ציפרלקס מול פרוזק!!

ZOLPAXX

New member
ציפרלקס מול פרוזק!!

ניסיתי את שניהם, ואני מוכרח לציין שעבורי בכול אופן, הפרוזק הרבה הרבה יותר יעילה ובעלת הרבה פחות תופעות לוואי מהציפרלקס! אין לי מושג למה מייחסים לציפרלקס תרופה חדשנית שמשפיעה מהר "ובעלת תופעות לוואי מועטות" . בהתחלה הרופא רשם לי ציפרלקס! היה לי שיפור ניכר במצבי הנפשי לאחר שלושה שבועות!! באמת הרגשתי טוב, אבל התופעות לוואי "הרגו אותי" זה התבטא בתשישות איומה! עייפות קיצונית. קושי בהטלת שתן. לא יכולתי לתפקד בגלל העייפות, למרות שזה טשטש לי את החרדות והמחשבות לטובה! הפרוזק עושה את אותה העבודה בדיוק- רק בלי התופעות לוואי שציינתי! הוא לא מרדים אותי, הוא גורם לי לעוררות ואני אוהב את זה! הוא השפיע עליי מהר יותר מהציפרלקס- לאחר שבועיים טיפול חשתי ממש טוב. לדעתי ועבורי בכול האופן הפרוזק הרבה יותר אפקטיבית ובעלת הרבה פחות תופעות לוואי מהציפרלקס- ואני לא יודע איך זה אצל אנשים אחרים! רק חשוב שתדעו שזה שהציפרלקס חדשה יותר מהפרוזק, לא בהכרח אומרת שהיא טובה יותר! אין לי מושג למה מייחסים לה תופעות לוואי מועטות יותר מהפרוזק כשזה בעצם ההפך הגמור. לי בכול אופן זה היה ההפך הגמור. יש לציפרלקס יחצנות שיווקית מרשימה, וזה מהומה על לא מאומה.
 

Tomer Cohen1

New member
איזה מינון לקחת של ציפרלקס?

איזה מינון של ציפרלקס לקחת ולכמה זמן? איך העייפות התבטאה? האם ישנת יותר מהרגיל?
 

שמוצקין

New member
לנסות לנסות לנסות

אנשים שונים עשויים לקבל תוצאות שונות . שתי התרופות טובות . לגבי תופעות לוואי : א יכול להיות שזה עיניין של שיווק ב יכול להיות שבאמת לציפרלקס יש פחות תופעות לוואי אצל רוב האנשים אבל לא אצל כולם. חוצמזה תופעות לוואי לפעמים עוברות. לי בהתחלה היו הרבה תופעות לוואי עם הרסיטל והיום הן נעלמו לגמרי ואני ממשיך להנות מההשפעות החיוביות של התרופה .
 

הקוליסט

New member
הציפרלקס לא ממש שווה לדעתי

לקחתי ממנו 40 מג ליום חוץ מאשר עייפות הוא כמעט ולא עזר לי בכלום לא ממליץ
 

הקוליסט

New member
לא יודע למה הציפרלקס כ"כ יקר בתכלס

הוא לא מספק את הסחורה או חלק ממנה לדעתי
 

Tomer Cohen1

New member
אני לוקח ציפרמיל וגם סובל מעייפות

אבל לעייפות יש סיבות רבות וכדאי תמיד לבדוק אם יש משהו אחר שיכול לגרום לעייפות אבל אם זה התחיל אחרי נטילת תרופה ולא עובר גם אחרי זמן רב אז זה מהתרופה. פרוזק נחשב באמת לפחות מעייף
 

