צלילת היכרות באילת

philips

New member
צלילת היכרות באילת

שלום לחברי הפורום הנכבדים חברתי יורדת בשבוע הבא לאילת (בלעדיי) ...ובעקבות כל השכנועים שלי היא מעוניינת לעשות צלילת היכרות... רציתי לשמוע מכם לאור הבעייה שעלתה כאן לא מכבר... מי מהמועדונים בכ"ז עושה צלילות היכרות נחמדות ומהי העלות..
 

Famous

New member
המלצתי ../images/Emo73.gif

לצלילת היכרות "סטנדרטית" - או מרינה דייוורס או אקווה ספורט. צלילה עם עניין נוסף - ב"ריף הדולפינים" (גם הרבה יותר יקר אם איני טועה) אבל... המלצתי, ללא היסוס, היא לעשות סנובה אצל בני (אם אתה לא מכיר, הם בחוף הדרומי - מעט לפני מלון הנסיכה). במקום שאיזה מדריך יגרור אותה מהמאזן וישחק לה עם האינפלייטור כל הצלילה, בסנובה היא תוכל לשחות חופשי יותר, בלי כל הציוד עליה (רק חליפה, מסיכה, משקולות וסנפירים) ולדעתי גם תהנה יותר. מנסיונה של זוגתי שתחייה שעשתה את שני הדברים "סנובה זה הרבה יותר כיף". וזו גם היתה החוויה ששכנעה אותה לעשות קורס צלילה...
 

zolel

New member
מסכים עם פימוס

וגם רוצה להוסיף. מחירי צלילות ההיכרות דומים בין המועדונים (קרטל לא חוקי?). כדאי יותר לעשות במועדונים הקרובים למים ולכן מרינה דייברס אקווה ספורט ודולפין ריף במקום ראשון. גם במנטה (במלון אמבסדור) אפשרי. סנובה זה כיף אבל לא יתן לה מושג ברור על התחושה בצלילה עם מיכלים (החסרונות - משקל הציוד על הגב וכדומה).
 

פסיבי

New member
מקום ראשון

סיאם דייברס ואקוה ליין קרובים יותר למיים, ראשונים ליד שמורת האלמוגים הצפונית [ליד הגדר]. זה כל אחד יכול לבדוק מההיבט של נוחיות לכן פליאתי לדבריו של zolel איך הגיע למסקנה הזו?
 

ש_ל_ג_י_ה

New member
על איזו מסקנה בדיוק אתה מדבר?

הכי כיף לצלול בריף הדולפינים, אבל יקר יקר (200 פלוס ש"ח) הבא בתור אקווה ספורט, האווירה שם פשוט נהדרת. סנובה??? לא נותן תחושה אמיתית של צלילה. מדריכת צלילה מדברת
 

מזנק

New member
צלילת הכרות

ממליץ בחום רב על צלילת הכרות בכפר הצוללים. יש שם אתר מדליק לאללה המים קרובים, מקצוענות מהרמה העליונה. והכי חשוב זאת צלילה אמיתית ולא משהו מדומה כמו הסנובה. לא יודע אם זה נכון, אבל שמעתי שדייב מסטרים עורכים אף הם צלילות בסנובה כמובילים, לא ברור אם זה אכן צלילה.
 

