"ציר המוות" בפ"ת.

מצב
הנושא נעול.
"ציר המוות" בפ"ת.

"ציר המוות" בפ"ת.
מה קורה? לא מתכוונים לפתוח אותו חזרה? זה ישאר פיל לבן שיעצבן אותי כל בוקר בפקקים באוטובוס שם?
 

Subi777

New member
שיתחילו בעבודות להנחת התשתית לרכבת הקלה שם...

"ציר המוות" בפ"ת.
מה קורה? לא מתכוונים לפתוח אותו חזרה? זה ישאר פיל לבן שיעצבן אותי כל בוקר בפקקים באוטובוס שם?
שיתחילו בעבודות להנחת התשתית לרכבת הקלה שם...
לפחות שינצלו את הזמן שהציר הזה לא עובד.
 
חחח....יש לך יותר מדי ציפיות מנת"ע

שיתחילו בעבודות להנחת התשתית לרכבת הקלה שם...
לפחות שינצלו את הזמן שהציר הזה לא עובד.
חחח....יש לך יותר מדי ציפיות מנת"ע
העבודות שיש לבצע בקטע המת"צ בפתח תקוה עבור הרכבת הקלה אלה עבודות הנחת המסילות. אבל לביצוע עבודות אלה צריך לערוך מכרז ולבחור את מי שיבצע את העבודות. לנת"ע יש זמן...
אבל עבודות אכן יתחילו בקרוב - העבודות על פורטל שנקר שממילא יחסמו את הקטע המערבי של המת"צ בין צומת שנקר למחלף גהה.
 
רגע, הנחת המסילות תהפוך את המת"צ לבטוח יותר? איך?

חחח....יש לך יותר מדי ציפיות מנת"ע
העבודות שיש לבצע בקטע המת"צ בפתח תקוה עבור הרכבת הקלה אלה עבודות הנחת המסילות. אבל לביצוע עבודות אלה צריך לערוך מכרז ולבחור את מי שיבצע את העבודות. לנת"ע יש זמן...
אבל עבודות אכן יתחילו בקרוב - העבודות על פורטל שנקר שממילא יחסמו את הקטע המערבי של המת"צ בין צומת שנקר למחלף גהה.
רגע, הנחת המסילות תהפוך את המת"צ לבטוח יותר? איך?
מה זה משנה אם נוסעים בו אוטובוסים או רכבות קלות? אם יש בעיה תכנונית במת"צ (ואני לא בטוח שזה המצב) צריך לפתור אותה לפני שמניחים מסילות. אז הפעם, אין באמת מה להזדרז עם המסילות.
 

Subi777

New member
כמדומני שכאשר התושבים יודעים שרכבת עוברת בתוואי הם נזהרים

רגע, הנחת המסילות תהפוך את המת"צ לבטוח יותר? איך?
מה זה משנה אם נוסעים בו אוטובוסים או רכבות קלות? אם יש בעיה תכנונית במת"צ (ואני לא בטוח שזה המצב) צריך לפתור אותה לפני שמניחים מסילות. אז הפעם, אין באמת מה להזדרז עם המסילות.
כמדומני שכאשר התושבים יודעים שרכבת עוברת בתוואי הם נזהרים
יותר.
 

Subi777

New member
ה"היגיון" הוא פשוט.

למה? מישהו חושב שאוטבוס זה לא מסוכן?
ה"היגיון" הוא פשוט.
בתחבורה יש זכות קדימה להולכי רגל, וגם אם הולך רגל מתפרץ לכביש אתה כנהג היית אמור לקחת את זה בחשבון כשהחלטת לנסוע במהירות שהחלטת... הנתיב המדובר הוא נתיב שמשיק למדרכה נהג צריך לצפות שאדם מסוים יתפרץ לכביש...
&nbsp
כשיש מסילת רכבת הכללים משתנים, כולם יודעים שבמעמד הזכויות רכבת קודמת לכל.
&nbsp
&nbsp
 
