמיך לאש קטנה ביותר ולבשל כשעתיים ,יש להפוך את חלקי העוף מידי פעם במידה ונוצרים במהלך הבישול יותר מידי נוזלים יש להוציא מעט את המתכון הכנו ללא מלח אבל עדיין נטען שלמרות שהצלי מעולה-הוא מלוח מדי החשוד העיקרי שלי הוא רוטב הסויה מה כדאי-להוריד בכמות הסויה או להעלות את כמות המים? (מתקבל המון רוטב,דרך אגב)
 

noa scotland

New member
אם מתקבל המון רוטב

הייתי מקטינה את כמות חומרי הרוטב באותו היחס, כדי שיהיה פחות רוטב סויה בלי לפגוע באיכות הרוטב. האם השתמשתם בעוף מוכשר? כי אולי זאת הבעיה (למי שרגיל לעופות הלא מוכשרים, הוא הרבה יותר מלוח).
 

taliF454

New member
תודה נעה! בכמה היית מפחיתה-

חצי כמות? במקרה השתמשנו היום בעוף ללא הכשר,אבל באמת הוזהרנו מראש לגבי המליחות של הבשר הכשר (לא שאנחנו שמים הרבה מלח באוכל בד"כ)
 

noa scotland

New member
מצטערת, לא קיבלתי שום הודעה

שיש לי תגובה... כן, הייתי מקטינה לחצי. כך את מפחיתה את כמות הרוטב-סויה הכללית שיש בתבשיל, כלומר מורידה מהמליחות, ועדיין נשארת בתחום המתכון לרוטב. מקוה שיצליח יותר לפעם הבאה.
 

laleniya

New member
taliF רוטב סויה 'תבלון' של אסם מלוח

הרוטב מאד מלוח לעומת רטבי הסויה האחרים. יכול להיות שגם רוטב הצ'ילי היה מלוח. שמן שנשרף מעט גם נותן טעם של מליחות. לכן, עדיף להוציא קצת מהשומן שטגינת את העוף ולהוסיף חדש לבצלים.
 
למעלה