צליאק בפולין

meitush123

New member
צליאק בפולין

אני יוצאת עוד שלושה שבועות. איך להתארגן? השנה יש אוכל כשר מהארץ, (חוק חדש), ואני לא יודעת אם זה לטובתי או לרעתי. כתבתי צליאק בטפסים כמובן ואני עוד אדבר שוב עם המדריך שלי וברור שאקח איתי קצת אוכל. מה בכל זאת כדאי לעשות? איך מתארגנים עם הסיפור הזה? מישהו מכיר אבקות מרקים/ מנות חמות (עדיף כאלו שלא עולות 20 ש"ח האחת) שלא מכילות גלוטן?
 
כשאני נסעתי לפולין הרכז שכבה שלי שנסע איתנו

ידע על הצליאק ותמיד דאגו לי כמובן שהבאתי לחמניות מהבית שכל מלון שהגעתי אליו הוכנסו למקרר... בארוחות אז עדיין לא היה את החוק של מזון כשר ככה שאכלתי כל הזמן שמה פשוט צ'יפס היה רק פעם אחת שיכלתי לאכול את המנה הצימחונית זה היה חביתה עם רוטב של פיטריות כמובן שביררתי שמותר לי.. אפשר להסתדר לוקחים פשוט לחמיות של אסם וכן חטיפים למיניהם!!! ובאמת אם מביאים אוכל מהארץ אפשר לברר קודם לכן מה מביאים! תברר עם המארגנים של המסע
 

מתי11

New member
אולי

אם תהיו כמה ימים בכל מלון אפשר לקנות סיר לבישול אורז במיקרו,לקחת אורז,פסטה,כוסמת,קינואה,סיר כזב,קצת תבלינים שמותר ולהכין במלון.הרי גבינות אין בעיה,בשרים אפשר להכין ללא תבלינים ורק התוספות תכינו בנפרד .
 
אילו ארוחות חמות מתכננים לכם?

אני ממליצה לך לבקש לדבר עם מי שאחראי על האוכל, להסביר מה הבעיה ולתאם מראש אפשרויות. אני מניחה שאם מבשלים לכם במקום תפוחי אדמה למשל אפשר לבקש שיכינו לך בכלי נפרד ללא תיבול וכדומה, ואפשר בלי קשר לבקש לצרף למטען האוכל לחם ופיתות נ"ג וכמובן כמה פינוקים מתוקים.
 
מנה חמה "פירה בטעם ביתי"

יש בגלוטן פרי מנה חמה "פירה בטעם ביתי". עולה 5 ש"ח ומגיע בשקית קטנה, מערבבים עם מים רוטחים בספל, מכסים בצלחת וממתינים כמה דקות. הצליאקי שלי די התלהב.לדעתי, זה לא ממש משביע במקום ארוחה אבל יכול בהחלט לעזור כתוספת חמה לירקות, סלט וכו' בטיול.
 

נועית7

New member
זאת הגמל מהניק של אחותי...

אני הייתי השנה בפולין, לפני שיצא החוק של האוכל הכשר, ופשוט הודעתי מראש לאחראי המסע על הבעיה והם דאגו לבד שבכל מסעדה שהיינו בה הביאו לי מרק בלי אבקת מרק, או קרוטונים, סלט למנה ראשונה ואם במנה העיקרית היה גלוטן הביאו לי משהו אחר [למרות שפעם אחת הביאו לי משהו ממש דומה למדוזה וסרבתי לגעת בו]. זה היה כל כך היסטרי שפעם אחת שהגישו גלידה שנראתה בסדר לחלוטין לי הביאו לקינוח תפוח... בנוסף לקחתי מהבית גם קורנפלקס וחטיפים...
 
למעלה