bennysnuba

New member
לכל משמיצינו צרי העין ../images/Emo5.gif

נשימה דרך וסת מתחת לפני המים נותנת את ההרגשה של צלילה גם אם המיכל לא על הגב. מאחר והצולל מחובר לסירה בצינור אויר המגביל את עומק הצלילה, אין סיבה מיוחדת שהמדריך יצטרך להחזיק אותו או לנפח ולרוקן את מאזן הציפה שלו. האיזון נעשה ע"י משקולות בחגורת כיסים (אפשר להוריד או להוסיף במשך הצלילה) וצולל שרוצה לעלות או לרדת מטר או שניים לא צריך שהמדריך יעשה זאת בשבילו. להיפך, לכל צולל מתחיל יש תחושת עצמאות גדולה יותר מאשר בצלילת היכרות ראשונה. בדרך כלל המדריך שוחה לפני או לצד הצוללים ולא יושב להם על הגב. גם האתר (מערות) מתאים מאד לצלילה למרות ששוחים סביב הסלע ולא נכנסים לתוך המערה. חלק מחברי הפורום עשו את צלילתם הראשונה בסנובה ודווקא קיבלו את ההרגשה שברצונם להמשיך לקורס צלילה. נכון שחלק מהמדריכים שלנו הם DM אבל דרישות הקבלה שלי מ DM (מבחינת מספר צלילות ונסיון) כדי לעשות את ההסמכה למדריך סנובה אצלנו גבוהות בהרבה מהדרישות מהמועמדים לקורסי מדריכים ולמרות שזאת התמחות מאד ממוקדת היא עדיין לוקחת לDM מספר ימים. מנסיון שלנו, כאלה שלוקח זמן רב לשכנע אותם בכלל לנסות לצלול (למרות שבן/בת הזוג חברים/משפחה שלהם צוללים) עדיף שייעשו את הצלילה הראשונה בסנובה. את אלה שרוצים צלילת היכרות עם מיכל על הגב אנחנו מפנים למישהו אחר.
 

פליפר.

New member
בהחלט מצטרף להמלצות על סנובה

זה נותן את חוויית הריחוף והשקט - עם היתרון של שיחרור מהנטל של הציוד - שבהתחלה רק עלול להרתיע מצלילה. ולגבי כפר הצוללים - מלבד הצורך לחצות את הכביש עם ציוד על הגב (איזה כיף?!) הרבה היו שוקלים פעמיים לגבי המקום הזה!!!
 

פסיבי

New member
גם אני מצטרף להמלצות על סנובה ../images/Emo45.gif

וכל מילה של פליפר שוה קארט אחד יהלום. פסיבי.
 

מזנק

New member
קידום מכירות

חברה, עם זה שאתם מעונינים לעשות קידום מכירות לבני אין לי בעיה גדולה מידי. אבל ברמזים לא סמויים להכפיש מועדון צלילה מהטובים בארץ, לא הייתי חושב שזה ייעודו של פורום זה. הבה ניזהר בדברינו כי מדובר בפרנסתם של רבים וטובים שלא כולם חטאו.
 

צחי א

New member
גם באופן כללי, ובמיוחד אם אתה כותב

שזה היה בעקבות שכנועים רבים, אין ספק שסנובה הוא המקום המתאים ביותר. אם בשלב הבא היא רוצה להתנסות שוב, אפשר לחזור על הסנובה, ואם מרגישה בטוחה בעצמה אך עדיין מהססת לגבי הקורס, אפשר לנסות צלילת היכרות. אישתי, שעד היום אני לא מאמין שהסכימה להכנס למים עם ווסת, עשתה לפני שבוע סנובה ונהנתה מאד - שוקלת לעשות שוב בפעם הבאה שנהיה ביחד באילת. בהצלחה, ונקווה שתכנס לעולם הצלילה
 

מזנק

New member
התנצלות

בני סליחה אם נשמעתי משמיץ. לא זאת היתה כוונתי.
 

פסיבי

New member
מדריכת צלילה מדברת.

לדעתי זוהי טעות ולצערי ההוכחות לדברי מצדיקות אין לעשות צלילת היכרות ראשונה עם דולפינים אלא במועדון צלילה רגיל. בתום הצלילה הראשונה ואם האינטרו הצליח אפשר להציע לו צלילת היכרות עם דולפינים כצלילה שניה. פסיבי.
 

philips

New member
תודה תודה

ההודעות נקראו בעיון ובקשב רב והועברו בתוספת המלצות... אגב...שאלה קטנה..והיא מהי העלות של צלילה הסנובה לעומת אינטרו רגיל?
 

du+da

New member
חשוב המדריך לא המועדון

צלילת הכרות מטבעה היא השליטה מלאה של המדריך (הלקוח הוא"בור" מושלם לצורך העניין ולכן ההמלצות על מועדונים הן לא אמינות במקרה הטוב. ההמלצה שלי היא על מדריכת צלילה בשם רותם שעובדת במנטה חוף אלמוג אילת. ניתן לקבוע צלילה בטלפון 6376569 08. מחיר הצלילה 155 ש"ח - 30 דקות.
 
למעלה