ZOLPAXX

New member
סליחה על הביטוי אבל ציפרלקס היא חרא של תרופה

ולא! פרוזק- לא פחות מעייף! הוא לא מעייף בכלל! להפך- הוא גורם לעוררות מוגברת מהרגיל- וזה דבר נפלא למי שצריך לקום בבוקר לעבודה, ולקום עירני מבלי העייפות הטבעית שמתלווה בדרך כלל לאחר שינת לילה. ציפרלקס גם יקרה, גם גורמת לתופעות לוואי קשות, גם בלתי אפשרי לתפקד עם הציפרלקס- התשישות והעייפות האיומות מונעות את זה ובגדול! אני זוכר בשיא הרצינות, שפשוט לא יכולתי לקום מהמיטה. זה ריתק אותי למיטה- והייתי מאלץ את עצמי בכוח ללכת לעבודה בעודי חצי מת! מיותר לציין שבאותו היום פיטרו אותי- בגלל שהייתי נראה כמו איזה נרקומן חצי רדום. הציפרלקס תרופה קשה מאוד. אין הצדקה, לא למחיר שלה, ולא ליחצנות השיווקית שעשו עליה! שום הצדקה!! זו הייתה סתם שטיפת מוח על הציבור. היא לא יותר משודרגת או טובה יותר מאף תרופה ישנה נוגדת אוסידי ודכאון. אם כבר היא רק גרועה יותר! אל תאמינו למה שרושמים על הציפרלקס!! היא לא משפיעה אחרי שבוע! ויש אנשים שאני מכיר באופן אישי, שנטלו את הציפרלקס- והיא לא השפיעה עליהם גם אחרי חודשיים. בגדול זו עבודה בעיינים כול היחסי הציבור שעשו על התרופה המסריחה הזאת. המלקולה שלה לא משודרגת או טובה יותר משום תרופה ממשפחת ה SSRI שפותחו בשנות ה80. בגדול אני חושב שכול התרופות ה-SSRI החדשות- הם חיקויים זולים ועלובים של תרופת המקור שנקראת פרוזק! המלוקולה של הפרוזק הרבה יותר איכותית משל הציפרלקס בלא מעט מובנים. גם החומר הפעיל של התרופה מעלה את הסרטונין באופן הרבה יותר יעיל ואפקטיבי משאר נוגדי הדכאון.
 

ZOLPAXX

New member
?? מה?? נפלאות?? אתה מכיר באופן אישי.....

בן אדם שנטל את הציפרלקס וזה עשה לו נפלאות? או שאתה מתבסס על כתבות ושמועות, או יחצני שיווק כאלו ואחרים שמספרים לכאורה שהם נטלו את הציפרלקס וזה עשה להם נפלאות! מי סיפר לך שזה עשה לו נפלאות? לא באמת! האם במו עייניך חזית בשיפור אצל אדם קרוב אלייך שנטל ציפרלקס וזה עשה עימו פלאים?
 

ZOLPAXX

New member
האם מישהו כאן בפורום נטל ציפרלקס וזה עשה עימו

פלאים??? אשמח לשמוע!
 

אמא11

New member
קצת הגזמת!

חשוב שתקח בחשבון שעל כל אדם התרופות משפיעות באופן שונה. אם תרופה מסויימת לא היתה טובה עבורך, אי אפשר להסיק מכך כלום לגבי אנשים אחרים וההפך: אם פרוזאק היתה טובה עבורך, זה לא אומר כלום כיצד היא תשפיע על מישהו אחר. כל אחד יכול לדעת רק לגבי עצמו! ולשאלתך, במפגש ביום חמישי השתתף מישהו שאמר שציפרלקס ממש משנה לו את החיים אחרי תקופה ארוכה של סבל, שלא לדבר על מה שחנוך דאום מספר על נסיונו הטוב עם ציפרלקס. כמובן, שוב, כל אחד ונסיונו האישי. זה לא המקום להתבטאויות כמו שכתבת. תמי
 

ZOLPAXX

New member
אוקיי, אני מתנצל....

אם הציפרלקס באמת עזרה למישהו, אז אני מתנצל. פשוט לאחר מה שעברתי איתה, קצת קשה לי להאמין שהיא מסוגלת לעזור יותר ממה שהיא מסוגלת להזיק. בכול אופן, יכול להיות ואת צודקת וההשפעות של תרופה כזו או אחרת הם אינדיווידואליות לגמרי.
 

הקוליסט

New member
אמא הוא לא הגזים בכלל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הוא עוד דיבר עדין מכים איתו כל מילה כפול 1000 ואני מקווה שהמבינים הבינו
 

אמא11

New member
לקוליסט

ושוב, מולך ומולו, שהתאכזבתם, יש גם הצלחות ניכרות, שאני, כאמור, מכירה אישית. חשוב שכל אחד יבין שההתנסות היא אישית והנסיון שלך לא בהכרח יהיה הנסיון של מישהו אחר. אגב, מי שמטופל באופן מוצלח (בכל תרופה) גם לא נמצא יותר בפורום כדי להעיד על כך. איני באה לומר מה יותר טוב. יש הרבה תרופות. לכל אחד מתאימה תרופה שונה. ההתנהלות הנכונה היא להתחיל טיפול ולהיות במעקב ואם תרופה מסויימת גורמת לתופעות לוואי שלא עוברות תוך 3 שבועות או שהתרופה לא משפיעה - פשוט לפנות לרופא, ליידע אותו, וקרוב לודאי שהוא ישנה לתרופה אחרת. רק טוב תמי
 
למעלה