הנתיבים במת"צ לא לכל האורך משיקים למדרכה והמדרכות הצמודות

ה"היגיון" הוא פשוט.
בתחבורה יש זכות קדימה להולכי רגל, וגם אם הולך רגל מתפרץ לכביש אתה כנהג היית אמור לקחת את זה בחשבון כשהחלטת לנסוע במהירות שהחלטת... הנתיב המדובר הוא נתיב שמשיק למדרכה נהג צריך לצפות שאדם מסוים יתפרץ לכביש...
&nbsp
כשיש מסילת רכבת הכללים משתנים, כולם יודעים שבמעמד הזכויות רכבת קודמת לכל.
&nbsp
&nbsp
הנתיבים במת"צ לא לכל האורך משיקים למדרכה והמדרכות הצמודות
לנתיבי המת"צ מיועדות רק לגישה לתחנות אוטובוס.
גם נהג של רכבת קלה צריך לנהוג בזהירות ולהיות עירני להולכי רגל לא פחות מנהג אוטובוס
במסילה של רכבת כבדה זה שונה, כי מסילת רכבת כבדה זה אזור שאמור להיות סטרילי ומחוץ לתחום להולכי רגל. לא כך מסילה של רכבת קלה.
לכן זה נכון שרכבת כבדה קודמת לכל, אבל המעמד של רכבת קלה שנוסעת על פני הקרקע אינו דומה למעמד של רכבת כבדה והרבה יותר דומה למעמד של אוטובוס בנתיב מיוחד.
 

d70

Well-known member
כן הא? זו הסיבה שרכבת ישראל מגדרת את פסי הרכבת..

כמדומני שכאשר התושבים יודעים שרכבת עוברת בתוואי הם נזהרים
יותר.
כן הא? זו הסיבה שרכבת ישראל מגדרת את פסי הרכבת..
 

Ofekalef1

New member
נצל"ש

כן הא? זו הסיבה שרכבת ישראל מגדרת את פסי הרכבת..
נצל"ש
היום קצת לפני תחנת לוד עמדו שני אנשים במרווח שבין שני פסי הרכבת, הנהגים ברכבת אחת בכל כיוון צפצפו ב"היסטריה" והם המשיכו לעמוד שם.
 

amit1270

New member
רכבת קלה נוסעת לאט יותר ולא מדלגת על תחנות

רגע, הנחת המסילות תהפוך את המת"צ לבטוח יותר? איך?
מה זה משנה אם נוסעים בו אוטובוסים או רכבות קלות? אם יש בעיה תכנונית במת"צ (ואני לא בטוח שזה המצב) צריך לפתור אותה לפני שמניחים מסילות. אז הפעם, אין באמת מה להזדרז עם המסילות.
רכבת קלה נוסעת לאט יותר ולא מדלגת על תחנות
 

amit1270

New member
הרבה יותר קל לשלוט במהירות רק"ל

וחייב כשצריך........
ומה אם נהגי רק"ל היו נוסעים 70 קמ"ש ברחוב יפו בירושלים? זה גם בגלל הרחוב? הרק"ל הרי יכולה לנסוע במהירות הזאת מבחינת ביצועים.
הרבה יותר קל לשלוט במהירות רק"ל
שהיא חלק ממערכת שלמה שכל חלק בה תלוי באחר, מאשר בכל אוטובוס שעובר במת"צ באופן עצמאי.
 

stgm11

New member
אם נהג מתעלם מהגבלת מהירות הבעיה היא הנהג ולא שום דבר אחר

הרבה יותר קל לשלוט במהירות רק"ל
שהיא חלק ממערכת שלמה שכל חלק בה תלוי באחר, מאשר בכל אוטובוס שעובר במת"צ באופן עצמאי.
אם נהג מתעלם מהגבלת מהירות הבעיה היא הנהג ולא שום דבר אחר
ובטח כשמדובר בנהג מקצועי של כלי רכב ציבורי.
 

amit1270

New member
נהג רק"ל שמתעלם מהגבלת מהירות הרבה יותר קל לתפוס...

אם נהג מתעלם מהגבלת מהירות הבעיה היא הנהג ולא שום דבר אחר
ובטח כשמדובר בנהג מקצועי של כלי רכב ציבורי.
נהג רק"ל שמתעלם מהגבלת מהירות הרבה יותר קל לתפוס...
בכלל - נהגי רק"ל (ורכבות בכלל) הרבה יותר מודעים למגבלות שונות לאורך המסלול. זה חלק מההכשרה שלהם.
 

stgm11

New member
גם נהג אוטובוס קל לתפוס... בשביל מה יש טכוגרף?

נהג רק"ל שמתעלם מהגבלת מהירות הרבה יותר קל לתפוס...
בכלל - נהגי רק"ל (ורכבות בכלל) הרבה יותר מודעים למגבלות שונות לאורך המסלול. זה חלק מההכשרה שלהם.
גם נהג אוטובוס קל לתפוס... בשביל מה יש טכוגרף?
גם מצלמות מהירות הן לא פתרון מסובך מדי...
ולהיות מודע למגבלות ולציית לתמרורים זה כנראה לא חלק מההכשרה של נהגי אוטובוס...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה