"צ'יקמוקי"

DJ$upreme

New member
"צ'יקמוקי"

ככה בוחר דודו כהן לקרוא ל"עוקף מלמעלה". מי שלא מסכים יוכל לפחות להנות מתמונה של העטיפה היפה. ובעניין אחר, שמעתי את "אלוהים", ואני מעדיף לקרוא לו "אללה יסתור". מה עם קצת היפהופ???
 

FunkyGiraffe

New member
../images/Emo45.gif גדול

"הזולה ממברס הדבר הירושלמי הגדול והטוב הבא. לא רואים ממטר את הדג נחש וסגול 59 המתבכיינים." ולאו דוקא בגלל שהדג נחש וסגול מתבכיינים בעיניו הזולה ממברס גרועים לגמרייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
 

DJ$upreme

New member
האמת שיש לדודו כהן טעם חריג

ולדעתי הוא מפספס לא מעט כולל אהדתו ל"ילדים גדולים" ול"זולה ממברס", אבל אני הביקורת שלו על הדגנחש ועל מוקי היא לא בלתי מנומקת או מבוססת ולא הייתי מזלזל בה לחלוטין.
 

FunkyGiraffe

New member
בן אדם!

הוא כמו המעפן הזה מנענע שמחליט שאם אתה שמאלני אתה סטלן מחמד, אם אתה ימני אתה גבר-גבר. שיפסיקו לדחוף את הפוליטיקה למוזיקה. בכלל, רייטינג הוא עיתון ימני שמרני שעושה עוול לכל המוזיקאים האיכותיים באמת. מה הלאה? רוני סופרסטאר תגלית השנה?
 

DJ$upreme

New member
רייטינג הוא לא עיתון ימני בכלל

אם כי דודו כהן לדעתי נוטה ימינה והוא סוג של מסורתי. בכל מקרה אני יודע שאת "מעבדות לחרות" עם מוקי ובייבי ג'י הוא מאוד מאוד אהב ואף הכריז עליו כשיר של חמישה כוכבים או משהו כזה, וגם לקוואמי שממש לא ימני הוא מפרגן בטירוף. אז מה לעשות, העם שלו שונה משלך או שלי לפעמים, אבל מענין לשמוע מה יש לו להגיד, כי הוא באמת נכנס לעניין של ההיפהופ בשנה האחרונה יותר מכל עיתונאי אחר.
 

FunkyGiraffe

New member
קשה למצוא היום עיתונאים אובייקטיבים

ודודו כהן נגע בהיפהופ הרבה בשנה האחרונה, אכן כן.. אבל מרגישים אצלו את העניין של ריבוי דעות.. צד אחד הוא מקפיץ להקה שבליריקה שלה אין שום קשר [זולה ממברס] בין משפט למשפט ליהלום שבכתר ומצד שני אומר שכלא 6 וחיילי הנקמה נמוכי רמה... ולא ראיתי שהוא שיבח את קוואמי איפשהו.. יש לך אולי לינק? [כי לי קשה להאמין]
 

FunkyGiraffe

New member
ד"א

לראפר ענק כמו קוואמי קשה, באמת שקשה מאוד שלא לפרגן. [
אין כמו שנאה לבנות את המחר.
]
 
"מענין לשמוע מה יש לו להגיד"

באותה מידה שמעניין לראות כמה זמן לוקח לקלקר להתפרק בתהליך טבעי. באותה מידה שמעניין לשמוע את עופר שכטר מדבר על עמוס עוז. באותה מידה שמעניין לשמוע מרצה מגמגמם מדבר על התכונות שיש לחול מממדבר סהרה וההבדל בינו לבין החול ממדבר קלאהרי. ניר (רד למטה( אתה חבר שלי (תמשיך לרדת) אבל אתה(רד) טועעעעעעעעעעעעה!(דמיין את זה בבובה תומית)
 

DJ$upreme

New member
תראה, הוא כותב גם בתרבות מעריב

מה שבאמת מחשיד אותו בחוסר רלבנטיות קיצונית. >(בדיחה למבינים)<
 

CG ערפדי

New member
אם כבר אז

שהאומנים יוציאו את הפוליטיקה מהטקסט שלהם(למרות שאני לא תומך בזה בכלל - כל אחד מבטא את היצירה שלו איך שבא לו) וכמו שבמוזיקה יש טעמים ככה יש גם בדרכי חיים , אחד רואה משו בתור אדיוטי שבאותו הזמן השני רואה בזה "החץ שמוביל".
 

FunkyGiraffe

New member
תאמין לי

שבכיף הייתי מוצא פוליטיקה מטקסטים של היפהופ. לדעתי זה רק פוגם באיכויות של האמן.
 

CG ערפדי

New member
בהרבה מקרים אני מסכים איתך

למרות שיש כמה ראפרים שפשוט עושים את זה טוב והדיעה של מישו ממש לא תשנה כי הוא יהיה עסוק בלהקשיב עד כמה הראפר תותח (מי אמר אימורטל טכניק?!).
 

FunkyGiraffe

New member
גם נכון.. אבל ראפרים יכולים להיות

האמ-אמא של התותחים מבלי לערב דעות פוליטיות. באופן אישי, אני שומע מוזיקה כדי לברוח מהמציאות הכואבת, שמאבדים חברים קרובים או אפילו משפחה בקלות בלתי נסבלת ע"י עוד מחבל שרוצה לנקום באזרחים חפים מפשע למרות שיש כאלה שדווקא נכנסים למוזיקה בשביל להתעורר...
 
למעלה